Handtekeningen, doelen steunen oid. zijn dingen die je voor zowel dieren uit Nederland als uit China kunt doen.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jans schreef:Daar een hond, hier een kip. Ik kan er zelf niet wakker van liggen om eerlijk te zijn. Hier heeft de hond status van huisdier, daar is de hond een vleesdier. En het schijnt nog lekker te zijn ook
Geryon schreef:Wat een goor stelletjemongolenChinezen allemaalDoe het lekker als ze al dood zijn. Wat is het toch raar dat dit blijkbaar gewoon mag. Dit en nog veel meer, zoals dus ook die offerfeesten. Hoe kan dat nou?
Arme arme dieren. Mensen zijn ziek.
Jolliegirl schreef:Geryon schreef:Waarom altijd dat vergelijken en 'beter' praten? Walgelijke instellingen hebben zulke mensen.
Maar laat ze eens lekker eerst alles in NL oplossen alvorens we ons gaan bemoeien met het buitenland waar vast nog véél meer dingen gebeuren die wij niet weten.
slokkie schreef:Niet de verkeerde bevolkingsgroep beschuldigen hé.Geryon schreef:Wat een goor stelletjemongolenChinezen allemaalDoe het lekker als ze al dood zijn. Wat is het toch raar dat dit blijkbaar gewoon mag. Dit en nog veel meer, zoals dus ook die offerfeesten. Hoe kan dat nou?
Arme arme dieren. Mensen zijn ziek.
eenitraM schreef:slokkie schreef:Niet de verkeerde bevolkingsgroep beschuldigen hé.
+1![]()
Die mensen die in dit topic reageren denken allemaal dat ze heilig zijn en een kippetje of koetje op hun bord hebben liggen die vredig is gestorven.
Hypocriet.
In China is hondenvlees (rechtmatig vergregen of niet) vanzelfsprekend zoals bij ons het varken. In Australië zijn sprinkhanen vanzelfsprekend.
Ragdollcat schreef:Tja die chinezen eten alles wat leeft en beweegt en dan ook nog eens het liefste op een vreselijke manier te martelen voordat het opgediend kan worden.
Ik walg dan ook van ze.
Slacht dan de dieren gewoon humaan en dood ze snel dan is het niet zo heel erg.
Thats_Me schreef:Het is gewoon zo jammer dat ze in China nog niet zo ver zijn als dat we hier in Nederland zijn wat betreft dierenwelzijn. Ok, hier kan ook nog veel verbeterd worden maar barbaarse toestanden als dieren zo lang mogelijk martelen omdat het vlees dan lekkerder is gebeurd hier gelukkig niet.
Ben wel van mening dat het daar ook een onderdeel is van cultuur en dat zie ik helemaal niet snel veranderen. Dit soort berichten vind ik wel altijd walgelijk om te lezen helemaal als je een beetje gaat beelddenkenArme dieren..