Vjestagirl schreef:Anoeska27 schreef:Ik denk dat het afhangt van de manier waarop je zelf opvoed. Ik vind namelijk afzonderen op de gang of het gebruik van een stafstoeltje nooit een optie. Dus als mijn kind op de gang gezet zou worden dan zou ik net zo reageren als wanneer ze buiten gezet zou worden.
Maar daar kies je je KDV op uit lijkt me. Dan kies jij dus een KDV waar dat niet gebeurd. Wie weet is dit een KDV waar ze er duidelijk in zijn dat kinderen wel op de gang of op een strafstoeltje oid gezet kunnen worden.
Denk dat dat ook een beetje afhankelijk is van de samenstelling van de groep, als jij 1 op 1 met je kind bezig bent is dat héél anders dan als iemand 7 kinderen heeft om op te letten (of 13, als er 1 kindje naar de wc geholpen moet worden).
Dat klopt, maar ze vertellen niet altijd van te voren de waarheid. Mijn dochter heeft ook kort op een kdv gezeten waar van te voren mooie verhalen werden verteld die niet waar waren. Het hoofd van een kdv kan wel iets willen, maar zal er ook op toe moeten zien dat het beleid uitgevoerd wordt als hij/zij niet aanwezig is.