Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
jesito schreef:Ben nou toch eens blij met twee gezonde kinderen en zie in dat zonder inkomen en zonder werk, het gewoon heel moeilijk wordt.
jesito schreef:Wat ik wel vind is dat mensen die het breder hebben de kinderen veel te veel verwennen, die zijn nergens meer blij mee.
Dat is dus met die kinderen van het minder inkomen niet.
phormicola schreef:En als je wil dat er meer 'intelligente' mensen op de wereld komen, moet je dus harder fokken dan de uitkeringstrekkers. Maar ja, 'intelligente' mensen willen vaak geen kinderen, of vinden dat de tijd nog niet daar is
Depende schreef:is het toch niet een levensbehoefte voor een kind; McDonalds is toch troep dus dat hoef je een kind helemaal niet te geven
Citaat:Daarnaast, bijstand ouders moeten ook gewoon kinderen kunnen krijgen, hoezo zou jij daar over mogen oordelen? Of het altijd slim is? Tsja, voordat ik een kind krijg wil ik een stabiel onderdak kunnen bieden, met voldoende geld voor luiers, eventuele ziektes, fruit en groente, etc. Als ik dat niet zou hebben zou ik er wel 2x over nadenken, maar als het je droom is? Waarom niet, dan maar roeien met de riemen die je hebt.
knetterhard schreef:Ts bijstand is niet perse voor domme mensen, bahh wat erg ben jij zeg met die vooroordelen!
xSlvna schreef:Alles word met het jaar harder en harder, mijn studie? Word niet betaald door de overheid, ja ik krijg een lening, jottem, kan ik tot mijn 30e werken om het af te betalen.
OV? Nee jong krijg je nauwelijks vergoed, ga maar op de fiets.
.
Citaat:maar wie zijn wij om over andermans keuzes te oordelen?
xSlvna schreef:Iemand zei erboven dat slimheid erfelijk is, dan zijn kinderen van twee domme mensen toch automatisch ook dom, of is dat zo een domme conclusie van mij?Citaat:maar wie zijn wij om over andermans keuzes te oordelen?
Ik vraag in mijn openingspost toch alleen wat jullie er van vinden, kinderen krijgen op jonge leeftijd terwijl je van een uitkering leeft.
xSlvna schreef:Iemand zei erboven dat slimheid erfelijk is, dan zijn kinderen van twee domme mensen toch automatisch ook dom, of is dat zo een domme conclusie van mij?Citaat:maar wie zijn wij om over andermans keuzes te oordelen?
Ik vraag in mijn openingspost toch alleen wat jullie er van vinden, kinderen krijgen op jonge leeftijd terwijl je van een uitkering leeft.