Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LadyMadonna schreef:Reactie Vansummeren![]()
http://www.sporza.be/cm/sporza/videozon ... meren_reax
Jollie, ja, renners hebben tijdens een koers nu eenmaal voorrang. Dit is geen amateurtocht, dit is een wedstrijd.
Bij de formule 1 ga je toch ook niet op het parcours lopen?
Jolliegirl schreef:Alles voor hun ploeggie he... Stoppen ho maar...
Toeteren en doorrijden....
Sowieso reageert er niemand.....dat vind ik nog het ergste..
LadyMadonna schreef:Nogmaals, je weet pas hoe je in zo'n situatie reageert als je in zo'n situatie zit. Vanaf de zijlijn oordelen is erg makkelijk.
Ik vraag me vooral af: waarom staat daar niemand met een vlag? Als er niemand op de vluchtheuvel had gestaan hadden er ongetwijfeld meer renners overheen gevlogen
LadyMadonna schreef:Nogmaals, je weet pas hoe je in zo'n situatie reageert als je in zo'n situatie zit. Vanaf de zijlijn oordelen is erg makkelijk.
Ik vraag me vooral af: waarom staat daar niemand met een vlag? Als er niemand op de vluchtheuvel had gestaan hadden er ongetwijfeld meer renners overheen gevlogen
Flowerbomb schreef:De weg is op het moment van een wedstrijd wél van de wielrenners. Ik ga toch ook niet midden in de rijbaan staan als Edward Gal zijn proef aan het rijden is?!
LadyMadonna schreef:Ilaan, Vansummeren valt niks te verwijten, die rijdt echt niet voor zijn lol op iemand in. Het gaat ontzettend snel, maar hij lijkt ook ergens voor uit te wijken oid?