Ik werk zelf al jaren in de HEMA, gelukkig in een kleine vesteging daar gebeuren dit soort dingen gelukkig niet...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
purny schreef:Je trekt zoiezo geen hokje open... dan heb je iets aan je knar wat niet 100 is...
little_king schreef:Als ze denken dat er iemand drugs aan het spuiten is kan ik me voorstellen dat ze wel het gordijn weg schuiven.
Het vervolg is wel apart en daar zou ik graag de andere kant eens horen.
geerke schreef:Maar wie zijn schuld is dat dan?Dat racial profiling?
Pearlx schreef:little_king schreef:Als ze denken dat er iemand drugs aan het spuiten is kan ik me voorstellen dat ze wel het gordijn weg schuiven.
Het vervolg is wel apart en daar zou ik graag de andere kant eens horen.
Dat snap ik ook wel, maar het punt is hoe wísten ze dat van te voren? Ik neem aan dat ze niet met haar insulinespuit liep te zwaaien
pipo schreef:Als dit waar is is het te triest voor woorden! Moet zo'n meisje aan een medewerker gaan vragen of ze mag spuiten? Nee toch. Het is al K genoed dat ze diabeet is, laat staan om het overal bekend te moeten maken. Dat ze in dr broek pieste is begrijpelijk, je bent iets aan het doen waar je leven vanaf hangt en je doet t op een nette manier, niet op het toilet of midden in de winkel want daar zullen mensen er ook over vallen. Echt, als dit waar is zou ik ze aanklagen vanwege discriminatie en schending van de privacywet. of weet ik veel. Bah! Ik hoop dat ze er geen rare dingen aan overhoud, ze heeft al genoeg aan dr hoofd als diabeet.
pillow schreef:Ik vind een pashokje nou ook niet de aangewezen plek om zoiets te doen. De meeste Hema's hebben een toilet, dat was beter geweest. Of ga even naar een cafe naar een toilet. Niet echt handig.