Het is toch van den zotte om zo met mensen om te gaan..
Het begint met o.a het (strenge of radicale) geloof en daar eindigd het geloof ik ook

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LynnDenise schreef:Ben toch wel benieuwd welke homo's ze bereid hebben gevonden om als proefpersoon te dienen voor de test![]()
NatasjavE schreef:Met een MRI scan kan je al een eindje komen. De hersenen van homoseksuele zien er anders uit dan van hetero's. Niet als afwijking overigens maar gewoon als variatie op een thema.
Zo'n MRI is niet 100% betrouwbaar. Soms hebben homo's "stiekum" "normale" hersenen....en andersom. Als test dus onbetrouwbaar.
Ik heb echter het vermoeden dat deze landen niet een echte gevalideerde test ontwikkelen maar eerder een likmevestjetestjebijeenvermoedevan Wat ze kunnen inzetten op momenten dat het hen goeddunkt.
BaileyMix schreef:Maakt niet uit maar vind dat soort dingen altijd reuze interessant! Mooi bewijs tegen iedereen die nog altijd denkt dat seksuele voorkeur een keuze is...
BaileyMix schreef:Dat was namelijk compleet onze schuld, wij leefden toen![]()
Dus omdat een stelletje Nederlanders (die nu niet eens meer leven) vroeger in slaven handelden is het nú terecht dat Koeweit dit soort achterlijke regels invoert? We leven inmiddels in de 21e eeuw!!
alex66 schreef:in dubai is er pas en vrouw uit noorwegen veroordeeld omdat ze verkracht was.... dader ontkende en pas als je 4 mannlijke! getuigen hebt wordt je geloofd.
vrouwenhaat zit daar net zo diep ingebakken als homohaat, ik zal dus ook nooit naar die landen gaan.
maar wat geerke zegt is waar, het komt vanzelf hier heen.
kijk maar naar de discussie over de islam in de balie....vrouwen apart van de mannen en dat in nederland anno 2013... echt bezopen....oh nee dat mag ook al niet