Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bel91 schreef:Dat bericht is van 2011...
Fijn dat ze zover vooruit kunnen voorspellen.
Is al weerlegd op een weersite het word een vrij zachte winter met mogelijk 15 graden in januari
Gypsy schreef:ambre schreef:Vorig jaar was voor mij wel echt een horrorwinter.
Er leek maar geen einde aan te komen!
Vond je? Ik vond het eigenlijk ook wel weer heel mooi, ik kijk er nu stiekem al weer naar uit, besneeuwde paardjes en zo.
Dan neem ik de dreigberichtjes op facebook dat ik mijn beestjes een deken op moet doen of dat anders de DB gebeld word voor lief.
pluklief schreef:linnie050 schreef:Laten we hopen dat dit niet gaat gebeuren.
Sneeuw is leuk als je vrij bent niet als je met de auto naar je werk moet en daarna nog naar de paarden.
Dus ik hoop dat het meegaat vallen.
Ach toen ik in Canada zat reden we met sneeuw gewoon de steile op rit op, en dan ongeveer 50 km/u want ga je te langzaam dan red je het niet en ga je terug glijden, ga je te snel dan vlieg je uit de bocht tegen een boomDaarna valt rijden met sneeuw in NL heel erg mee.
Ik denk dat mijn paard heel blij zou zijn met dit nieuws, die bereid zich ieder jaar voor op minimaal -40
elizexbeau schreef:Gypsy schreef:
Vond je? Ik vond het eigenlijk ook wel weer heel mooi, ik kijk er nu stiekem al weer naar uit, besneeuwde paardjes en zo.
Dan neem ik de dreigberichtjes op facebook dat ik mijn beestjes een deken op moet doen of dat anders de DB gebeld word voor lief.
dat meen je niet! Krijg je die serieus?
ik hou ook van de winter, heerlijk!
ambre schreef:@gypsy:ik kan slecht tegen kou.Met sneeuw is alles moeilijker met de paarden.
En dan verdien ik ook nog eens mijn geld met lesgeven en rijden:het was een arme winter vorig jaar!
Geef mij dus maar regen.