Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

kleinvosje schreef:Mijn vriendin heeft haar broertje drie jaar geleden ongeveer, verloren aan een hersentumor. Hij was 15 geloof ik, heeft tot aan het eind toe pijn geleden. Wat was hij eraan toe om te gaan, helemaal kapot gemaakt door de chemo's, pijn en verschrikking. Maar helaas, hij mocht niet geholpen worden... Ik ben voor, als mijn kind zo ziek zou worden dat er geen genezing meer mogelijk zou zijn, dan laat ik hem met pijn in mijn hart, maar met alle liefde die ik heb, liever gaan dan hem nog langer door te laten gaan.
Maar ze moest er niet aan denken om te gaan.... Wanneer is dan het punt dat je zegt, ja?!?!? Dit meisje is toen de morfine het niet meer redde ook in slaap gebracht. Dit gebeurd dus al zoals hierboven ook een keer wordt aangegeven. Dan is de stap naar de euthanasie wet voor minderjarigen niet heel groot!?
Tieneke schreef:Waarom zou je een wet op euthanasie voor minderjarigen er zo snel willen doorduwen, zonder de grondbeginselen van die wet fatsoenlijk op nieuwe poten te zetten? Ik kan daar alleen maar verkiezingsdoeleinden bij bedenken.