Kippenvel... Wat een ontzettend dapper ventje! Om dit te doen voor je vriendje terwijl je zelf zo ontzettend ziek bent.. dan heb je echt een enorm groot hart! Vreselijk die ziektes,vooral bij kinderen...
Ik kreeg er kippenvel van toen ik het las. Diep respect!
XFiemoX
Geplaatst: 21-08-13 15:49
Wauw echt RESPECT voor Jasper. Ik heb gelijk een bandje besteld + een sms gestuurd voor een bijdrage.
Zou het zelf ook enorm waarderen als wij in zo'n situatie als deze zouden terecht komen en we geholpen en gesteund worden door heel Nederland, dus wij helpen en doen een donatie .
Shenavallie
Geplaatst: 04-09-13 13:53
Hier mag het "topmanagement" van Alpe-d'Huzes wel een voorbeeld aan nemen! Wat een fantastische actie van dit jochie, voor mij is hij een echte HELD!!!!
Nant
Geplaatst: 06-09-13 10:58
Actie van Greetz.nl, stuur gratis een kaartje naar Faber t.w.v. 3,50!
Faber Wijdeveld Geert Grooteplein Zuid 22 Radboud Afd. Q2 De Zee 6525 GA Nijmegen
Aaah wat vreselijk verdrietig dat hij is overleden. Wat een kanjer is het zeg, wat een liefde, amazing. Hier zouden vele een voorbeeld aan moeten nemen, ik laat mijn lasgenootje een armbandje kopen voor mij. Wat ontzettend bijzonder.
savieralover
Geplaatst: 06-10-13 22:07
Wat een dapper joch echt diepe respect voor hem. Vind het dan ook vreselijk om te horen dat hij is overleden. Sterkte aan alle betrokkene en nogmaals diepe respect.
jeetje ik kan hier slecht tegen....moest even een paar keer slikken hoor. Wat een respect, dan ben je 8jr weet je dat je niet lang meer hebt en ga je zoiets voor je vriendje doen. Waren er maar meer zoals hem! Ik ga zeker wat storten, idd wat is 5 euro. Maar dan is zijn actie niet voor niets geweest. En America heeft goede behandelingen, een nichtje van ons is net terug en schoon. Ze hebben er daarboven een engeltje bij gekregen, het is te hopen dat zijn karakter meerdere mensen heeft aangestoken: klaar staan voor elkaar!