Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Authentic schreef:Over meneer Nobel zelf:
Het bekendst is zijn uitvinding van het dynamiet in 1866, hoewel hij ook een reeks andere explosiemiddelen heeft uitgevonden en gefabriceerd.
heidy_wilco schreef:Toch wel erg... Dat er zulke mensen in het rijtje (komen te) staan, waar mensen zoals Martin Luther King en Nelson Mandela en moeder Teresa in staan. Belachelijk!
randalinpony schreef:heidy_wilco schreef:Toch wel erg... Dat er zulke mensen in het rijtje (komen te) staan, waar mensen zoals Martin Luther King en Nelson Mandela en moeder Teresa in staan. Belachelijk!
Verdiep je eens in Moeder Theresa en haar geniale marketing en vreemde praktijken... Zo bezien past Poetin PRIMA in dit rijtje....
Verder is het om te huilen van het lachen.
Ersina schreef:[
Er is natuurlijk een verschil tussen zeggen en doen.(Kijk naar Obama)Iedereen heeft kunnen zien dat moeder Theresa zich inzette voor de allerarmsten. Dr S Larivee en Dr g.Chenard ZEGGEN dat ze 300 documenten hebben verzameld en tot de conclusie zijn gekomen dat moeder Theresa niet zo heilig was , als zij zich voordeed. Anderen hebben haar die heiligheid en bekendheid gegeven. Zij was altijd bezig. Documenten over o.a haar inkomsten uit donaties? Sinds wanneer geeft een bank deze informatie vrij? Of een ziekenhuis? Walgelijk vind ik het om iemand na haar dood zwart te maken met zogenaamde bewijzen. Vaak is gebleken dat zogenaamde onderzoeken niet betrouwbaar waren. Het zal me niets verbazen als dit onderzoek ook uit de duimen zijn gezogen.
lieveli schreef:Ersina schreef:[
Er is natuurlijk een verschil tussen zeggen en doen.(Kijk naar Obama)Iedereen heeft kunnen zien dat moeder Theresa zich inzette voor de allerarmsten. Dr S Larivee en Dr g.Chenard ZEGGEN dat ze 300 documenten hebben verzameld en tot de conclusie zijn gekomen dat moeder Theresa niet zo heilig was , als zij zich voordeed. Anderen hebben haar die heiligheid en bekendheid gegeven. Zij was altijd bezig. Documenten over o.a haar inkomsten uit donaties? Sinds wanneer geeft een bank deze informatie vrij? Of een ziekenhuis? Walgelijk vind ik het om iemand na haar dood zwart te maken met zogenaamde bewijzen. Vaak is gebleken dat zogenaamde onderzoeken niet betrouwbaar waren. Het zal me niets verbazen als dit onderzoek ook uit de duimen zijn gezogen.
Heb je dan niet die hele bekende documentaire over haar gezien? Best interessant.
Overigens is Mandela ook niet helemaal, hoe zeg je dat? Ik werd hier laatst door iemand op gewezen: hij was de voorman van Spear of the Nation.
http://en.wikipedia.org/wiki/Umkhonto_we_Sizwe