Inmiddels sta ik, Altijd Te Vroeg, te koken en te schuimbekken in de gang en uitgebreid zuchtend en steunend op m'n horloge te kijken (elke anderhalve seconde).
Gelukkig heffen we elkaar op en zijn we samen het koppel Altijd Op Tijd

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Knoffer schreef:@Lusitana, maar als dat is wat de maatschappij van je verlangt, dan is het toch niet heel gek dat je je richt op andere dingen dan vroeger?
Lusitana schreef:Knoffer schreef:@Lusitana, maar als dat is wat de maatschappij van je verlangt, dan is het toch niet heel gek dat je je richt op andere dingen dan vroeger?
En en is mogelijk hoor. Ik gebruik mijn computer en telefoon en weet ik het wat,maar ik spreek ook nog gewoon mijn talen op een normale manier en ik kan ze goed schrijven en ik kan ook nog hoofdrekenen en de weg vinden zonder tom tom en als ik een keer ergens geweest ben rijdt ik er zo were heen, ook via een andere weg. Want prima orientatie vermogen.
Kwaliteiten die je kunt ontwikkelen, kun je ook onderhouden.
Nu worden ze bij kinderen al amper ontwikkeld door gebruik van apparaten, laat staan onderhouden.
Mensen worden steeds "dommer" (op schrijf en reken gebied) en op fora is dat goed leesbaar.
Maar goed de werkgevers en ministers van tegenwoordig zijn ook zo achterlijk bezig, je kunt er dus gewoon mee aan de top komen, dus waar maak ik me idd druk om?
jopaardjo schreef:Ik denk dat ik deze ziekte dan ook heb![]()
Was vandaag vijf minuten telaat bij de ortho 'Helaas, je bent telaat. Iedereen mag nu voor jou, je moet wachten tot er niemand meer in de wachtkamer zit.' Oke, fijn. Heb dus een uur gewacht op die stomme ortho..
K_im schreef:Ik ben ook (bijna) altijd te vroeg.. Waardoor ik mij erger aan mensen te laat komen. Eigenlijk vind ik dat mensen die (bijna) altijd te laat zijn gebrek aan respect tonen aan de mensen waar zij een afspraak mee hebben. Mits de vertraging natuurlijk niet komt door onvoorziene omstandigheden (ongeluk op de weg met een onverwachte file tot gevolg, enorme vertragingen op het spoor etc.).
Er zullen echt wel mensen zijn die hier niets aan kunnen doen door een ''aandoening'', zoals bijvoorbeeld ADHD, maar er zijn ook zat mensen die in mijn ogen gewoon echt heel laks zijn.
Lusitana schreef:Knoffer schreef:@Lusitana, maar als dat is wat de maatschappij van je verlangt, dan is het toch niet heel gek dat je je richt op andere dingen dan vroeger?
En en is mogelijk hoor. Ik gebruik mijn computer en telefoon en weet ik het wat,maar ik spreek ook nog gewoon mijn talen op een normale manier en ik kan ze goed schrijven en ik kan ook nog hoofdrekenen en de weg vinden zonder tom tom en als ik een keer ergens geweest ben rijdt ik er zo were heen, ook via een andere weg. Want prima orientatie vermogen.
Kwaliteiten die je kunt ontwikkelen, kun je ook onderhouden.
Nu worden ze bij kinderen al amper ontwikkeld door gebruik van apparaten, laat staan onderhouden.
Mensen worden steeds "dommer" (op schrijf en reken gebied) en op fora is dat goed leesbaar.
Maar goed de werkgevers en ministers van tegenwoordig zijn ook zo achterlijk bezig, je kunt er dus gewoon mee aan de top komen, dus waar maak ik me idd druk om?
Caily schreef:Ik denk dat dit pas te begrijpen is als je het hebt, want inderdaad, zoals jij het zegt klinkt het voor mij ook als een makkie. Maar zeg eerlijk, begrijp jij écht waarom een dislect niet makkelijk kan lezen? Ook dat is iets wat je enkel snapt omdat het je is vertelt, want woorden herkennen is toch helemaal niet moeilijk? Reden waarom je dit makkelijker kan "accepteren" is omdat dit een veel meer erkende beperking is onder de samenleving; het heeft namelijk niks met normen en waarden te maken, en iets in de trant van op tijd komen wel, en dat weten de mensen die het hebben ook en zijn er daarom vaak minder open over.