Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Amaris schreef:Maar dan is het nog altijd beter om met die stoornis in déze tijd te leven, dan zeg, pakweg 50 jaar geleden.
Niwla schreef:Het is denk ik ook hoe je zelf in het leven staat.
Amaris schreef:En in welke tijd waren we minder gehaast en minder prestatiegericht dan?
xSlvna schreef:Niwla schreef:Het is denk ik ook hoe je zelf in het leven staat.
Niks mis met realistisch denken
Ik zie het ook allemaal, maar mijn geluk is; het boeit me niet. Sorry, maar het maakt me echt niet uit.
Heb ook slaag gehad omdat meiden aandacht te kort hadden, nah jammer maar helaas, ik bekijk het positief en zie dat ik vele malen sterker in mijn schoenen sta als gemiddelde puber, en helaas ook gemiddelde volwassene.
Het ene eerlijke gezin heeft honger, de andere oneerlijke buitenlander heeft een paar ton door zijn handeltje, tja balen, als je niet inziet dat eerlijk zijn je niet vaak iets oplevert in deze maatschappij is dat je eigen probleem.
Dat het hier altijd draait om presteren is overigens geen enkel probleem, je moet een doel voor ogen hebben, het is pas een probleem als het over de rug van (de gezondheid van) kinderen (China bijvoorbeeld) of dieren gaat.
De maatschappij is over het algemeen om te kotsen, vind ik zelf, maar gelukkig denk ik daar alleen aan als ik daar toevallig aan wil denken.
geerke schreef:er staan geen onwaarheden in de OP ....dat heeft niets te maken met op een bepaalde manier in het leven staan.Gewoon het journaal af en toe kijken en we komen allemaal tot dezelfde conclusie volgens mij.
Daarom woon ik op een berg in Frankrijk
Rowdine schreef:De andere oneerlijke buitenlander? Over discriminatie gesproken. Jij vindt de maatschappij om te kotsen maar daar werk je blijkbaar net zo hard zelf aan mij door te discrimineren. En dat vind ik nou om te kotsen.
En meid, je bent 16, kom maar terug over een jaar of 10 als je echt weet wat de maatschappij inhoudt.
xSlvna schreef:Maar geerke, is het daar ook echt beter...?
xSlvna schreef:Rowdine schreef:De andere oneerlijke buitenlander? Over discriminatie gesproken. Jij vindt de maatschappij om te kotsen maar daar werk je blijkbaar net zo hard zelf aan mij door te discrimineren. En dat vind ik nou om te kotsen.
En meid, je bent 16, kom maar terug over een jaar of 10 als je echt weet wat de maatschappij inhoudt.
Bij wijze van, even om het contrast aan te geven. Ken veel, heel veel mensen die zelf in die wereld zitten, mensen die al eeuwen 'Nederlands bloed' hebben.
Beetje kortzichtig om mijn reactie gelijk als discriminerend te beoordelen, dat is een kwestie van lezen en interpreteren, je leest het zoals je het lezen wilt hè.
Rowdine schreef:geerke schreef:er staan geen onwaarheden in de OP ....dat heeft niets te maken met op een bepaalde manier in het leven staan.Gewoon het journaal af en toe kijken en we komen allemaal tot dezelfde conclusie volgens mij.
Daarom woon ik op een berg in Frankrijk
Als je dat aan het journaal af wil kijken dan heb je echt geen kaas van de journalistiek gegeten.
Je weet toch wel dat het journaal alleen de meest verschrikkelijke en aandachttrekkende items uitzendt he. Dus een afspiegeling van het dagelijks leven is het absoluut niet!!!
geerke schreef:xSlvna schreef:Maar geerke, is het daar ook echt beter...?
zolang ik geen nieuws kijk en geen mensen zie gaat het prima....zodra er mensen uit Nederland op bezoek komen(schoonfamilie)Komt het uiterlijk vertoon en prestatie,egoisme,ontevredenheid enzo weer om de hoek kijken
Jaaa...journaal verzint vanalles...er was ook geen wind op de fillipijnen.
geerke schreef:xSlvna schreef:Maar geerke, is het daar ook echt beter...?
zolang ik geen nieuws kijk en geen mensen zie gaat het prima....zodra er mensen uit Nederland op bezoek komen(schoonfamilie)Komt het uiterlijk vertoon en prestatie,egoisme,ontevredenheid enzo weer om de hoek kijken
Jaaa...journaal verzint vanalles...er was ook geen wind op de fillipijnen.
geerke schreef:Rowdine schreef:
Als je dat aan het journaal af wil kijken dan heb je echt geen kaas van de journalistiek gegeten.
Je weet toch wel dat het journaal alleen de meest verschrikkelijke en aandachttrekkende items uitzendt he. Dus een afspiegeling van het dagelijks leven is het absoluut niet!!!
goed nieuws is geen nieuw,dan moet je naar het hart van nederland kijken...die besteden aandacht aan andere dingen.
Waarom moet ik journalist zijn om het journaal te bekijken?
geerke schreef:Rowdine@...Verder alles goed?![]()
Jij begint toch met mij denigrerend te benaderen?Je mag blij zijn dat ik een goed humeur heb vandaag..