Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LadyMadonna schreef:In dit lijstje komt alleen de vs en zuid Afrika naar buiten dat ze echtparen m/m en v/v accepteren, de rest allemaal echtparen v/v
http://img69.imageshack.us/img69/8105/c1yx.jpg
Lees het eens door voor de overige eisen...
Stemmingmakerij dus...
_Cowgirl schreef:Ik heb ook niets tegen holebi's en ze lopen mij ook echt niet in de weg, maar ze trekken nu continu de aandacht en willen maar zielig gevonden worden.
LadyMadonna schreef:In dit lijstje komt alleen de vs en zuid Afrika naar buiten dat ze echtparen m/m en v/v accepteren, de rest allemaal echtparen v/v
http://img69.imageshack.us/img69/8105/c1yx.jpg
Shadow0 schreef:_Cowgirl schreef:Ik heb ook niets tegen holebi's en ze lopen mij ook echt niet in de weg, maar ze trekken nu continu de aandacht en willen maar zielig gevonden worden.
'Ze' willen dat helemaal niet per se en ik denk bovendien dat de verontwaardiging niet alleen maar over homoseksualiteit gaat, maar eerst en vooral over mensenrechten en de houding van Rusland in het algemeen.
Poetin laat hiermee heel nadrukkelijk zien dat hij echt volkomen lak heeft aan diplomatieke praatjes - en daarmee wegkomt. Het is ook niet voor niets dat dit nota bene tijdens de OS wordt gedaan...
Als je dat dan reden vindt om de homoseksuelen weg te zetten als dat 'ze' continu de aandacht trekken, mis je denk ik het punt.
_Cowgirl schreef:Ik denk niet dat dit van de ene op de andere dag besloten is en ik denk ook niet dat dat met de OS te maken heeft ...
Shadow0 schreef:_Cowgirl schreef:Ik denk niet dat dit van de ene op de andere dag besloten is en ik denk ook niet dat dat met de OS te maken heeft ...
De wetgeving niet, maar het nieuws nu naar buiten brengen is natuurlijk wel puur uitdagerij. Een duidelijke lange neus naar het westen. Daar staat Mark Rutte dan met z'n "we gaan het echt ter sprake brengen."
Als je dat namelijk niet wilt en je maakt je druk om de goodwill van het westen, zorg je namelijk dat zoiets gebeurt op een ander moment. Iedereen die een beetje politieke spelletjes volgt weet dat zoiets niet alleen maar 'toevallig' zo uitkomt.
Hier overigens het persbericht: http://en.ria.ru/news/20140213/18749677 ... nions.html?
Verder reageerde ik op jouw uitspraken over dat 'ze' zielig gevonden willen worden.
Shadow0 schreef:Hier overigens het persbericht: http://en.ria.ru/news/20140213/18749677 ... nions.html?
_Cowgirl schreef:Het zal zeker niet volkomen toevallig zo uitkomen, maar ik denk dat als die wet gewoon rond is ze hem naar buiten laten komen. Maar goed, dat zullen wij niet via Bokt te weten komen verwacht ik.
_Cowgirl schreef:Ik ben een hetero, blanke meid en zit op het VWO dus gelukkig geen discriminatie, maar ik heb wel Marokkaanse vrienden die werkelijk álles als discriminatie opvatten en zich daardoor ook heel erg ondergewaardeerd voelen. Vanuit die kennis neem ik aan dat (dus een aanname) dat dat bij holebi's ook wel (een beetje) het geval is.
mick75 schreef:Echter, op veel plaatsen hebben ze andere normen en waarden. En wie zijn wij om onze normen en waarden, die zij mogelijk heel erg verwerpelijk vinden (net zoals wij hun normen en waarden verwerpelijk vinden), op te komen leggen omdat wij die nou eenmaal "goed" en "eerlijk" vinden?
sonova schreef:Ben het gezeur over homos onderhand wel een beetje zat, ik heb niks tegen homos, begrijp me niet verkeerd maar er wordt de laatste tijd wel erg veel over gediscussieerd, leven en laten leven en gewoon niet teveel ophef erover maken.
knetterhard schreef:sonova schreef:Ben het gezeur over homos onderhand wel een beetje zat, ik heb niks tegen homos, begrijp me niet verkeerd maar er wordt de laatste tijd wel erg veel over gediscussieerd, leven en laten leven en gewoon niet teveel ophef erover maken.
Lijkt mij niet voor zelfsprekend he, om gerust naar bijvoorbeeld Rusland op vakantie te gaan terwijl je homo bent. Daar moet je zorgen dat je niet half kapot geslagen word..
Ik vind dit ook echt een wet van niks.. Menig holebi koppel zou hun kind een super leven geven
LadyMadonna schreef:Ik snap niet zo goed waarom Rusland de gebeten hond is zolang er landen zijn waar er de doodstraf op staat....