Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nies_ schreef:Alles kunnen zeggen wat je vindt, vind ik niet meer dan normaal. De moord van iemand uitbeelden echter niet.
Ik word sowieso een beetje moe van dat gemiep om Wilders. Als Samson zegt dat Marokkanen de monopolie in overlast hebben hoor je er niemand over. Aandacht is precies wat hij wil met dat soort uitspraken en dat lukt hem altijd weer. Bovendien houden veel mensen geen rekening met wat de media aan de uitspraken sleutelt, hele stuken worden weggelaten en elke scheet komt groot op tv. Niet dat ik al zijn uitspraken goed keur (veel zijn er ronduit belachelijk), maar een aantal zijn gewoon goed te begrijpen en helemaal zo racistisch/discriminerend niet als je heel de context er van weet.
Citaat:Geert Wilders: "Dit is uw kans om te kiezen voor verandering! Voor meer veiligheid, betere zorg, minder islam en lagere belastingen."
Tallie1979 schreef:Niemand houd de ontevreden man of vrouw in Nederland tegen om te vertrekken..
Als je nou doodziek wordt van Nederland, dan pak je je biezen en dan ga je weg.
Dan ga je geen triest clipje maken en het stigma over jezelf afroepen. Dat is gewoon dom te noemen!
Ojajoh schreef:Tja.....clip bewijst maar weer dat Wilders een punt heeft....
Electra63 schreef:De clip vind ik belachelijk, de tekst daarentegen best wel goed.
Maar ik hoor net Geert Wilders tijdens een speech roepen: Willen we meer of minder Marokkanen? Niets geen onderscheid naar criminele Marokkanen of illegalen. Ook dat vind ik belachelijk, maar vooral opruiend.
Maartje1990 schreef:Geert Wilders gaat keer op keer over de schreef met z'n opmerkingen, maar dat is voor veel mensen prima en ze juichen het zelfs toe. Dan is er 1 iemand, die wellicht óók wat ongepaste dingen terug doet op een bepaalde manier en die wordt door een de juichende-wilders meute meteen de grond in getrapt. Ik snap het niet hoor
magriet schreef:Geert Wilders doet in mijn ogen iks anders dan wat deze rapper doet. Koekje van eigen deeg en dan voelt Geert zich bedreigd, Hij moet maar eens bij hem nagaan wat die zelf er allemaal uitkraamt.