Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Annemiekbram schreef:Kortom ik denk dat de persoonlijke omstandigheden meer zeggen als leeftijd. Ik vind dat je niet eerder aan kinderen moet beginnen als je een goede persoonlijke situatie hebt: Een goed huis, vaste relatie en een vaste baan. Natuurlijk is dat ook geen garantie voor de toekomst
_Sanne schreef:Ik ben 25 en 2 weken geleden tante geworden. Het kriebelt al een jaar, maar nu de kleine van schoonzus is geboren, nog meer![]()
Maar mijn vriend wil nog niet, over paar jaar gaan we he huis van zijn ouders overkopen, dan kunnen we ook aan een kindje denken..
Sizzle schreef:Annemiekbram schreef:Kortom ik denk dat de persoonlijke omstandigheden meer zeggen als leeftijd. Ik vind dat je niet eerder aan kinderen moet beginnen als je een goede persoonlijke situatie hebt: Een goed huis, vaste relatie en een vaste baan. Natuurlijk is dat ook geen garantie voor de toekomst
Voel me heel schuldig nu![]()
Beide 35+, de een werkeloos sinds 2 maanden, ik verlies uiterlijk eind van het jaar mijn baan (beide sowieso in 15 jaar arbeidsverleden nog nooit een vast contract gehad), heb plannen om een eigen bedrijf te beginnen en onze huurwoning is te klein en niet ideaal gelegen en opa's/oma's wonen op 700km bij ons vandaan![]()
Ben inmiddels 4,5 maanden zwanger
Hoe onperfect hadden we het kunnen plannen
Lottie84 schreef:xSlvna schreef:Edit: Ik slik het in, laat ik het erop houden dat ik het vreselijk egoïstisch vind om aan kinderen te beginnen als je ze buiten 'liefde' niks te bieden hebt.
Ok maar dan: Volle rekening, dik huis, alles wat je kunt wensen maar papa en mama zijn altijd weg/werken. Vind je dat ok?