Op de koffie bij: Autistische gothic nazi

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

StalNollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 12:09

hahaha

daar heb je gelijk in maar dan schaaft er dus veel in de opvoeding van deze jongen als de ouders hem dit al niet meer konden bieden als een duif.
Ik vind het vaak zielig deze jongen had zoveel meer kunnen zijn als wat hij nu is.
en niet qua uiterlijk bedoel ik dan daar val ik niet over maar qua gedachtes.

Urbanus

Re: Op de koffie bij: Autistische gothic nazi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 12:17

Ik las overigens op de fb van zijn vriendin dat hij heel veel gepest is vroeger, dus ik snap wel waar die haat vandaan komt. Maar ja, dan nog.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 12:19

femo schreef:
Sorry, maar ik vind hem gewoon eng. Heeft hij wel enig idee waar hij over praat?

BAH!

opsluiten pas als hij weer toeslaat, helaas. ik vind veel dingen zielig, en ik snap bijvoorbeeld dat als je hier illegaal bent, en je steelt.. weetje, sommige mensen zitten echt in de knoop. maar dit soort gasten vind ik echt walgelijk..

Je kunt mensen toch moeilijk opsluiten om de gedachten die ze hebben :)).

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 12:19

San, dit is toch jouw ex? Hoe vind je het om hem zo terug te zien?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 12:21

Ik vind het wel treurig, eigenlijk... Toen ik nog mijn goede invloed op hem uitoefende was hij toch heel wat minder extreem. Toen was kattenmeppen het enige wat hij deed.

femo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 12:22

_San87_ schreef:
femo schreef:
Sorry, maar ik vind hem gewoon eng. Heeft hij wel enig idee waar hij over praat?

BAH!

opsluiten pas als hij weer toeslaat, helaas. ik vind veel dingen zielig, en ik snap bijvoorbeeld dat als je hier illegaal bent, en je steelt.. weetje, sommige mensen zitten echt in de knoop. maar dit soort gasten vind ik echt walgelijk..

Ik zeg toch als hij weer toeslaat? ik weet niet of je het normaal vind dat hij mensen open snijd?

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 12:27

Pearlx schreef:
Is nazi en pro ariërs, haat buitenlanders, maar is zelf half Indo?
Vloekt op uitkeringstrekkers, maar werkt zelf niet?

Is dit nu echt onwetendheid of is dit een grap?

Ariërs zijn van oorsprong niet perse mensen met blond haar en blauwe ogen he.

De eerste mensen die zich Ariërs noemden vinden hun oorsprong in Iran en Noord India.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 12:32

femo schreef:
_San87_ schreef:

Ik zeg toch als hij weer toeslaat? ik weet niet of je het normaal vind dat hij mensen open snijd?

Oeh, ik ben benieuwd waar jij ziet staan dat ik het normaal vind dat hij mensen open snijdt. Succes met zoeken *\o/*!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 12:33

Als hij chirurg zou zijn, zou dat de zaak veranderen. Iemand interesse naar het interview van 2 uur trouwens?

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 12:35

lieveli schreef:
Als hij chirurg zou zijn, zou dat de zaak veranderen. Iemand interesse naar het interview van 2 uur trouwens?

way off topic....lijkt me echt vreselijk om beroepshalve een mes in iemand te zetten :=

Pearlx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 12:37

NatasjavE schreef:
Pearlx schreef:
Is nazi en pro ariërs, haat buitenlanders, maar is zelf half Indo?
Vloekt op uitkeringstrekkers, maar werkt zelf niet?

Is dit nu echt onwetendheid of is dit een grap?

Ariërs zijn van oorsprong niet perse mensen met blond haar en blauwe ogen he.

De eerste mensen die zich Ariërs noemden vinden hun oorsprong in Iran en Noord India.

Maar hij ondersteunt de 'Hitler gedachte' zegt hij in het filmpje, daar gaat het toch om blond en blauwe ogen?

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 12:44

Ik moet echt lachen hierom, ik heb wel respect voor hem.

Pearl, hij vind het idee goed. Ik gok idealisme, het slechte weg hebben, dat heeft niks met de kleuren etc. te maken. Zijn vriend is ook joods, hij hoeft hem alsnog niet opgeruimd te hebben. Ik denk dat deze mensen vaak verkeerd begrepen worden, je ziet het hier in het topic meteen al.

Moeten meer mensen hebben, lef om terug te pakken zodra ze gepest worden. Als bepaalde mensen in mijn ogen niets waard zijn, dan zijn het wel mensen die pesten, dus ja... Wat dat betreft kan ik de jongen geen ongelijk geven, vind het alleen wat heftig dat die gesneden heeft, maar als je als autist uitflipt (wat ik wel goedkeur) en een mes in handen hebt (wat ik dan weer niet goedkeur), nahja...

Ik ga er verder niet op in, vind het alleen wat kinderachtig om zo te doen over een autist met eigen mening, niet iedereen denkt als jullie, betekent niet dat die gelijk vast moet zitten, vind ik.

Snap niet dat mensen zo zielig moeten doen, als ik naar een leeuw uithaal vreet die me ook op, is toch mijn eigen schuld. Hij lijkt me niet de soort man die random iemand openhaalt of vermoord.
Laatst bijgewerkt door xSlvna op 13-02-14 12:47, in het totaal 1 keer bewerkt

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 12:45

Pearlx schreef:
Maar hij ondersteunt de 'Hitler gedachte' zegt hij in het filmpje, daar gaat het toch om blond en blauwe ogen?

Ja.

Maar de Japanners gaven er ook weer een eigen draai aan. Die vonden(en sommige vinden) zichzelf ook superieur aan de andere "volkeren".

