Koeweit ontwikkelt homo-test

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

knetterhard

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-13 22:02

Ik ben blij dat ik in een redelijk goed land ben geboren, als ik dit zo lees..
Het is toch van den zotte om zo met mensen om te gaan..
Het begint met o.a het (strenge of radicale) geloof en daar eindigd het geloof ik ook :)

heidy_wilco

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-13 23:22

@BaileyMix: Daar gaat het niet om. Het gaat om het feit dat wij zulke mensen achterlijk vinden, dat ze in die landen niet na kunnen denken door zulke regels. Ik wil je even op het feit dat het 3 Juli (?) van dit jaar het pas(!) 150 jaar geleden is dat de slavernij in Suriname werd afgeschaft. Slaven werden door de Nederlanders (en andere zogenoemde "beschaafde" landen als GB, Frankrijk, Spanje etc.) gezien als minderwaardig, iets wat eigenlijk geen mens was, maar een machine, die volgens ons niet zelf konden nadenken etc. En die landen zoals Koeweit etc. Is eigenlijk tegen Homo's hetzelfde als wij ons 150 jaar geleden (en trouwens nu soms ook nog wel) tegen de slaven gedroegen.

En ik vind dat er wel eens wat meer stilgestaan mag worden bij wat voor gruwelijke dingen Nederlanders gedaan hebben, zoals in Nederlands-Indië etc. Ik vind dat wij op dit moment wat te nationalistisch worden opgevoed. Het is natuurlijk goed om te weten over de Gouden eeuw, en andere mooie dingen in onze geschiedenis, maar we moeten ook over de zwarte bladzijden uit de geschiedenis leren. Want ik denk dat als je zulke dingen te horen krijgt, dat je dingen in een ander daglicht kan gaan bekijken en beter begrijpen. En zo kunnen wij ons misschien ook wat beter "inleven" in het besluit, hoe raar het ook is, om die test te gebruiken.

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-13 23:27

LynnDenise schreef:
Ben toch wel benieuwd welke homo's ze bereid hebben gevonden om als proefpersoon te dienen voor de test :+ 8)7

Vraag ik me ook wel af. In die landen is het niet iets waarmee je te koop loopt en kan me niet voorstellen dat homo's uit andere landen vrijwillig zouden mee werken aan zo'n test.

xxCYNNxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-13 00:34

Ik heb zo'n vermoeden dat een vrijwilliger daar heel wat minder vrijwillig meewerkt dan een vrijwilliger hier...met andere woorden; heb zo'n vermoeden dat zij (waarschijnlijk naar aanleiding van bepaald getoond gedrag) gewoon gedwongen worden die test te doen....

Thesserd

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-13 00:37

Ik vind dat 'die mensen' overal in achter lopen. Het zijn net oermensen (en erger) qua doen en laten :(

Thesserd

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-13 00:39

geerke schreef:
nee hoor...helemaal niet moeilijk...bij een vrouw vind je geen sperma

Whaha, dus als je recentelijk geen seks hebt gehad ben je meteen lesbisch :')

Miracle_

Re: Koeweit ontwikkelt homo-test

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-13 00:40

Hier heb ik serieus maar één ding op te zeggen....: WTF?! :')

Goudlokje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-13 00:51

Homo's verboden... Belachelijk! Alsof iemand er iets aan kan doen wat betreft zijn gevoelens! Wat voor last hebben anderen ervan als twee mensen van hetzelfde geslacht elkaar leuk vinden. Hun zaak. Ongelofelijk!

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-13 00:54

Met een MRI scan kan je al een eindje komen. De hersenen van homoseksuele zien er anders uit dan van hetero's. Niet als afwijking overigens maar gewoon als variatie op een thema.
Zo'n MRI is niet 100% betrouwbaar. Soms hebben homo's "stiekum" "normale" hersenen....en andersom. Als test dus onbetrouwbaar.

Ik heb echter het vermoeden dat deze landen niet een echte gevalideerde test ontwikkelen maar eerder een likmevestjetestjebijeenvermoedevan Wat ze kunnen inzetten op momenten dat het hen goeddunkt.

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-13 00:57

NatasjavE schreef:
Met een MRI scan kan je al een eindje komen. De hersenen van homoseksuele zien er anders uit dan van hetero's. Niet als afwijking overigens maar gewoon als variatie op een thema.
Zo'n MRI is niet 100% betrouwbaar. Soms hebben homo's "stiekum" "normale" hersenen....en andersom. Als test dus onbetrouwbaar.

Ik heb echter het vermoeden dat deze landen niet een echte gevalideerde test ontwikkelen maar eerder een likmevestjetestjebijeenvermoedevan Wat ze kunnen inzetten op momenten dat het hen goeddunkt.

-O- Wat... :wow: Is dat echt zo van die hersenen!?

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-13 01:01

Ja dat is echt zo. Maar dat maakt toch niet uit? Het zijn namelijk prima werkende hersenen. Alleen met andere voorkeuren.

Linkshandige hebben ook andere hersenen dan rechtshandige.

