Muziek en videoclip tegen Geert Wilders

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-14 00:44

Alles kunnen zeggen wat je vindt, vind ik niet meer dan normaal. De moord van iemand uitbeelden echter niet.

Ik word sowieso een beetje moe van dat gemiep om Wilders. Als Samson zegt dat Marokkanen de monopolie in overlast hebben hoor je er niemand over. Aandacht is precies wat hij wil met dat soort uitspraken en dat lukt hem altijd weer. Bovendien houden veel mensen geen rekening met wat de media aan de uitspraken sleutelt, hele stuken worden weggelaten en elke scheet komt groot op tv. Niet dat ik al zijn uitspraken goed keur (veel zijn er ronduit belachelijk), maar een aantal zijn gewoon goed te begrijpen en helemaal zo racistisch/discriminerend niet als je heel de context er van weet.

En ja. Naast ziekelijk is de video ook gewoon ronduit dom. Bevestigt mooi dat Marokkanen slecht volk is waar je zo snel mogelijk van af wil.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-14 00:47

Nies_ schreef:
Alles kunnen zeggen wat je vindt, vind ik niet meer dan normaal. De moord van iemand uitbeelden echter niet.

Ik word sowieso een beetje moe van dat gemiep om Wilders. Als Samson zegt dat Marokkanen de monopolie in overlast hebben hoor je er niemand over. Aandacht is precies wat hij wil met dat soort uitspraken en dat lukt hem altijd weer. Bovendien houden veel mensen geen rekening met wat de media aan de uitspraken sleutelt, hele stuken worden weggelaten en elke scheet komt groot op tv. Niet dat ik al zijn uitspraken goed keur (veel zijn er ronduit belachelijk), maar een aantal zijn gewoon goed te begrijpen en helemaal zo racistisch/discriminerend niet als je heel de context er van weet.

Citaat:
Geert Wilders: "Dit is uw kans om te kiezen voor verandering! Voor meer veiligheid, betere zorg, minder islam en lagere belastingen."

Dit komt letterlijk van de site van de PVV zelf.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-14 00:50

Wat een ontzettende dombo _O- Hij bevestigt hiermee juist de mening van Geert Wilders :')

Tallie1979

Re: Muziek en videoclip tegen Geert Wilders

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-14 00:56

Niemand houd de ontevreden man of vrouw in Nederland tegen om te vertrekken..

Als je nou doodziek wordt van Nederland, dan pak je je biezen en dan ga je weg. :wave:

Dan ga je geen triest clipje maken en het stigma over jezelf afroepen. Dat is gewoon dom te noemen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-14 00:59

Tallie1979 schreef:
Niemand houd de ontevreden man of vrouw in Nederland tegen om te vertrekken..

Als je nou doodziek wordt van Nederland, dan pak je je biezen en dan ga je weg. :wave:

Dan ga je geen triest clipje maken en het stigma over jezelf afroepen. Dat is gewoon dom te noemen!

Voor zover ik weet is Geert Wilders niet gelijk aan Nederland. Gelukkig niet zeg want dan was ik ook al lang geëmigreerd.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-14 01:05

Tja.....clip bewijst maar weer dat Wilders een punt heeft....

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-14 01:20

Ojajoh schreef:

Helaas, dit is de reactie die deze clip uitlokt - het tegenovergestelde wat deze heer (neem ik aan) wilde bereiken.

Dit filmpje had Wilders inderdaad zelf door zijn PR team in elkaar kunnen laten zetten. Het is namelijk de beste reclame voor zijn standpunten die hij zich maar kan wensen. Het bevestigt voor veel mensen waarschijnlijk precies de labeltjes die Wilders op de Islamitische gemeenschap plakt, à la 'gevaarlijk' en 'agressief'.

Ik vind het zo jammer dit weer een beeld geeft waarin de gehele gemeenschap over één kam wordt geschoren. Ik weet namelijk zeker dat een flink deel van de Islamitische gemeenschap in Nederland zich met dit filmpje niet kan identificeren en zeer zeker niet wil dat deze man "voor hen spreekt".

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-14 02:32

Hij heeft in ieder geval wel met zijn neus in de geschiedenisboeken gezeten, heel Geertjes levensverhaal inclusief jaartallen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-14 02:49

Electra63 schreef:
De clip vind ik belachelijk, de tekst daarentegen best wel goed.

Maar ik hoor net Geert Wilders tijdens een speech roepen: Willen we meer of minder Marokkanen? Niets geen onderscheid naar criminele Marokkanen of illegalen. Ook dat vind ik belachelijk, maar vooral opruiend.

