Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lieveli schreef:Again, je kunt niet oordelen, het zijn niet zomaar domme sletjes of wat dan ook. Fijn dat jij je niet kunt voorstellen dat je zo onzeker bent over jezelf dat je zoiets weggeeft, maar die meiden zijn er wel. Het enige wat je als school kunt doen is proberen om ze weerbaar te maken. Maar ja.
KimD schreef:De gevallen die hier in de buurt bekend zijn wel. Daar is er maar eentje van die eigenlijk gechanteerd is tot het maken van deze foto's. Zelfs een meisje dat zich gevingerd heeft voor de webcam omdat haar vriend dit zo lekker vond om te zien. Is ook de school 6x rond gegaan...
lieveli schreef:KimD schreef:De gevallen die hier in de buurt bekend zijn wel. Daar is er maar eentje van die eigenlijk gechanteerd is tot het maken van deze foto's. Zelfs een meisje dat zich gevingerd heeft voor de webcam omdat haar vriend dit zo lekker vond om te zien. Is ook de school 6x rond gegaan...
Wij praten langs elkaar heen en ik vind de discussie te onzinnig om er diep op in te gaan, maar laat ik het zo stellen... Ik heb dat nog niet meegemaakt.
Killyenn schreef:Dus meiden die iets doen wat niemand schaadt zijn meer schuldig hieraan dan de gozers die bewust iemand enorm veel leed aandoen? Vind dat nogal een bizarre verschuiving van de schuld. De meiden kun je als je dat zo graag wil naief noemen, maar dat mag niet afdoen aan het feit dat die heren heel fout zijn geweest.