Misschien hebben mensen die van paarden houden ook wel andere hersenen dan mensen die van bomen houden. Dat is echter nooit onderzocht...

Leuk boek: wij zijn ons brein van Dick Swaab.

En nogmaals...zo'n MRI is als test onbetrouwbaar omdat bij sommige mensen die andere hersenstructuren niet worden gevonden.

Dan zou Koeweit alsnog "per ongeluk" een homo het land binnen kunnen laten. Of een hetero buiten de deur laten natuurlijk. Kan ook nog.
Laatst bijgewerkt door NatasjavE op 13-10-13 01:08, in het totaal 1 keer bewerkt

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-13 01:07

Maakt niet uit maar vind dat soort dingen altijd reuze interessant :j ! Mooi bewijs tegen iedereen die nog altijd denkt dat seksuele voorkeur een keuze is...

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-13 01:10

BaileyMix schreef:
Maakt niet uit maar vind dat soort dingen altijd reuze interessant :j ! Mooi bewijs tegen iedereen die nog altijd denkt dat seksuele voorkeur een keuze is...

O, zo. Ja dat klopt. Het is beslist geen keuze nee.

Al denk ik daar ook weer bij....al zou iemand er voor kiezen...So What?

Maar goed het is dus geen keuze. :)

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-13 01:10

BaileyMix schreef:
Dat was namelijk compleet onze schuld, wij leefden toen :j :roll: Dus omdat een stelletje Nederlanders (die nu niet eens meer leven) vroeger in slaven handelden is het nú terecht dat Koeweit dit soort achterlijke regels invoert? We leven inmiddels in de 21e eeuw!!

Slavernij komt ook nu nog veelvuldig voor, ook in Nederland. Dit is maar één klein voorbeeld, zo zijn er zovelen: http://www.fairwork.nu/wie_wij_helpen/v ... _chen.html

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-13 02:04

Ik vind het wel goed, homoseksualiteit is toch ook gewoon onnatuurlijk?!

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-13 02:07

Maartje1990 schreef:

Gezien je profiel ga ik er maar vanuit dat dit geen serieuze reactie is.

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-13 02:09

Ships! Haha nee, een grapje :p ik ben zelf lesbisch, dus ben blij dat we hier in nederland zo'n test niet hebben. Maar worst je dan opgepakt als toerist of wordt je teruggestuurd? Niet dat ik t wil gaan testen ofzo haha.

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-13 02:16

Dat hangt van het land af. Als je "betrapt" wordt in Iran, Saoedi-Arabië, Soedan, Jemen of Mauritanië dan kun je ter dood veroordeeld worden. Ook als toerist.

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-13 02:20

Note 2 self: ga nooit op vakantie naar een van deze landen... :=

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-13 09:32

Maartje1990 schreef:
Note 2 self: ga nooit op vakantie naar een van deze landen... :=

hoeft ook niet....ze komen wel naar nederland :+

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-13 09:34

Maartje1990 schreef:

Daar heb je gelijk in....natuurlijk is dat je je voortplant.
Maar dat wil nog niet zeggen dat het onacceptabel is. :D

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-13 09:37

Volgens mij kun je in Saoedi-Arabië al opgepakt worden wanneer je als vrouw een man in het openbaar kust :').

De normen en waarden zijn daar zo anders dan hier... En dat terwijl Saoedi-Arabië een behoorlijk welvarend land is, dacht ik.

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-13 09:39

_San87_ schreef:
Volgens mij kun je in Saoedi-Arabië al opgepakt worden wanneer je als vrouw een man in het openbaar kust :').

De normen en waarden zijn daar zo anders dan hier... En dat terwijl Saoedi-Arabië een behoorlijk welvarend land is, dacht ik.

wat olie betreft....wat denken betreft dus niet.

alex66

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-13 11:43

in dubai is er pas en vrouw uit noorwegen veroordeeld omdat ze verkracht was.... dader ontkende en pas als je 4 mannlijke! getuigen hebt wordt je geloofd.
vrouwenhaat zit daar net zo diep ingebakken als homohaat, ik zal dus ook nooit naar die landen gaan.
maar wat geerke zegt is waar, het komt vanzelf hier heen.
kijk maar naar de discussie over de islam in de balie....vrouwen apart van de mannen en dat in nederland anno 2013... echt bezopen....oh nee dat mag ook al niet 8)7

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-13 11:45

alex66 schreef:
in dubai is er pas en vrouw uit noorwegen veroordeeld omdat ze verkracht was.... dader ontkende en pas als je 4 mannlijke! getuigen hebt wordt je geloofd.
vrouwenhaat zit daar net zo diep ingebakken als homohaat, ik zal dus ook nooit naar die landen gaan.
maar wat geerke zegt is waar, het komt vanzelf hier heen.
kijk maar naar de discussie over de islam in de balie....vrouwen apart van de mannen en dat in nederland anno 2013... echt bezopen....oh nee dat mag ook al niet 8)7

dat wil zeggen dat je alleen een poot hebt om op te staan in geval van een groepsverkrachting?
te triest voor woorden...