"Willen we meer of minder Marokkanen"
Zaal roept: "Minder"
Heeft hij nog het lef om erachteraan te verkondigen dat hij dat dan wel gaat regelen.

Persoonlijk vind ik de clip te ver gaan, ik vind dat deze rapper op deze manier vuur met vuur bestrijdt. Geert Wilders gaat véél en véél te ver, maar dan maar proberen om een nog meer harteloze en agressieve houding aan te nemen in de hoop dat hij er misschien door geïntimideerd wordt is natuurlijk gewoon niet handig. Persoonlijk walg ik echt van Geert Wilders. Ik vind dat iedereen een vrije politieke keuze moet hebben en iedereen mag stemmen wat hij/zij wilt, maar ik snap niet waarom mensen op de PVV stemmen. Vooral omdat de PVV wel degelijk goede standpunten heeft. Ik stem zelf D66 en toen ik laatst de standpunten van de PVV door aan het lezen was kwam ik echt wel dingen tegen waar ik het mee eens was. Ik vind het gewoon zo ontzettend jammer dat het verpakt moet worden in een haat naar de islam toe. Waarom kunnen we racisme hier niet gewoon buiten laten? Zo stem ik onder andere D66 omdat ik dit één van de weinige partijen vind die hun mening over de PVV duidelijk maakt. Bijvoorbeeld in Den Haag geeft de lijsttrekker van D66 aan dat hij absoluut niet samen gaat werken met de PVV, ook al is dat de tweede grootste partij. Samsom en Rutte hebben hun mening over Wilders wel klaar, maar blijven ondertussen wel met hem samenwerken. Zo kom je natuurlijk ook nergens. Ik hoop stiekem gewoon dat de aanklacht die van de week is ingediend tegen Wilders eindelijk een keertje tot iets serieus gaat leiden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-14 02:55

Overigens vind ik het ook wel weer zoiets dat de Marokkanen hier weer als bevolkingsgroep genomen worden die de monopolie zouden hebben in criminaliteit. Laat het ten eerste even heel duidelijk zijn dat ik absoluut niet racistisch ben en geen enkele etnische groep over één kam scheer. Wel is het algemeen bekend dat de Marokkaanse gemeenschap, een gemeenschap is waar criminaliteit in voorkomt. Het komt meer aan het licht dan andere bevolkingsgroepen omdat er ook ontzettend veel licht op wordt geschenen door onder andere types als Geert Wilders. Wel is het bekend dat criminelen van islamitische herkomst (en dan heb ik het over islamitische landen, want veel islamieten in Nederland zijn niet eens meer islamieten te noemen.. Goed, dat is een andere discussie) over het algemeen kruimeldieven zijn. Winkelovervallen, hier en daar gewapend, maar heel veel "serieuze" dingen zie je er niet in voorkomen. Types als Geert Wilders rekenen hier de complete islamitische gemeenschap op af. Ondertussen stellen wij onze grenzen open voor enorm veel oost-Europeanen (nogmaals, ik scheer níemand over één kam), waarvan ondertussen bekend is dat ze grootschalig belastingfraude plegen en criminaliteit daar op een heel ander niveau speelt. Denk aan een soort maffia-taferelen. Waarom de Marokkanen allemaal zo veel mogelijk het land uit pesten, terwijl we onze grenzen volledig openstellen voor mensen die wellicht (!!) op een veel grotere schaal crimineel zijn?

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-14 03:04

Nouja dat einde zeg.. Dan ben je zelf geen haar beter dan de man waar je over rapt. Beetje jammer weer :n

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-14 03:10

Geert Wilders gaat keer op keer over de schreef met z'n opmerkingen, maar dat is voor veel mensen prima en ze juichen het zelfs toe. Dan is er 1 iemand, die wellicht óók wat ongepaste dingen terug doet op een bepaalde manier en die wordt door een de juichende-wilders meute meteen de grond in getrapt. Ik snap het niet hoor :n

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-14 03:14

Ik denk niet dat er hier zozeer juichende geert wilders fans tussen zitten hoor :).

Mezelf even als voorbeeld nemende: ik ben echt geen fan van wilders, en de tekst van de clip maakt mij verder ook weinig uit, ik vind alleen het filmpje erbij ontzettend triest, om twee pistolen op zogenaamd 'zijn hoofd' te zetten, een camera erop te richten en aan het eind van het filmpje het pistool af horen gaan.

