62-jarige opa smeekt overvaller medicijnen niet mee te nemen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

dito

Re: 62-jarige opa smeekt overvaller medicijnen niet mee te nemen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 22:54

Ik woon in alkmaar en de plek waar dit gebeurd is is goed verlicht en vaak druk. Aan de weg liggen rondom best wat huizen. Knul heeft wrs nooit bedacht dat er een camera zou hangen daar

Spelt

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-13 12:04

dito schreef:
Ik woon in alkmaar en de plek waar dit gebeurd is is goed verlicht en vaak druk. Aan de weg liggen rondom best wat huizen. Knul heeft wrs nooit bedacht dat er een camera zou hangen daar

Haha ja terwijl die camera's best goed opvallen daar :+ Ik moet er elke dag langs als ik naar m'n werk moet

XxLMMxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-13 22:57

Ik rijd er elke dag langs opweg naar school en moet nu elke keer even aan die man denken

Iselda

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-13 23:01

Dat ik nog in Nederland woonde kwam ik er ook onwijs vaak langs, ook om 3-4-5 uur 's nachts op de fiets of lopend samen met m'n nichtje als we uit waren geweest.
Moet zeggen dat de camera's mij nooit op zijn gevallen..
maar wat een debiel en wat een lef heeft die gozer, had het ook al gedeeld op Facebook, hoop dat ie snel gepakt wordt!

Goudlokje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-13 23:03

Dan lees ik een artikel als dit, en dan vraag ik me serieus af waar het heen gaat met de wereld, als je nu al zo laf bent om überhaupt iemand te beroven, maakt niet uit hoelaat, waar of wanneer...

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-13 23:07

ik heb nog nooit iemand horen vragen ....''vermoord mij,verkracht mij,beroof mij''

blensink

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-13 23:25

karuna schreef:
Mond valt open, wat een lafbek. Lijkt erg op een gelegenheids roof. Fietst langs, ziet de tas liggen en besluit deze maar toe te eigenen. En dan nog iemand zo grof uit zijn scootmobiel sleuren. -:(- .

De plek ziet er goed verlicht uit, niet een heel eng straatje of zo. En wat moet de man dan, heen ook met de taxi want een scootmobiel even laten staan ergens doe je ook niet zo snel. Je zou toch nog veilig over straat moeten kunnen als invalide. Wat is de volgende stap? Een blinde overvallen omdat die je toch niet kan herkennen? Een moeder met een heel jong babietje van de fiets afrukken voor een paar rotcenten. 8)7

Deze idioot kan me niet hard genoeg gestraft worden, verplicht een paar maanden scootmobiel of rolstoel gebruiken en dan eens kijken hoe weerloos hij zich voelt.

Helemaal mee eens, verschrikkelijk om aan te zien dit |( .
Hoe haalt die gozer het in zijn hoofd.
En het tijdstip heeft er imo niets mee te maken.

ullaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-13 23:28

Mensen die leven van een aow-tje kunnen vaak niet eens een taxi betalen!

Ik vind dit zo vreselijk, heb de film van de week al gedeeld via FB.
Kan hier echt vreselijk van huilen, zo onterecht, het tijdstip mag niet eens genoemd worden vind ik.
Het gaat erom dat de maatschappij veranderd, DAT moet genoemd worden.

Lianne86

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-13 23:35

En dat soort mensen moeten ze aan de eerste en beste boom ophangen :S

Vind dit gewoon echt sneu, sowieso is iets stelen en alles al sneu... Maar ook nog een oude weerloze man.... Tjah...

Je mag mensen niets slechts toewensen, maar deze meneer wens ik iig niets goeds toe ;)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-13 23:39

dito schreef:

Maar met zo'n camera kunnen ze toch niets. Bij mij voor de deur hangt ook een camera maar mensen geven geen fiets := Ik woon ook in Alkmaar overigens.

Kayleigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-13 23:42

Ik woon hier ook heel erg vlakbij. Echt vreselijk dat dit gebeurt..