Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nhmeisje schreef:Ik sta zelf voor de klas en heb laatst een hele interessante studiedag gehad van Young Works en dat ging er juist over dat we jongens soms gewoon wat meer jongens moeten laten zijn en daar hoort stoeien e.d. nou eenmaal bij. Als er andere kinderen last van hebben of het er echt te hard aan toe gaat mag je wel ingrijpen natuurlijk, maar kinderen leren er toch ook juist van. En juist ook als ze wel een keer pijn krijgen leren ze weer dat ze het bij iemand anders dus beter ook niet kunnen doen!
janderegelaa schreef:Nhmeisje schreef:Ik sta zelf voor de klas en heb laatst een hele interessante studiedag gehad van Young Works en dat ging er juist over dat we jongens soms gewoon wat meer jongens moeten laten zijn en daar hoort stoeien e.d. nou eenmaal bij. Als er andere kinderen last van hebben of het er echt te hard aan toe gaat mag je wel ingrijpen natuurlijk, maar kinderen leren er toch ook juist van. En juist ook als ze wel een keer pijn krijgen leren ze weer dat ze het bij iemand anders dus beter ook niet kunnen doen!
Doen ze die jongens toch lekker op judo. Ik stoor me mateloos aan het gedrag van die jongens bij mn dochter in de klas. Het lijkt wel een apenrots. En daarbij, de meisjes in die klas vinden het ook niet leuk.