Hij blijkbaar ook. :')

De Nazi's hebben het idee rondom de Arries(wat iets als hooggeplaatst/ Spiritueel betekend...weet het ook niet helemaal meer) ook maar gekaapt. De mensen die zich Ariers noemende hebben zich in de Kaukasus en Perzie gevestigd maar stammen oorspronkelijk af van de mensen die woonde in een gebied wat we nu kennen als Duitsland.....volgens de Nazi's dan he.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 12:45

Niet heel nazi-Duitsland had blauwe ogen en blond haar, de Hitler gedachte is ook niet per definitie gespitst op dat blonde haar. Meer rassenscheiding, untermenschen, dat soort.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 12:47

xSlvna schreef:
Ik moet echt lachen hierom, ik heb wel respect voor hem.

Pearl, hij vind het idee goed. Ik gok idealisme, het slechte vermoorden, dat heeft niks met de kleuren etc. te maken. Zijn vriend is ook joods, hij hoeft hem alsnog niet opgeruimd te hebben. Ik denk dat deze mensen vaak verkeerd begrepen worden, je ziet het hier in het topic meteen al.

Moeten meer mensen hebben, lef om terug te pakken zodra ze gepest worden. Als bepaalde mensen in mijn ogen niets waard zijn, dan zijn het wel mensen die pesten, dus ja... Wat dat betreft kan ik de jongen geen ongelijk geven, vind het alleen wat heftig dat die gesneden heeft, maar als je als autist uitflipt (wat ik wel goedkeur) en een mes in handen hebt (wat ik dan weer niet goedkeur), nahja...

Ik ga er verder niet op in, vind het alleen wat kinderachtig om zo te doen over een autist met eigen mening, niet iedereen denkt als jullie, betekent niet dat die gelijk vast moet zitten, vind ik.

Snap niet dat mensen zo zielig moeten doen, als ik naar een leeuw uithaal vreet die me ook op, is toch mijn eigen schuld. Hij lijkt me niet de soort man die random iemand openhaalt of vermoord.

Man :')

Ach, een mening hebben is 1. Maar hypocriet overkomen en reacties uitlokken is 2.

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 12:47

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 12:48

Gekke mensen met gekke ideeën die we gewoon vooral niet te serieus moeten en nemen en geen aandacht moeten geven.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 12:48

lieveli schreef:
Niet heel nazi-Duitsland had blauwe ogen en blond haar, de Hitler gedachte is ook niet per definitie gespitst op dat blonde haar. Meer rassenscheiding, untermenschen, dat soort.

Ik was al bang dat Hitler me niet zou moeten met m'n blonde haar en groene ogen ;(.

Maar serieus, natuurlijk is deze jongen een mafkees. Maar ik denk dat dat meer met zijn verleden te maken heeft en een lakse manier van opvoeden. Autisten hebben toch meer begeleiding nodig in de normale omgang met mensen wat dat betreft. En als je dan zo'n pa hebt... Sja :').

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 12:49

@ Lieveli Yep...

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 12:49

Ik vind gewoon, als je random of bekende mensen gaat uitschelden omdat ze anders zijn, je best een slag in je nek kan verwachten. Wie kan geven moet ook kunnen incasseren, je kunt jezelf ook wel bedenken dat het gros van de bevolking eerder met geweld terug slaat dan met woorden. Daarom begon ik over die leeuw, het is voorspelbaar als maar wat, dan vind ik niet dat je het die persoon écht kwalijk kan nemen. Moet je maar niet uitdagen, kan ook niemand je wat doen.

Vind het persoonlijk erger dat normale mensen hem mafkees noemen dan dat hij zo denkt.
Laatst bijgewerkt door xSlvna op 13-02-14 12:52, in het totaal 1 keer bewerkt

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 12:51

_San87_ schreef:
Maar serieus, natuurlijk is deze jongen een mafkees. Maar ik denk dat dat meer met zijn verleden te maken heeft en een lakse manier van opvoeden. Autisten hebben toch meer begeleiding nodig in de normale omgang met mensen wat dat betreft. En als je dan zo'n pa hebt... Sja :').

Daarom zei ik al....die vader ziet er ook niet uit of ie het buskruit heeft uitgevonden.

Die kon het weinig schelen dat ie iemand gemolesteerd had....

Ja...wat moet je als kind dan?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 12:53

NatasjavE schreef:
_San87_ schreef:

Daarom zei ik al....die vader ziet er ook niet uit of ie het buskruit heeft uitgevonden.

Die kon het weinig schelen dat ie iemand gemolesteerd had....

Ja...wat moet je als kind dan?

Precies. Als 'normaal' kind is dat al een slecht voorbeeld, maar helemaal slecht voor een kind met autisme.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 12:54

xSlvna schreef:
Ik vind gewoon, als je random of bekende mensen gaat uitschelden omdat ze anders zijn, je best een slag in je nek kan verwachten. Wie kan geven moet ook kunnen incasseren, je kunt jezelf ook wel bedenken dat het gros van de bevolking eerder met geweld terug slaat dan met woorden. Daarom begon ik over die leeuw, het is voorspelbaar als maar wat, dan vind ik niet dat je het die persoon écht kwalijk kan nemen. Moet je maar niet uitdagen, kan ook niemand je wat doen.

Vind het persoonlijk erger dat normale mensen hem mafkees noemen dan dat hij zo denkt.

Dus jij vindt dat een slag in de nek gelijk staat aan uitschelden? Oké.

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 12:56

Duuussss kort samengevat:
- alle buitenlanders moeten werken - maar zelf heeft ie een uitkering
- alleen ariers zijn okee - maar zelf is ie half indisch
- alle joden moeten dood - maar zijn beste vriend is joods

apart ventje wel...

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 12:56

xSlvna schreef:

Serieus?