Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LoveBodin schreef:Nee, maar ik bedoel: ze geven blijkbaar wel dingen uit, anders wist niemand van deze dingen.
Neem aan dat ze, als ze dan gesnapt worden, ook vermoord worden.
En als ze nu datzelfde netwerk gebruiken, en ook een paar moorden op helderen..
Als ze gesnapt worden, zijn ze sowieso al ten dode op geschreven. Waarom dan niet meteen alles op helderen, dood ga je toch?
LoveBodin schreef:Nee, maar ik bedoel: ze geven blijkbaar wel dingen uit, anders wist niemand van deze dingen.
Als ze gesnapt worden, zijn ze sowieso al ten dode op geschreven. Waarom dan niet meteen alles op helderen, dood ga je toch?
Nic schreef:LoveBodin schreef:Maar als ze zoveel macht hebben, hoe kan het dan dat die filmpjes er sowieso al op staan?
Het maakt toch niet uit?
Met al die dingen eromheen, aliens, ufo's, satansverheerlijking... De massa veegt het meestal toch van tafel als 'complotdenkers' en 'gekkies'.
bello2005 schreef:LoveBodin schreef:Nee, maar ik bedoel: ze geven blijkbaar wel dingen uit, anders wist niemand van deze dingen.
het heeft geen zin om geheel je verhaal te doen hier, je krijgt altijd stomme antwoorden,,, maar ik snap wat je bedoeld,,
en je hebt gelijk