Wat fans al niet doen voor hun idolen...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-13 13:44

lieveli schreef:
Ik zou best willen chillen met Miley Cyrus of David Bowie, maar ik zou mezelf niet als seksobject neerzetten. Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik me nooit seksueel aangetrokken heb gevoeld mbt popsterren, ook niet toen ik jonger was. Ik werd op mijn 11e fan van Boyzone en mijn grote droom was door hen geadopteerd te worden. :') (Ik heb hele leuke ouders maar goed, ik wilde met ze touren en in hun clips spelen _O- )

Ik vond Steve altijd zo leuk, maar nu zie ik dat Ronan erg leuk is opgedroogd :9

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-13 13:52

Wat een mongool hee... Opsluiten die gek. Een baby willen verkrachten, seksuele handelingen met een dier.. En die vrouwen die er aan mee hebben gedaan. Te ziek voor woorden 8)7 Hoop toch wel dat die kinderen zijn afgepakt?!

RoodZonnetje

Re: Wat fans al niet doen voor hun idolen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-13 20:00

Bizar... Maar heeft idd niets met fan zijn te maken..
Ik vond dat programma Fans! ook altijd zo idioot. Maar helaas wel werkelijkheid voor sommigen. Musicalfans kunnen er ook aardig wat van!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-13 20:03

Pardon? Wat idioot.

Ik ben zelf 16, ongelooooofelijk groot fan van Muse. Maar toch, als ik later kinderen heb zou ik nooit zoiets doen. Dat vind ik gewoon ziek... Ik ben heel veel bereidt te doen om die band te ontmoeten/ze live te zien, maar meer als in: In heel Europa naar hun concerten gaan, of hotelstalken of iets dergelijks. Anderen erbij betrekken vind ik ongehoord.

Leffroi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-13 20:09

Walgelijk bericht zeg! Behoorlijk ziek lijkt me dit..

Ik zou dolgraag mijn idool eens willen ontmoeten, maar niet ten koste van alles. Zou al blij zijn als hij binnenkort weer naar Nederland komt voor een optreden en dat ik daar dan kaartjes voor kan krijgen :')

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-13 20:10

WAUW! Dat gaat echt te ver zeg. :r

Ik heb mijn idool ook een aantal keer ontmoet. Wat ik gedaan heb? Niks... nou ja. Naar Starcons gegaan waar mijn idool kwam signeren en Q&A's deed. Geboden op een giga poster van hem die dan voor mij gesigneerd zou worden (gewonnen, opbrengst ging naar Unicef, dus dat was billijk toch O:) foto's in mijn profiel haha). Dus zo wel 6 keer ontmoet.

En de ultieme en tevens gelukte poging: naar theatervoorstelling (op zijn uitnodiging trouwens), manager ge-emaild en zodoende backstage ontmoet met mijn hele gezin. Dat was nr 7 en echt top!

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-13 20:13

Ik snap sowieso al niet dat mensen idolen hebben, laat staan dit. Echt te belachelijk.voor.woorden. Tijd dat we de guillotines uit het vet trekken. ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-13 21:04

Nies_ schreef:
Ik snap sowieso al niet dat mensen idolen hebben, laat staan dit. Echt te belachelijk.voor.woorden. Tijd dat we de guillotines uit het vet trekken. ;)

Waarom vind jij het dan zo raar dat mensen idolen hebben?

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-13 22:33

Dit heeft niks meer met 'fan' zijn te maken. Dit is wel zo ontzettend ziek, het valt ook niet goed te praten. Hoe je ook als moeder dit kunt doen... Dat is zo mogelijk nog zieker dan de dingen die Ian zelf heeft gedaan. Ik hoop dat zowel Ian als die twee vrouwen nooit meer vrij komen, dat ze nooit meer de kans op herhaling krijgen.

Ik was fan van Lostprophets, toffe band en heb me altijd goed vermaakt bij hun optredens. Draaide ze regelmatig bij lange autoritten, paar uur meegalmen en schor aankomen. Voor mij is hun muziek nu wel verpest, ik kan er niet naar luisteren en dan er niet aan denken wat Ian heeft gedaan. Het is ontzettend sneu voor de overige bandleden, zij zijn nu de 'bandleden van die band met die enorme zieke goorbal van een zanger'.

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-13 23:22

Resistance schreef:
Nies_ schreef:

Waarom vind jij het dan zo raar dat mensen idolen hebben?

Ik vind het niet raar, maar snap het gewoon niet.

