Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
listiglistje schreef:Tjasowieso veel ellende voor deze dieren en dichter bij dan je denkt,
wat ik vandaag toch op FB tegenkwam was echt walgelijk (waarschuwing shokkend)
http://mp.weixin.qq.com/s?__biz=MjM5NDM ... scene=4#rd
nathalie_v schreef:Dat stuk over Denemarken klopt niet.
Ik heb er een periode gezeten voor stage en dit nog nooit gezien op het nieuws of gehoord van collega's.
Ook deze week nog eens nagevraagd of dit inderdaad waar is, vroeger was dit inderdaad het geval. Maar vandaag de dag gebeurt dit echt niet meer.
Mijn ervaring is juist dat de Deenen heel respectvol met dieren omgaan, daar kunnen de meeste Hollanders nog eens wat van leren
Furrow schreef:nathalie_v schreef:Dat stuk over Denemarken klopt niet.
Ik heb er een periode gezeten voor stage en dit nog nooit gezien op het nieuws of gehoord van collega's.
Ook deze week nog eens nagevraagd of dit inderdaad waar is, vroeger was dit inderdaad het geval. Maar vandaag de dag gebeurt dit echt niet meer.
Mijn ervaring is juist dat de Deenen heel respectvol met dieren omgaan, daar kunnen de meeste Hollanders nog eens wat van leren
Gaat het niet over de dolfijnenslachting op farao eilanden dat is een apart stukje Denemarken. En klopt helaas wel, er was onlangs een hele serie over op discovery.
Echt heel wreed en triest. Plus dat de mensen een kwikvergifteging krijgen van het eten van het vlees na zo een slachting. Wat waarschijnlijk ook het gedrag die ze vertoonde tijdens de docu verklaart....