Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Leslie90 schreef:Dat zeker! Zeker als ze het signaal kwijt zijn. Maar zou een boeing zomaar kunnen zinken? Ik kijk altijd Air Crash Investigation en zie toch vaak dat vliegtuigen noodlandingen maken op de oceaan. Hij zinkt wel, maar niet zo heel snel dat ze plotseling het signaal kwijt zijn.
Douraque schreef:Het is al meer dan 12 uur geleden dat het contact is verloren, een vliegtuig kan echt geen 12 uur drijven.
Dat vliegtuig van Air France 2 jaar geleden is toen toch ook gezonken bij Zuid Amerika? Is pas 2 weken later teruggevonden
xMendy schreef:Ik meen dat die reddingsvesten alleen in het vliegtuig zitten om de mensen enigszins gerust te stellen. De kans is nihil dat een vliegtuig het water op zo'n manier raakt dat het niet over de kop vliegt. Zodra een vleugel het water eerder raakt dan de romp is het klaar. Dan hebben de vesten als vanzelfsprekend ook geen nut meer.
unihorses schreef:xMendy schreef:Ik meen dat die reddingsvesten alleen in het vliegtuig zitten om de mensen enigszins gerust te stellen. De kans is nihil dat een vliegtuig het water op zo'n manier raakt dat het niet over de kop vliegt. Zodra een vleugel het water eerder raakt dan de romp is het klaar. Dan hebben de vesten als vanzelfsprekend ook geen nut meer.
en dan nog moeten ze eerst het vliegtuig uitkomen voor ze hem kunnen opblazen. dan was er ruimte geweest voor een noodoproep oid.als de pasagiers dat nog konden.
en als er nog iemand levend drijft is dat ook niet voor lang vrees ik.
unihorses schreef:xMendy schreef:Ik meen dat die reddingsvesten alleen in het vliegtuig zitten om de mensen enigszins gerust te stellen. De kans is nihil dat een vliegtuig het water op zo'n manier raakt dat het niet over de kop vliegt. Zodra een vleugel het water eerder raakt dan de romp is het klaar. Dan hebben de vesten als vanzelfsprekend ook geen nut meer.
en dan nog moeten ze eerst het vliegtuig uitkomen voor ze hem kunnen opblazen. dan was er ruimte geweest voor een noodoproep oid.als de pasagiers dat nog konden.
en als er nog iemand levend drijft is dat ook niet voor lang vrees ik.
Beloven schreef:Pfff, ik durf hierdoor nooit meer in een vliegtuig te stappen geloof ik.
Vreselijk
Moet er niet aan denken dat daar iemand inzit die ik ken.