Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
EliseBrouwer schreef:Hier kun je ze bestellen!
Edit: Link vergeten
Edit 2: Whahaha echt heel blond, ik vergeet hem gewoon nog eens..![]()
http://www.delibugs.nl/
Hier hebben ze het grootste assortiment!
storrum schreef:Lianne86 schreef:Geen idee overigens :p Maar in landen als Afrika is het toch ook enigszins normaal?
Ja en ? Daar zijn wel meer dingen 'normaal'.... ezels n**ken bijvoorbeeld![]()
Never ever ga ik insecten eten.
Shenavallie schreef:Moet er zelf niet aan denken het bewust te eten (er zit genoeg in onze normale voeding, maar dat herken ik dan gelukkig niet), maar kan me voorstellen dat het op een dag hier in de schappen ligt. Zo was het jaren geleden ook met Sushi: men moest er niet aan denken om rauwe vis te eten en nu is het heel normaal om het in restaurants te bestellen en zelfs in de supermarkt te kopen.
Amaris schreef:Shenavallie schreef:Moet er zelf niet aan denken het bewust te eten (er zit genoeg in onze normale voeding, maar dat herken ik dan gelukkig niet), maar kan me voorstellen dat het op een dag hier in de schappen ligt. Zo was het jaren geleden ook met Sushi: men moest er niet aan denken om rauwe vis te eten en nu is het heel normaal om het in restaurants te bestellen en zelfs in de supermarkt te kopen.
Dat vind ik overigens ook gek, want er wordt zoveel vis rauw gegeten, dat is echt niets raars.
Zalm in de salade, haring op de markt enzenz