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-13 23:25

Nies_ schreef:

Heb jij dan niemand waar je tegenop kijkt en veel respect voor hebt wat diegene heeft bereikt of gewoon omdat de muziek je heel erg raakt?
Of is voorbeeld iets anders als idool?

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-13 23:28

Okay wow, lange dag gehad haha niet zoveel reacties verwacht.

Ik zou ook niet klagen om met David Bowie te mogen chillen trouwens. Of Björk maar dan zou ik zelfs mijn rustige aard verliezen en niets meer kunnen zeggen en gewoon met stomheid geslagen zijn dat ik voor mijn grootste inspiratie sta ineens :+ En Placebo... Wil niet weten hoe fangirly ik me zou gedragen maar heel eerlijk, ik zou er nooit voor willen betalen zelf. Ik kon Dir en Grey ontmoeten maar voor 70 euro? No thank you. Fans wat uitkleden met zulke bedragen vind ik nogal laag van de band zelf. Zo populair zijn ze nu ook weer niet en vooral niet in Nederland.

En tsjah, terug op het artikel, ik vind het ook echt smakeloos en gestoord gedrag. Hoop inderdaad ook dat die moeders hun kinderen inmiddels niet meer onder gezag hebben. Kan me best voorstellen dat fans hun muziek nog leuk vinden, ik zou waarschijnlijk ook echt niet weten wat ik ermee aan moest als mijn favoriete band ineens zoiets deed.

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-13 23:28

ik zag dit op facebook voorbij komen en gaat mij echt veel te ver, ik zou het nooit kunnen doen.
nee ik hou het bij concerten, artiesten uitgangen en conventies.

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-13 23:31

Animal: wie is jouw vriend? Je maakt me nieuwsgierig :P

Wat een ziekelijk figuur, die zanger... bah! ik heb mezelf regelmatig ziekgemeld van school voor mijn idolen (terwijl mijn ouders naast me zaten)... 1 van mijn idolen heb ik nog 2 maanden een relatie mee gehad... en 1 van mijn (andere) idolen is een goede vriend van me geworden... en met enkele idolen van vroeger heb ik nu nog wel eens contact, gewoon op vriendschappelijke basis...

Als een van mijn idolen dit zou flikken bij mijn kind (als ik die zou hebben), dan zou er de dag daarna een overlijdensadvertentie in de krant staan zeg maar... idool of niet... van kinderen blijf je af... punt!

Artiesten zijn ook maar mensen... ik zeg altijd maar zo "Ze moeten ook hun reet afvegen als ze hebben zitten schijten" :)

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-13 23:32

Haha, ja animal ik ben ook nieuwsgierig!

Zeg je contacten kennen niet toevallig Brian Molko he? :9 <<)

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-13 23:33

@Banjer

Ja en erna het wc papier op ebay zetten :')

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-13 23:35

saskiakefie schreef:
Nies_ schreef:

Heb jij dan niemand waar je tegenop kijkt en veel respect voor hebt wat heeft bereikt of gewoon omdat de muziek je heel erg raakt?

Nee, zijn ook maar mensen :') Ben er ook wat te kritisch voor misschien, zou er geeneen weten die ook niet vreselijke nummers heeft.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-13 23:40

Nies_ schreef:
saskiakefie schreef:

Heb jij dan niemand waar je tegenop kijkt en veel respect voor hebt wat heeft bereikt of gewoon omdat de muziek je heel erg raakt?

Nee, zijn ook maar mensen :') Ben er ook wat te kritisch voor misschien, zou er geeneen weten die ook niet vreselijke nummers heeft.

Als je geen artiesten/bands kent die goede muziek hebben, dan luister je niet goed. De meeste muziek die in de top 40 staat vind ik bijvoorbeeld heel erg poedersuiker, maar ander soort bands vind ik helemaal geweldig.

Maar sowieso, heb je helemaal niemand (ook iets anders dan zanger of watdanook) waar je tegenop kijkt, of een voorbeeld is?

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-13 23:48

Buiten dat dit vreselijk offtopic is, zeg ik toch nergens dat ik geen leuke muziek ken? Om je andere vraag te beantwoorden; nee.

savasan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-13 23:54

Wat ik me nu afvraag... Hoe is dit in hemelsnaam ontstaan? Dacht die vrouw 'ah ik heb een baby misschien wil Ian er wel seks mee hebben, dat is compleet logisch' Of was het algemeen bekend onder de fans dat Ian kinderen leuk vind?

