Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Gowlan schreef:Aagggh ik vind dit echt triest, wat een mooie beestjes zijn het.. En ze kijken super schattig uit hun ogen.
Alleen triest dat mensen ze zomaar af kunnen maken en er niet voor kiezen om het dan een ander huis te geven.. pff vraag me dan af wat er misschien wel mis is in je denkwijze
Cer schreef:Misschien hadden ze m levend bij de leeuwen moeten laten lopen, dan had het natuurlijker geweest![]()
Ik zie niet echt het verschil tussen een giraffe en een kalf.. er worden wel meer dieren doodgeschoten, en deze giraffe heeft wellicht nog een leuke 18 maanden gehad?
Esmeej333 schreef:Ik kan me echt best wel ergeren aan mensen die dit sielug vinden en dan vanavond weer een biefstuk eten ...... Waar denken ze dat die vandaan komt?
Ceriadwen schreef:Zo zou de natuur het ook doen als wij mensen niet in de weg zouden staan.
Billy schreef:Gowlan schreef:Aagggh ik vind dit echt wel sneu zeg, wat een mooie beestjes zijn het.. En ze kijken super schattig uit hun ogen.
Sorry, maar nu ben ik pas echt geschokt...ik dacht dat hier een 12 jarige sprak.......
_Alarm_wlkp schreef:Voor hetzelfde geld is er over een aantal jaar een 'tekort' aan Giraffen en staan ze op een lijst van bedreigde diersoorten, goed bezig zeg ik dan
Nou ik vind het zielig... Beest kon gerust ergens anders heen en waarom in godsnaam voor de ogen van andere mensen en kinderen laten zien?
En er staat nergens specifiek dat hij niet verplaatst mocht worden.
Maar goed ik heb dierenzorg gedaan en hecht zoiezo al veel belang aan dit soort dieren.