Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
femo schreef:Sorry, maar ik vind hem gewoon eng. Heeft hij wel enig idee waar hij over praat?
BAH!
opsluiten pas als hij weer toeslaat, helaas. ik vind veel dingen zielig, en ik snap bijvoorbeeld dat als je hier illegaal bent, en je steelt.. weetje, sommige mensen zitten echt in de knoop. maar dit soort gasten vind ik echt walgelijk..
_San87_ schreef:femo schreef:Sorry, maar ik vind hem gewoon eng. Heeft hij wel enig idee waar hij over praat?
BAH!
opsluiten pas als hij weer toeslaat, helaas. ik vind veel dingen zielig, en ik snap bijvoorbeeld dat als je hier illegaal bent, en je steelt.. weetje, sommige mensen zitten echt in de knoop. maar dit soort gasten vind ik echt walgelijk..
Je kunt mensen toch moeilijk opsluiten om de gedachten die ze hebben.
Pearlx schreef:Is nazi en pro ariërs, haat buitenlanders, maar is zelf half Indo?
Vloekt op uitkeringstrekkers, maar werkt zelf niet?
Is dit nu echt onwetendheid of is dit een grap?
femo schreef:_San87_ schreef:
Je kunt mensen toch moeilijk opsluiten om de gedachten die ze hebben.
Ik zeg toch als hij weer toeslaat? ik weet niet of je het normaal vind dat hij mensen open snijd?
NatasjavE schreef:Pearlx schreef:Is nazi en pro ariërs, haat buitenlanders, maar is zelf half Indo?
Vloekt op uitkeringstrekkers, maar werkt zelf niet?
Is dit nu echt onwetendheid of is dit een grap?
Ariërs zijn van oorsprong niet perse mensen met blond haar en blauwe ogen he.
De eerste mensen die zich Ariërs noemden vinden hun oorsprong in Iran en Noord India.
Pearlx schreef:Maar hij ondersteunt de 'Hitler gedachte' zegt hij in het filmpje, daar gaat het toch om blond en blauwe ogen?
xSlvna schreef:Ik moet echt lachen hierom, ik heb wel respect voor hem.
Pearl, hij vind het idee goed. Ik gok idealisme, het slechte vermoorden, dat heeft niks met de kleuren etc. te maken. Zijn vriend is ook joods, hij hoeft hem alsnog niet opgeruimd te hebben. Ik denk dat deze mensen vaak verkeerd begrepen worden, je ziet het hier in het topic meteen al.
Moeten meer mensen hebben, lef om terug te pakken zodra ze gepest worden. Als bepaalde mensen in mijn ogen niets waard zijn, dan zijn het wel mensen die pesten, dus ja... Wat dat betreft kan ik de jongen geen ongelijk geven, vind het alleen wat heftig dat die gesneden heeft, maar als je als autist uitflipt (wat ik wel goedkeur) en een mes in handen hebt (wat ik dan weer niet goedkeur), nahja...
Ik ga er verder niet op in, vind het alleen wat kinderachtig om zo te doen over een autist met eigen mening, niet iedereen denkt als jullie, betekent niet dat die gelijk vast moet zitten, vind ik.
Snap niet dat mensen zo zielig moeten doen, als ik naar een leeuw uithaal vreet die me ook op, is toch mijn eigen schuld. Hij lijkt me niet de soort man die random iemand openhaalt of vermoord.
lieveli schreef:Niet heel nazi-Duitsland had blauwe ogen en blond haar, de Hitler gedachte is ook niet per definitie gespitst op dat blonde haar. Meer rassenscheiding, untermenschen, dat soort.
_San87_ schreef:Maar serieus, natuurlijk is deze jongen een mafkees. Maar ik denk dat dat meer met zijn verleden te maken heeft en een lakse manier van opvoeden. Autisten hebben toch meer begeleiding nodig in de normale omgang met mensen wat dat betreft. En als je dan zo'n pa hebt... Sja.
NatasjavE schreef:_San87_ schreef:Maar serieus, natuurlijk is deze jongen een mafkees. Maar ik denk dat dat meer met zijn verleden te maken heeft en een lakse manier van opvoeden. Autisten hebben toch meer begeleiding nodig in de normale omgang met mensen wat dat betreft. En als je dan zo'n pa hebt... Sja.
Daarom zei ik al....die vader ziet er ook niet uit of ie het buskruit heeft uitgevonden.
Die kon het weinig schelen dat ie iemand gemolesteerd had....
Ja...wat moet je als kind dan?
xSlvna schreef:Ik vind gewoon, als je random of bekende mensen gaat uitschelden omdat ze anders zijn, je best een slag in je nek kan verwachten. Wie kan geven moet ook kunnen incasseren, je kunt jezelf ook wel bedenken dat het gros van de bevolking eerder met geweld terug slaat dan met woorden. Daarom begon ik over die leeuw, het is voorspelbaar als maar wat, dan vind ik niet dat je het die persoon écht kwalijk kan nemen. Moet je maar niet uitdagen, kan ook niemand je wat doen.
Vind het persoonlijk erger dat normale mensen hem mafkees noemen dan dat hij zo denkt.
xSlvna schreef:Ik vind gewoon, als je random of bekende mensen gaat uitschelden omdat ze anders zijn, je best een slag in je nek kan verwachten. Wie kan geven moet ook kunnen incasseren, je kunt jezelf ook wel bedenken dat het gros van de bevolking eerder met geweld terug slaat dan met woorden. Daarom begon ik over die leeuw, het is voorspelbaar als maar wat, dan vind ik niet dat je het die persoon écht kwalijk kan nemen. Moet je maar niet uitdagen, kan ook niemand je wat doen.
Vind het persoonlijk erger dat normale mensen hem mafkees noemen dan dat hij zo denkt.