Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Silvia schreef:Volgens mij wil ik niet weten in welke staat die "lichaampjes" zijn, als het niet eens duidelijk is dat het om kinderen gaat en de identificatie zeker enige uren gaat duren (dat zeiden ze vanmiddag op de radio).
Sachet schreef:Twee lichamen gevonden bij Doorn - identificatie duurt uren
door Anouk Eigenraam
BINNENLAND De politie heeft gemeld dat er twee lichamen gevonden zijn in Cothen bij Doorn, enkele kilometers van Doorn waar de vader 7 mei dood werd gevonden. Mogelijk gaat het om de vermiste broertjes, meldt Novum, maar de politie kan over de identiteit nog geen uitspraken doen.
- Volgens een verslaggever van de NOS zou de politie aan de moeder al bevestigd hebben dat het inderdaad de jongens zijn -
caboclo schreef:ook al is het toch nog niet heel duidelijk bevestigt.
al denk ik toch 99% zeker dat het om de 2 broertjes gaat , wel heel toevalg dat de vader van die 2 kindertjes vlak bij zijn eigen om het leven heeft gebracht.
al hoop ik natuurlijk dat de jongetjes nog leven maar ik vrees het ergste,
Mary1971 schreef:Natuurlijk hoopt niemand dat het de jongetjes zijn. Maar stel dat ze het wel zijn brengt dit wel een eind aan alle onzekerheid en dan toch een stukje rust geeft aan moeder en de rest van de familie..