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 00:07

savasan schreef:
Wat ik me nu afvraag... Hoe is dit in hemelsnaam ontstaan? Dacht die vrouw 'ah ik heb een baby misschien wil Ian er wel seks mee hebben, dat is compleet logisch' Of was het algemeen bekend onder de fans dat Ian kinderen leuk vind?

Ja dat je dan denkt, oeeeh hij is pedofiel dus laat ik mijn kinderen aanbieden. :?

_JTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 00:08

He bah wat een rot nieuws zeg! Snap ook niet wat er in die moeder(s) omging om je kind te laten misbruiken door een kerel waar je fan van bent... hoop dat hij een flinke straf tegemoet gaat en die moeder(s) uit hun ouderlijke macht gezet worden.

Overigens heb ik er niks voor over om een bekend persoon te ontmoeten maar ik heb ook geen idolen oid. Snap ook nooit dat hysterische gedoe als mensen een bekend persoon zien.

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 10:02

Nies_ schreef:
saskiakefie schreef:

Maar het maakt toch niet uit dat het maar mensen zijn? :+ En je hoeft toch ook niet alles van die persoon geweldig of goed te vinden? Maar het kan wel zijn dat je bijv inspiratie van iemand krijgt oid, of is dat dan nog geen idool? Moet je die persoon als heilige beschouwen ofzo? Of hoe zie je dat?

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-13 10:05

MarlindeRooz schreef:
savasan schreef:

Ja dat je dan denkt, oeeeh hij is pedofiel dus laat ik mijn kinderen aanbieden. :?

Ik vraag me dat ook af >;)

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-13 10:08

savasan schreef:

Het was wel bekend onder de fans dat Ian het graag met net even wat te jonge meisjes (lees: 16) deed, maar ik denk niet dat iemand dit had kunnen vermoeden.

Dit is een brief van de manager van de band, is gister of eergister door hem online gezet.

Citaat:
YOU THINK YOU KNOW SOMEONE BUT YOU REALLY DON’T.
From 2001 - 2012 you trust in a person amongst a group of great people and the day comes when you are shown the true nature of a person. Its easy to just to brush away and try to forget the last 12 years of knowing Ian. That’s not going to happen to me or for the others that thought we knew him. We lived and breathed the same space together intensely for a long time and I would have NEVER predicted that this would have happened. We rode the wave of success together, all of us coming from humble backgrounds to flying around the world together. All experiencing the rush of seeing exotic places for the first time, meeting your rock n roll heroes, relentless touring, marriages, births & deaths together. Its a bond that for some is a fleeting, transient experience. Jumping from one band to another. For me it wasn’t like that, at least with Lostprophets it was never like that for me. I will never forget my times with this band. The Good, the Bad and now this the Ugly. The Ugly truth that Ian let us all down, his family, band mates, friends and fans across the world. I feel right now so angry, astonished and pissed off with him for what he did. I feel so sorry for his victims, the children he abused. I only hope those children can grow up without the taint of what he did to them clouding their futures. I would never attempt to excuse anything he did as I firmly believe he made his choices and now he will pay for them. Do I feel sorry for the accused woman and Ian? Right now, I don’t feel sorry for them at all. They were all complicit in allowing these horrific acts to happen. I don’t care how many drugs you have taken there is no excuse or reason for even contemplating, let alone carrying out what they did to those children. These people are sick and need help. I believe in the idea of forgiveness, and the goodness in people. It’s impossible to see any good in this situation except for fact that they where caught and therefore won’t abuse those children anymore. It’s hard to forgive them for this. Wether you knew him personally or just reading about this for the first time. How can you forgive someone for these crimes against the very innocent.

My thoughts also keep going to his family and band mates. The future for all of them will be forever tarred with the memory of this betrayal. The fans will move on, taking down their posters, throwing out their LP albums and looking for the next rock saviour to admire. For his family and band it will be with them forever. My heart goes out to them all and their families. Lest we forget all those people come from a tight knit, proud and loving place. For them the shame will be something they will have to live with until they die. I however refuse to forget the great people, the great times and experiences I had with Lostprophets. The way they and their families welcomed me into their lives to help facilitate their dreams of becoming rock stars. Something they achieved where so many others had failed. Its something that can never be taken away from them.
True the band is done, finished. Life goes on though. Everyone involved in Ian will move on, but today with a very heavy heart.

I will never forget these events until the day I die. Its been an emotional day for me. Who would have ever thought it would have ended up like this!!!!!!F**K!!!!