Twee lichamen gevonden in Cothen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Fennee

Re: Twee lichamen gevonden in Cothen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-13 20:17

20.02 uur: Politiewoordvoerder Bernhard Jens spreekt over "lichaampjes" op RTV Utrecht. Hij zei direct daarna dat het nog niet steeds duidelijk is of het om inderdaad om kinderen gaat.

19.40 uur: RTL-Verslaggever Geert Gordijn zegt dat er in het water door duikers van de politie onderzoek wordt gedaan.

fientje80

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-13 20:21

Ik ga er volledig vanuit dat het de jongetjes zijn. Wat een nachtmerrie voor de familie! Vreselijk.. En idd, Kitty bedoeld het niet zoals sommigen denken, maar volgensmij was dat nu al duidelijk gelukkig.
Al met al een vreselijk triest verhaal :(

Silvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-13 20:22

Volgens mij wil ik niet weten in welke staat die "lichaampjes" zijn, als het niet eens duidelijk is dat het om kinderen gaat en de identificatie zeker enige uren gaat duren (dat zeiden ze vanmiddag op de radio). :n

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-13 20:26

Silvia schreef:
Volgens mij wil ik niet weten in welke staat die "lichaampjes" zijn, als het niet eens duidelijk is dat het om kinderen gaat en de identificatie zeker enige uren gaat duren (dat zeiden ze vanmiddag op de radio). :n

Daar zullen ze ook wel het in kennis stellen van de familie bij in hebben gecalculeerd, vermoed ik...

Triest, triest, heel erg triest -O- Waarom doen mensen toch zulke dingen. Los van het feit of het wel of niet om de 2 jongens gaat, maar zoals al eerder gezegd, al zouden het 2 anderen zijn, dan nog... Vreselijk ;(

Sachet

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-13 20:33

Twee lichamen gevonden bij Doorn - identificatie duurt uren

door Anouk Eigenraam
BINNENLAND De politie heeft gemeld dat er twee lichamen gevonden zijn in Cothen bij Doorn, enkele kilometers van Doorn waar de vader 7 mei dood werd gevonden. Mogelijk gaat het om de vermiste broertjes, meldt Novum, maar de politie kan over de identiteit nog geen uitspraken doen.

- Volgens een verslaggever van de NOS zou de politie aan de moeder al bevestigd hebben dat het inderdaad de jongens zijn -

XMandylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-13 20:34

Sachet schreef:
Twee lichamen gevonden bij Doorn - identificatie duurt uren

door Anouk Eigenraam
BINNENLAND De politie heeft gemeld dat er twee lichamen gevonden zijn in Cothen bij Doorn, enkele kilometers van Doorn waar de vader 7 mei dood werd gevonden. Mogelijk gaat het om de vermiste broertjes, meldt Novum, maar de politie kan over de identiteit nog geen uitspraken doen.

- Volgens een verslaggever van de NOS zou de politie aan de moeder al bevestigd hebben dat het inderdaad de jongens zijn -

.....

Ik denk dat de moeder eerst moet kijken of het ze echt zijn

Incroyable

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-13 21:02

Mijn god, wat akelig. Femke ik denk dat de politie eerst onderzoek gaat doen, maar moeder is wel op de hoogte gesteld.

caboclo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-13 21:09

ook al is het toch nog niet heel duidelijk bevestigt.

al denk ik toch 99% zeker dat het om de 2 broertjes gaat , wel heel toevalg dat de vader van die 2 kindertjes vlak bij zijn eigen om het leven heeft gebracht.

al hoop ik natuurlijk dat de jongetjes nog leven maar ik vrees het ergste, Y;(

nardxash

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-13 21:36

caboclo schreef:
ook al is het toch nog niet heel duidelijk bevestigt.

al denk ik toch 99% zeker dat het om de 2 broertjes gaat , wel heel toevalg dat de vader van die 2 kindertjes vlak bij zijn eigen om het leven heeft gebracht.

al hoop ik natuurlijk dat de jongetjes nog leven maar ik vrees het ergste, Y;(

Het is inderdaad toevallig hoop ook dat de jongens nog leven

caboclo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-13 21:37

Ongetwijfeld hebben jullie het nieuws over Ruben en Julian meegekregen.