Sorry, maar dan ben je echt geen haar beter dan Wilders zelf.
Jammer dat dat er bij moest, denk niet dat de rapper zijn boodschap nu duidelijk maakt naar buiten toe..

magriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-14 07:54

Geert Wilders doet in mijn ogen iks anders dan wat deze rapper doet. Koekje van eigen deeg en dan voelt Geert zich bedreigd, Hij moet maar eens bij hem nagaan wat die zelf er allemaal uitkraamt.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-14 08:17

O jee wat dom van die kerel :') Nee nu ziet Nederland wat een aardige mensen Marrokanen zijn. Zo'n aardige kerel zie ik graag in Nederland.. zou ik helemaal niet erg vinden als ik die op straat tegen zou komen! *sarcasme ten top :Y) *
Dit lijkt me echt dé typische marrokaanse crimineel waar Wilders het over heeft, dit soort mensen zijn juist de reden dat Wilders stemmen krijgt, en nu gaat die engerd dat vooroordeel over marrokanen ook nog eens enorm bevestigen :+

Nu was die uitspraak van Wilders natuurlijk ook niet heel goed doordacht.. Criminele marrokanen (en liefst ook alle andere criminelen) eruit, prima, minder immigranten, prima.. maar de marrokanen die zich netjes gedragen, zoiets kan hij natuurlijk nooit waar maken (en ik zou ook niet weten waarom, daar heeft niemand last van)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-14 08:21

Wat een idioot zeg, ja wij zijn helemaal niet agressief, we maken alleen zo'n videoclipje die laat zien dat we juist heel aardig zijn :j

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-14 08:24

P!nk heeft ooit eens een nummer geschreven richting George Bush, die heet Dear Mr. President. Als je nou je mening over een politiek iemand wilt geven doe het dan op die manier. Zij is heel respectvol gebleven maar pakt in die tekst wel precies de punten er uit.

Als je nou in een clip met geweren gaat staan zwaaien, ja sorry, maar daar bevestig je niet alleen het beeld van Wilders mee, maar ook die van de Nederlander die Wilders stemt.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-14 08:31

Dirndl schreef:
Ojajoh schreef:

Helaas, dit is de reactie die deze clip uitlokt - het tegenovergestelde wat deze heer (neem ik aan) wilde bereiken.

.

Ja, beetje mislukt he ;)

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-14 08:48

De tekst is nog niet eens zo slecht, alleen hij gebruikt hem verkeerd. Ook het verkleinen van zijn naam past er niet bij. En ja die clip, dat is inderdaad alleen maar bevestigend en werkt totaal averechts.

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-14 10:07

Maartje1990 schreef:
Geert Wilders gaat keer op keer over de schreef met z'n opmerkingen, maar dat is voor veel mensen prima en ze juichen het zelfs toe. Dan is er 1 iemand, die wellicht óók wat ongepaste dingen terug doet op een bepaalde manier en die wordt door een de juichende-wilders meute meteen de grond in getrapt. Ik snap het niet hoor :n

Nee hoor veel mensen vinden dat niet prima.
Media blijft hem aandacht geven meestal negatief maar goed dat maakt niet uit er word in ieder geval over hem gepraat.
En deze meneer van de clip doet precies wat Geert wil. Hij bevestigd z'n eigen vooroordelen door de videoclip. Hij mag van mij hoor alleen beetje dom om zichzelf zo neer te zetten. Terwijl hij dat niet zo bedoelt. En mensen zoals hij bevestigen voor andere mensen dat beeld en zo zaait hij zelf meer haat dan dat Wilders doet met z'n uitspraken.

FBN

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-14 11:16

44Myrthe44

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-14 11:35

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-14 11:38

magriet schreef:
Geert Wilders doet in mijn ogen iks anders dan wat deze rapper doet. Koekje van eigen deeg en dan voelt Geert zich bedreigd, Hij moet maar eens bij hem nagaan wat die zelf er allemaal uitkraamt.

Geert weert met woorden, deze mafkees staat in de clip met een (nep)pistool..

Ik zie enig verschil. :D

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-14 11:45

De clip vind ik ronduit bagger en zeker bedreigend overkomen, kan me voorstellen dat die in verkeerde keelgat schiet.
De tekst daarentegen, daarvan kan ik alleen maar zeggen, goed gevonden.

Ben benieuwd hoe die gaat aflopen.

Dat filmpje van hierboven krijg ik overigens wel de kriebels.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-14 11:50

Geert zal wel blij zijn met dit filmpje! Wat een hersenen heeft die rapper :')