Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
dito schreef:Ik woon in alkmaar en de plek waar dit gebeurd is is goed verlicht en vaak druk. Aan de weg liggen rondom best wat huizen. Knul heeft wrs nooit bedacht dat er een camera zou hangen daar
karuna schreef:Mond valt open, wat een lafbek. Lijkt erg op een gelegenheids roof. Fietst langs, ziet de tas liggen en besluit deze maar toe te eigenen. En dan nog iemand zo grof uit zijn scootmobiel sleuren..
De plek ziet er goed verlicht uit, niet een heel eng straatje of zo. En wat moet de man dan, heen ook met de taxi want een scootmobiel even laten staan ergens doe je ook niet zo snel. Je zou toch nog veilig over straat moeten kunnen als invalide. Wat is de volgende stap? Een blinde overvallen omdat die je toch niet kan herkennen? Een moeder met een heel jong babietje van de fiets afrukken voor een paar rotcenten.![]()
Deze idioot kan me niet hard genoeg gestraft worden, verplicht een paar maanden scootmobiel of rolstoel gebruiken en dan eens kijken hoe weerloos hij zich voelt.
dito schreef:Ik woon in alkmaar en de plek waar dit gebeurd is is goed verlicht en vaak druk. Aan de weg liggen rondom best wat huizen. Knul heeft wrs nooit bedacht dat er een camera zou hangen daar