Eerder vandaag werden 2 lichamen gevonden; vermoedens worden stilgehouden maar komen vrij snel naar buiten. Moeder van de kinderen heeft zojuist aan het jeugdjournaal bevestigd dat het om haar 2 oogappeltjes gaat.

Toch wil ik daar even bij stilstaan.
R.I.P Ruben & Julian

Heel veel sterkte voor alle nabestaanden!

dit komt op facebook veel voorbij .. !! drama

nardxash

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-13 21:39

Maar de politie wil eerst nog onderzoek doen dat het de jongens zijn en klopt dat moeders het bekend heeft aan het jeugdjournaal maar de politie kon nog niks vertellen

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-13 21:39

Kippenvel...

higgins

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-13 21:41

Vreselijk...

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-13 21:42

De moeder weet het en heeft het bevestigd dus dan is het zeker, alleen de politie moet er weer lang overdoen, lekker belangrijk.

Heel veel sterkte voor de nabestaanden.

Goudlokje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-13 21:44

Ook ik hoop dat her Ruben en Julian zijn. Niet omdat ik blij ben dat ze dood zijn, maar dat het duidelijk is. Voornamelijk voor de moeder. Lijkt me verschrikkelijk om niet te weten waar je kinders zijn, met een beetje geluk zijn ze dus gevonden...

Goudlokje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-13 21:46

Mary1971 schreef:
Natuurlijk hoopt niemand dat het de jongetjes zijn. Maar stel dat ze het wel zijn brengt dit wel een eind aan alle onzekerheid en dan toch een stukje rust geeft aan moeder en de rest van de familie..

Er zijn meer mensen die wel hopen dat het ze zijn... Duidelijkheid! Zoals ik al eerder zei, niet dat we BLIJ moeten zijn dat ze dood zijn. Maar puur voor de moeder.

caboclo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-13 21:47

wat ik wel raar vind de moeder van de jongens die beken en de politie wil nog ander onderzoek doen,

maar je eigen kinderen herken je ten aller tijden toch?!

voor mij is het nu echt al meer dan duidelijk, zeer diep triest hoe iemand zn eigen kinderen zo om het leven brengt

igg heel jammer dat de vader zich ook van zijn leven heb beroofd had hem anders graag even ........ ook flink laten lijden

Alja

getsie wat verschrikkelijk allemaal!

Suelza

Ragdollcat schreef:
De moeder weet het en heeft het bevestigd dus dan is het zeker, alleen de politie moet er weer lang overdoen, lekker belangrijk.

Heel veel sterkte voor de nabestaanden.

Ze hebben weinig keuze... Een schouw kost gewoon veel tijd. Er zal wel autopsie uitgevoerd moeten worden...

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-13 21:48

zo dichtbij de plek waar ze ook ergens moeten zijn, worden echt niet zomaar 2 andere lichamen gevonden.. dat zou wel erg luguber zijn.

in elk geval weet de moeder nu meer dan als ze niet gevonden waren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-13 21:48

Als je niet weet of het kinderen zijn dan kijk je toch in de labeltjes van hun kleren, hoe luguber dat ook is.
Maat 136 is geen volwassenen maat.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-13 21:49

ook al is het maat 136 wat de kinderen aan hadden dan mag je nog niet zo aannemen dat ze het ook zijn..

caboclo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-13 21:52

nee maar ik vin dat de moeder ook wel uit spraak mag doen zij weet echt wel of het om haar kinderen gaat of niet , ook al hebben ze in het water gelegen (grof gezegt) ze blijven dan toch ten alle tijden blond haar houden en of de kleren zal ze ook wel herkennen of bijvoorbeeld een moedervlek of een litteken

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-13 21:52

Wat ik net las is dat er om 21:00 uur een lijkwagen op die plaats wegreed...

caboclo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-13 21:53

die was al rond 20:00 uur ter plaatsen zag ik net ergens staan