Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rivaldo schreef:Wat ik zo jammer vind is dat er dan niemand ingrijpt en die jongens dan zo'n schop meegeeft dat ze het nooit meer doen.. Kom op, 13 jaar...
Tigra_ schreef:Rivaldo schreef:Wat ik zo jammer vind is dat er dan niemand ingrijpt en die jongens dan zo'n schop meegeeft dat ze het nooit meer doen.. Kom op, 13 jaar...
Omdat de meeste mensen logisch nadenken en dat is dat hun een probleem hebben als ze het wel zouden doen. Je mag niets terug doen. De politie doet ook niets en de ouders ook niet. Als je niet uitkijkt gaan de ouders zelf nog de schuld steken op het slachtoffer. Want hun kind is heilig.
Ze kunnen gewoon hun gang gaan niemand die ze tegen houd.
little_king schreef:En geef de conducteur wat middelen om zichzelf te verdedigingen.
Stroomstoot wapen, pepperspray als voorbeeld.
Dat tuig mag en kan alles en die beroepen moeten het maar over zich heen laten komen voor een k.t loontje.
little_king schreef:Waarom niet? Omdat het tegen je gebruikt kan worden?
Ik denk toch dat de preventieve werking daarvan dat ze weten dat je het bij hebt zeker wel zal bijdragen een jullie veiligheid.
En ik ken toch mensen in gelijksoortige beroepen die het wel zouden willen hebben.
little_king schreef:Uiteraard hoort daar training en goedkeuring bij. Ik bedoel ook niet dat je morgen zulke middelen in de hand gedrukt krijgt.
De mensen van service en veiligheid hebben ook die middelen niet, dus kunnen net zoveel als jullie.
Daarnaast zijn die niet altijd in de buurt.
En dat vind ik erg fout in Nederland. Elke klojo kan alles bij zich hebben en jullie en collega's van veiligheid niets. (en ik denk net zo goed aan ambulance medewerkers en alle soorten hulpverleners)
Ik denk dus dat de preventieve werking veel zal bijdragen en jullie daardoor weer meer service kunnen geven zoals je graag doet.
little_king schreef:Dat wist ik niet dat ze met handboeien mogen lopen, omdat gewone beveiligers en boa's dit niet mogen.
Ik weet dat ze aanhoudingstechnieken en zelfverdediging krijgen.
Geweldbevoegd, iedereen mag gepast geweld gebruiken maar ook niet meer dan dat.
Fijn dat ze er meer inzetten.
little_king schreef:Waarom niet? Omdat het tegen je gebruikt kan worden?
Ik denk toch dat de preventieve werking daarvan dat ze weten dat je het bij hebt zeker wel zal bijdragen een jullie veiligheid.
En ik ken toch mensen in gelijksoortige beroepen die het wel zouden willen hebben.
Astaloca schreef:Wat ik alleen niet zo goed begrijp.. Of dat ligt aan hier, maar de conducteurs bij mij in de regio zie ik nooit alleen?
Celiien schreef:Hier lopen ze vaak 'naar elkaar toe' om het zo maar te zeggen. En als je een dubbeldekker hebt, de een boven ander onder. Je weet natuurlijk niet wat voor ene soort trein t was en hoelang hij was. Buiten de spits trouwens vaker alleen nu ik het me bedenk