Win de wereld!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

josje4

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-13 21:26

verootjoo schreef:
Bovendien wordt hier erg veel ingebroken en raad de politie aan als je weg bent de lampen aan te hebben... Tja.

Dan wel spaarlampen he *D

Szan

Re: Win de wereld!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 23:28

Je kan ook van die timers kopen die je tussen je lamp en stekker stopt, waar je de tijd op kan instellen wanneer hij aan en/of uit moet gaan. Erg handig! Hoef je niet om bijv. 1 uur 's middags al een lamp aan te doen, maar springt hij vanzelf om 6 uur aan (om maar een tijd te noemen). Dat is voor inbrekers ook weer minder doorzichtig.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-13 07:26

Dat hebben we ook, maar dat vroeg die vragenlijst niet :+

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-13 08:26

Leuke test om weer even met je neus op de feiten gedrukt te worden, maar de bespaartips die ik kreeg waren redelijk hilarisch. Ga met de fiets op vakantie! Sorry maar ik fiets voor m'n werk al 20km per dag dus in m'n vakantie doe ik dat liever niet... En veel keuzes zijn het ook net niet, zo kon ik niet kiezen voor een optie 'nee nee sticker op de deur dus ook geen plaatselijke weekblad', stadsverwarming voor warm water en 'ik koop niet al m'n boodschappen in de supermarkt'. Maar ach het gaat om het idee :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 12:55

4.26 hectare :oo , al is deze test niks voor mij woon op een groep en alles moet goedkoop en ben met 7 anderen en dan de begeleiding en weet ik het allemaal..

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 13:03

Jouw voetafdruk is:

4.7 hectare
Als iedereen zo zou leven als jij, dan hebben we
2.6 aardbollen nodig.

Ach ik vind het wel meevallen. Ons water word opgewarmd door zonnepanelen op ons dak, het hele huis is nieuw geisoleerd en zelfs in de winter staat zelden de verwarming aan. Ik koop uitsluitend producten uit het land zelf (is in Zwitserland te vinden op alle verpakkingen) en eet rond de twee à drie keer vlees. Verder denk ik dat het grootste vervuilende element in mijn leven mijn auto is.

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 13:19

hier een 3,12
en toch vertekent dit.. er wordt gevraagd hoe vaak gebruik je het ov? het feit dat ik dit niet gebruik betekent niet dat ik dan ook direct dat stuk wel met de auto ga doen ( ik fiets alleen maar en afentoe auto) en ook met bijv. het eten, dan wou ik meerderen aanvinken.

Leffroi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 13:31

Dacht dat ik verschrikkelijk hoog uit zou komen, maar valt alles met alles best mee... dénk ik? Jouw voetafdruk is: 4.94 hectare.