Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
phormicola schreef:Ik vind terrorismebestrijding onzin. Er gebeurd veelste weinig om zo'n massale bijeenkomst te organiseren. nee hoor, van mij hadden ze het ook in andere zaken mogen stoppen, maar ja, wie ben ik
MarliesV schreef:Dat er zo weinig gebeurd is juist door de bestrijding. Als die er niet was hadden we een veel grotere terrostische dreiging.
LovingTweety schreef:MyHorseGirl schreef:Zelf woon ik in Wassenaar, dus ik ben eigenlijk totaal geïsoleerd van de omgeving.Met de fiets/scooter kun je opzich nog wel een eindje komen (behalve over de fietspaden die ook zijn afgesloten), dus kan wel naar stal en naar het dorp, maar naar een ander dorp om iets leuks te doen, nee. Ik ben gelukkig vrij van werk, mijn ouders ook, dus dat is best gezellig. Lekker lang weekend! Snap dat mensen er veel last van ondervinden, maar het brengt ook (economische) voordelen met zich mee. Vind het echt niet erg voor een keertje en dan over 5 jaar weer.
Jij blij! ik moet zelfs extra werken. L'dam is ook compleet afgesloten. De tunnels zijn dicht, de Noordsingel gaat bij tijd en wijlen dicht dus de Veursestraatweg is de enige weg richting A'dam. Die zal dus de hele dag vast staan vrees ik.
Dani schreef:MarliesV schreef:Dat er zo weinig gebeurd is juist door de bestrijding. Als die er niet was hadden we een veel grotere terrostische dreiging.
Helaas is dát niet helemaal waar. De maatregelen die de NSA getroffen heeft bijvoorbeeld hebben mogelijk één aanslag weten te voorkomen. Meer niet. Dat geven ze zelf inmiddels ook toe. Het is echt maar de vraag of alle veiligheidsmaatregelen ingevoerd na 9/11 nou werkelijk iets hebben opgeleverd. En steeds meer experts denken van niet. En andersom had 9/11 voorkomen kunnen worden als er simpelweg beter was gecommuniceerd. Het probleem zat 'm niet in de informatievergaring maar in hoe ze vervolgens met die informatie om zijn gegaan.
Kentaro schreef:Zelf heb ik er geen last van, kan zo op de fiets naar m'n werk![]()
M'n vriend werkt op Schiphol en zal er zeker 'last' van hebben.
Ik vind het best heel spannend of alles goed gaat verlopen!
Een ding weet ik wel... dat ik uit voorzorg die dagen niet zou gaan vliegen
Danseresje schreef:Richting werk heb ik er geen last van...dat kan ik lopend of fietsend af. Mijn probleem zit hem op de dinsdagavond.....normaal ga ik dan altijd bootcampen in Katwijk en aansluitend paardrijden in Noordwijkerhout. Volgend mij kan ik wel op beide plaatsen komen, maar weet niet of ik genoeg tijd ga hebben tussen bootcamp en manegeles. Denk dat ik dan een keer niet ga bootcampen......
Mars schreef:Voor mijn werk zal ik er geen last van hebben, maar ik heb wel 'last' van de enorme bak geld die hier weer in wordt gestoken. 24 miljoen waarvan ik liever had gezien dat het bvb in de ouderenzorg was gestopt ipv deze onzin. Onbegrijpelijk.
__Nicky schreef:Ik woon naast Huis ter Duin, waar die lui allemaal slapen. De hele wijk wordt hier hermetisch afgesloten. Ook het strand wordt zwaar beveiligd. Het lijkt wel of de oorlog gaat beginnenIk hoorde dat wij pasjes krijgen en alleen daarmee de wijk in en uit mogen en dat maandag en dinsdag het internet wordt afgesloten. Waarom gaan ze niet gewoon in het Witte Huis vergaderen?