Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
janouk schreef:Stilstaan langs de snelweg mag nu niet meer.
Voor de jongeren onder ons:
tot zo'n 20 jaar geleden was het heel normaal dat iedereen op de snelweg stilstond om 20.00 u. Het hele leven stond even stil. Zo langzamerhand is dat wel veel minder geworden.
janouk schreef:Ik kan me van vroeger herinneren dat echt al het verkeer stilstond op de wegen. Indrukwekkend vond ik dat altijd.
janouk schreef:Gisterenavond met vrienden uit eten bij japanner. Heel netjes ging om 20.00u de muziek uit en het hele restaurant was stil. Zeker 50 gasten waren respect vol 2 mjnuten stil.
Susyb schreef:janouk schreef:Gisterenavond met vrienden uit eten bij japanner. Heel netjes ging om 20.00u de muziek uit en het hele restaurant was stil. Zeker 50 gasten waren respect vol 2 mjnuten stil.
Een kennis van mij moest in de stad werken en die zag nog gewoon mensen voorbij rijden, lopen en praten en kinderen spelen. Ik vind dat echt respectloos![]()
Heino schreef:Waarom wordt er nu zo afgegeven op mensen die niet bewust stilstaan bij dodenherdenking? Ik voel me nu net een misdadiger... Ik vind dodenherdenking ergens heel hypocriet, er vallen nog dagelijks slachtoffers in andere oorlogen.
Heino schreef:Waarom wordt er nu zo afgegeven op mensen die niet bewust stilstaan bij dodenherdenking? Ik voel me nu net een misdadiger... Ik vind dodenherdenking ergens heel hypocriet, er vallen nog dagelijks slachtoffers in andere oorlogen.
purny schreef:Tegenwoordig kun je zelfs een boete krijgen voor het parkeren op de vluchtstrook.