Gezinsdrama schoonloo.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 21:19

Heb de afscheidsbrief als nieuwsgierige nederlander gelezen, heel stom en niet te vatten maar ik kon ook nog snappen waarom hij zover is gegaan(en dat had ik nooit gedacht) ook al veroordeel ik acties als deze zeer want het is nooit goed te praten en bestaan geen excuses voor.

belle_boef

Re: Gezinsdrama schoonloo.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 21:26

Jeetje wat een brief.
Ik kan zijn keuze begrijpen, ik kan er alleen niet achter staan.
Wat hebben die jongetjes in hun jonge jaren al een verschrikkelijk leven achter de rug.

Hopelijk een eyeopener voor alle mensen die in een vechtscheiding zitten.

Lauren_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 21:41

Deze man heeft er twee achter de rug. Zegt me wel iets over hem eigenlijk.

belle_boef

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 21:43

Lauren_ schreef:
Deze man heeft er twee achter de rug. Zegt me wel iets over hem eigenlijk.

Sorry maar dat is wel heel kort door de bocht :\

Lauren_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 21:45

Vind ik niet. Als ik die brief lees dan is dit een man die niet naar zichzelf kijkt en alle splinters bij de ander ziet. Een zeikerd. Mijn hart gaat uit naar de kinderen en allen die zij achter laten.

xTammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 21:49

Papegara schreef:
Ik vind dat alle ouders die in scheiding gaan, verplicht therapie moeten volgen (in gevallen als deze >parner heeft een ander gevonden enz).

Dat is ook wel heel erg kort door de bocht, alsof elke ouder dit zijn kinderen aan zou kunnen doen. Er zijn ook genoeg scheidingen waarbij de ouders op een normale wijze uit elkaar gaan, zonder een vechtscheiding.

Anyway, enorm triest dit, sterkte voor de nabestaanden.

belle_boef

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 22:20

Lauren_ schreef:
Vind ik niet. Als ik die brief lees dan is dit een man die niet naar zichzelf kijkt en alle splinters bij de ander ziet. Een zeikerd. Mijn hart gaat uit naar de kinderen en allen die zij achter laten.

Knap dat je dat uit die brief kan opmaken of iemand een zeikerd is.

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 22:22

DenK4ever schreef:
Klopt, twee moeders zelfs -O-

Ik kan hier echt niet bij :n
Hoe kùn je?!?!
Gister avond nog de special over de broertjes die afgelopen mei vermoord zijn door hun vader zitten kijken, geen woorden voor...

Je gaat je ook haast afvragen.of.de.docu deze vader over de.streep heeft getrokken...

DenK4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 22:33

Die gedachte schoot mij ook wel even door het hoofd...
Maar gezien de brieven die hij verstuurd heeft lijkt het langer gepland...

Legoblokje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-13 06:31

Ik las nu ook dat ze niet bekend waren bij jeugdzorg..

moonshine88

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 12:07

Heftige brief...

esje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 12:17

En weer zijn er alleen maar verliezers........in en in triest

Anouk_17

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 12:23

Arme kinderen, in en in triest ;( . Kinderen zijn vaak de dupe van een scheiding op wat voor manier dan ook. Hoe kun je, je eigen kinderen. Walgelijk!!! Hoop dat deze mannetjes niet geleden hebben.
Kan het nu 'n keer afgelopen zijn met deze drama's. Denk in het belang van je kind, het hoeft geen vechtscheiding te zijn.

Kedevr

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 19:13

Lauren_ schreef:
Vind ik niet. Als ik die brief lees dan is dit een man die niet naar zichzelf kijkt en alle splinters bij de ander ziet. Eenzeikerd. Mijn hart gaat uit naar de kinderen en allen die zij achter laten.

Absoluut alles ligt aan een ander en hij is de onschuld zelfe. kl**tzak ! ontzettend triest voor de kindjes. Ik hoop dat het nu is afgelopen met al die gezinsdrama's en dat dit mensen niet op ideeën brengt. Wel respect voor politie en hulpverleners!

Legoblokje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-13 21:24

Kedevr schreef:
Lauren_ schreef:
Vind ik niet. Als ik die brief lees dan is dit een man die niet naar zichzelf kijkt en alle splinters bij de ander ziet. Eenzeikerd. Mijn hart gaat uit naar de kinderen en allen die zij achter laten.

Absoluut alles ligt aan een ander en hij is de onschuld zelfe. kl**tzak ! ontzettend triest voor de kindjes. Ik hoop dat het nu is afgelopen met al die gezinsdrama's en dat dit mensen niet op ideeën brengt. Wel respect voor politie en hulpverleners!

Ik ben bang dat dit niet de laatste zal zijn.. |o

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 21:28

als je nu op nl 2 kijkt kun je misschien je mening bijstellen. er is veel onrecht wat vaders betreft na een scheiding!

wolter

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 21:51

suuzepuus schreef:
als je nu op nl 2 kijkt kun je misschien je mening bijstellen. er is veel onrecht wat vaders betreft na een scheiding!

Niet gekeken, maar ook zonder dat zouden sommige reacties hier idd beter iets genuanceerder kunnen.
Zoiets doe je niet omdat je een kl.....k bent.

DenK4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 21:55

Heb het ook niet gezien maar weet uit mijn omgeving wel dat het voor de man echt slecht geregeld is en dat hij vaak aan het kortste eind trekt..
En dat je daar moedeloos van wordt en tot wanhoop gedreven wordt kan ik me nog wel voorstellen...
Maar om dat ook je kinderen mee te nemen.... Nee dat snap ik niet :n

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 22:04

Heftige brief inderdaad.

Ik begrijp het ook echt niet dat men hun bloed eigen kind(eren) kunnen om brengen. Maar wat ik hierboven ook lees is dat er teveel onrecht is wat vaders betreft en ik ben van mening dat het recht systeem dat eens flink moet bijstellen!

Ik praat dat van hem ook echt niet goed, maar mocht het echte waarheid zijn wat zijn ene ex dus meermalen tegen hem gezegd heeft (las ik wat er in de brief staat) vind ik ronduit onbeschoft en zeer onvolwassen van zijn ex.

En dat zijn eerste ex vrouw haar vriend losse handjes heeft, sorry maar dat zal mijn vriend ook echt niet pikken van mij als ik een ander zou hebben en die had losse handjes.
Kan me voorstellen dat hij zo'n leven bij zo'n gozer niet echt fijn/geweldig vond voor zijn kinderen.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 22:10

Dan had ie 'die gozer' zn nek gebroken in plaats van zn eigen kinderen.
Ik kan er niet bij dat je zoiets zou doen. Echt niet.

Ik had op GeenStijl een heel stuk zien staan over deze betreffende man.
Was gepost door een van de gebruikers daar. Hij kende deze man min of meer persoonlijk volgens mij en heeft een heel stuk over zijn verleden geschreven. Al met al heb ik geen medelijden.

wolter

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-13 00:56

Als je zover bent dat je denkt dat iedereen [incl jezelf] beter af is zonder jou, ben je mss wel zover dat je denkt dat ook je kinderen elders beter af zijn.
En dan hebben anderen geen last meer van jou en ook niet van je kinderen.
Bij het volle verstand zeggen wij denk ik dat er uitsluitend verliezers zijn, maar ik denk dat hij het anders zag.

Lauren_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-13 08:02

Rot voor hem hoor dat hij twee poedersuiker als ex heeft. Komt op mij meer over als een gefrustreerde narcist die de weg terug, ook zakelijk, niet meer zag.

Arme vrouwen, arme kinderen.