Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Raponsje schreef:Dus geen uitkerings-tokkies met vies vet haar en kinderen die Shaniqua heten.
chevax schreef:Ik zou het zelf nooit doen, ik vind het echt niet mooi en bovendien lijkt het me ook vreemd om iets te nemen wat zo definitief is. Mensen verven hun haar om de haverklap omdat ze het beu zijn, kleding van een paar jaar terug is ouderwets, maar een tatto zou je de rest van je leven mooi vinden? Geloof ik niet.
Amaris schreef:Ik heb 'draak' in het japans staan. Tja, waarom in het japans, omdat het een oosters sterrenbeeld is en ik het japanse teken mooier vond dan het chinese![]()
zou ik het nu nog eens doen; nee.. maar het staat er nou eenmaal.
En ik weet zeker dat er 'draak' staat want ik werd ooit in de discotheek aangetikt door een jongen 'hee! ben jij draak van sterrenbeeld?' 'uuuhh jaaa...' 'ja want ik studeer japans en dat staat daar!'
gelukkig!
chevax schreef:Ik kan me dat echt niet voorstellen. Je hele leven verander je door dingen die je meemaakt. Je smaak verandert, je verandert je interieur, je wisselt van partner, je haarkleur verandert, je vel zakt uit,... Kortom: alles is aan verandering onderhevig, maar je tattoo zou je nooit beu zijn of lelijk vinden?
Sabinee__ schreef:chevax schreef:Ik kan me dat echt niet voorstellen. Je hele leven verander je door dingen die je meemaakt. Je smaak verandert, je verandert je interieur, je wisselt van partner, je haarkleur verandert, je vel zakt uit,... Kortom: alles is aan verandering onderhevig, maar je tattoo zou je nooit beu zijn of lelijk vinden?
Maar je herinneringen of je gebeurtenissen veranderen toch niet? En daar staat (meestal) een tattoo dan voor.
Hoe kun je het beu worden dat je iets overwonnen of behaald hebt?
Sabinee__ schreef:chevax schreef:Ik kan me dat echt niet voorstellen. Je hele leven verander je door dingen die je meemaakt. Je smaak verandert, je verandert je interieur, je wisselt van partner, je haarkleur verandert, je vel zakt uit,... Kortom: alles is aan verandering onderhevig, maar je tattoo zou je nooit beu zijn of lelijk vinden?
Maar je herinneringen of je gebeurtenissen veranderen toch niet? En daar staat (meestal) een tattoo dan voor.
chevax schreef:Sabinee__ schreef:
Omdat de meeste zaken die je overwint, in de loop der tijd ook die heftige betekenis verliezen. En dan bedoel ik geen kanker of dergelijk dingen. Maar mensen zetten tattoes met bijv als reden "ik ben blij dat ik van die man af ben en nu ben ik een trotse, zelfstandige vrouw en heb controle over mijn eigen leven. Daarom zet ik nu in het Swahili op mijn arm "Betsy for President". Nou, als je jaren verder bent, inmiddels wel een leuke man hebt, fijn gezin, heel ander leven maar je wordt wel elke keer als je op je arm of been kijkt herinnert aan de eikel van een Henk die je toen het leven zuur maakte?
RusselNuwell schreef:Ik vind het heel verschillend, als het echt iets moois is, en het liefst iets met betekenis, kan een tattoo heel mooi zijn. Echter staan zichtbare tattoos gewoon niet representatief, zeker niet als je hele lijf er onder zit.
Sommige tattoos maken mensen gewoon echt oprecht dom lijken. Ik ken mensen die hun initialen hebben laten tatoeëren of zelfs gewoon hun eigen voornaam. Daar kan ik gewoon echt niet inkomen.
RusselNuwell schreef:Ik vind het heel verschillend, als het echt iets moois is, en het liefst iets met betekenis, kan een tattoo heel mooi zijn. Echter staan zichtbare tattoos gewoon niet representatief, zeker niet als je hele lijf er onder zit.
Sommige tattoos maken mensen gewoon echt oprecht dom lijken. Ik ken mensen die hun initialen hebben laten tatoeëren of zelfs gewoon hun eigen voornaam. Daar kan ik gewoon echt niet inkomen.
Geryon schreef:RusselNuwell schreef:Ik vind het heel verschillend, als het echt iets moois is, en het liefst iets met betekenis, kan een tattoo heel mooi zijn. Echter staan zichtbare tattoos gewoon niet representatief, zeker niet als je hele lijf er onder zit.
Ik ken iemand die zijn achternaam heel groot op zijn rug heeft laten zetten.. Want zijn achternaam is berucht. VET STOER MAN!!!![]()
Zielepoot
chevax schreef:Ik kan me dat echt niet voorstellen. Je hele leven verander je door dingen die je meemaakt. Je smaak verandert, je verandert je interieur, je wisselt van partner, je haarkleur verandert, je vel zakt uit,... Kortom: alles is aan verandering onderhevig, maar je tattoo zou je nooit beu zijn of lelijk vinden?
Ayasha schreef:chevax schreef:Ik kan me dat echt niet voorstellen. Je hele leven verander je door dingen die je meemaakt. Je smaak verandert, je verandert je interieur, je wisselt van partner, je haarkleur verandert, je vel zakt uit,... Kortom: alles is aan verandering onderhevig, maar je tattoo zou je nooit beu zijn of lelijk vinden?
het plaatje misschien wel, maar de herinnering waar ie voor staat blijft....
Ik zit al lang niet meer op school maar zie graag dingen terug die herinneringen aan die periode op halen.
Keer punten in je leven blijven toch keerpunten? dat je het daarna beter hebt, veranderd niets aan het keerpunt?