Saintelette schreef:Dat er uberhaupt nog lio's te krijgen zijn.....
Allemaal onbetaald. Want daar is geen geld voor.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Urielle schreef:Ik stond in mijn eerste jaar al alleen les te geven, mijn begeleidend docent had gezondheidsklachten dus het was de keuze ofwel alleen doen, ofwel nog ergens anders beginnen. Die keuze was dus snel gemaakt. Veel op mijn bek gegaan, veel van geleerd. Maar het was wel wennen toen ik als tweedejaars ineens een intensief begeleidende docent kreegAls vierdejaars hadden we gewoon dezelfde begeleiding die beginnende docenten krijgen op een school waar dat netjes voor elkaar is. Dus de begeleiding was er wel maar geen docent meer mee de klas in (en imo hoort dat ook zo, je hebt tegen die tijd al minstens anderhalf jaar les staan geven, ondertussen kun je je lessen dan toch wel alleen draaien? Ik vind het dan alleen maar gezagondermijnend als er nog een docent mee je lokaal inkomt
)
Emita, Spaans is idd lastig. Ik had een collega die op 4 scholen Spaans gaf om aan haar uren te komen. OP zich niet zo erg, maar voor elke school ook de vergaderingen, ouderavonden, buitenschoolse activiteiten,... Dan doe je wel meer dan een fulltime betrekking uiteindelijk