Mogelijke bom aanslagen in Boston

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

my_precious

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-13 22:58

eilleen333 schreef:
mayniac_val schreef:
Maar dat 'wij er niet zoveel van merken' is dus echt dikke onzin.

Ik denk ook wel dat wij er wat van zullen merken.. mijn man zij net al als korea erachter ZOU zitten en ze een kernbom afschieten Nederland ook zo weg is.

of hij maakt mij gewoon bang natuurlijk

Daar heb je zeker gelijk in. Echter weiger ik om me daar druk over te maken. Ik kan er immers toch niet aan ontsnappen en maak er gewoon het beste van.

Ik hoop dat dit het werk blijkt te zijn van een anti-hardloop fan, en geen terroristische aanslag[/quote]

daar heb je ook wel weer gelijk in natuurlijk.. maar toch maak ik me er wel druk om.
het is gewoon erg voor die mensen.. die moeten lijden onder een kopziekte van een ander.

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-13 23:08

Het ging om de JFK library in Boston, dus niet in New York. Het ging daar om een explosie, het is nog niet bevestigd dat dat een bom was.
Officieel zijn er tot nu toe 2 doden en tietallen (ernstig) gewonden.
Laatst bijgewerkt door eilleen333 op 15-04-13 23:14, in het totaal 1 keer bewerkt

unihorses

Re: Mogelijke bom aanslagen in Boston

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-13 23:09

bah! bij shownieuws zie je een beeld van boven af met allemaal bloed ieuw

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-13 23:11

Ja heb het nu ook aan , charles groenhuizen vertelt net dat zijn vrouw zon 200 meter ervoor liep en echt mensen zag omvallen, ze heeft geluk gehad

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-13 23:13

franka75 schreef:
Ja heb het nu ook aan , charles groenhuizen vertelt net dat zijn vrouw zon 200 meter ervoor liep en echt mensen zag omvallen, ze heeft geluk gehad

op het stukje film waren er ook ind. mensen aan het (om) vallen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-13 23:14

Laatst bijgewerkt door Anoniem op 15-04-13 23:15, in het totaal 1 keer bewerkt

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-13 23:15

50 mensen zijn gewond waarschijnlijk eerste was 2.50
het was zon klap dat de vlaggen een klap kregen en een andere bom een stuk ervoor ook een goede klap geweest

dovish

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-13 23:16

Oh, wat een heftig

Wat ik wel moeilijk vind is dat er altijd direct van die sensatie-foto's naar buiten komen. Misschien vond ik het nieuws toen dat nog niet gebeurde (vooral, toen we nog niet allemaal overal met camera's en internet rondliepen) wel veiliger voelen. Nu komt het allemaal zo dichtbij... 'ik weiger me daar druk over te maken' zoals nu_precious zei, dat kan ik dan bijna niet meer..
Ik weet niet of ik dat prettig vind of dat dat goed is eigenlijk.

Link naar een foto van wat ik bedoel; let op, dit is misschien een schokkende foto!
[...]
Laatst bijgewerkt door Appelflapje op 15-04-13 23:40, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Link naar foto verwijderd

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-13 23:17

Ik zag ook zoveel bloed eerder

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-13 23:18

Ik volg het ook, mede omdat mijn broer daar werkt/woont. Mijn vader is er nu ook en over een paar weken gaan wij ook die kant op.

Los daarvan vreselijk dat er zoveel onschuldige families getroffen zijn. Ik hoop dat het hierbij blijft, maar dat is dan ook meteen het probleem. Je weet het nooit....
Nu is het afwachten wat hier de gevolgen van zijn.

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-13 23:18

dovish schreef:
Oh, wat een heftig

Wat ik wel moeilijk vind is dat er altijd direct van die sensatie-foto's naar buiten komen. Misschien vond ik het nieuws toen dat nog niet gebeurde (vooral, toen we nog niet allemaal overal met camera's en internet rondliepen) wel veiliger voelen. Nu komt het allemaal zo dichtbij... 'ik weiger me daar druk over te maken' zoals nu_precious zei, dat kan ik dan bijna niet meer..

Link naar een foto van wat ik bedoel; let op, dit is misschien een schokkende foto!
[...]

misschien? :n dat mensen het verzinnen..... en zo iemand rent mischien zijn leven lang al maratons..... en nu.... :(:)
Laatst bijgewerkt door Appelflapje op 15-04-13 23:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-13 23:19

unihorses schreef:
dovish schreef:
Oh, wat een heftig

[...]

misschien? :n dat mensen het verzinnen..... en zo iemand rent mischien zijn leven lang al maratons..... en nu.... :(:)

Onder de renners zijn er weinig gewonden zoals ik hoorde, het zijn vooral vrijwilligers, medische staf en supporters die aan de zijlijn stonden.
Laatst bijgewerkt door Appelflapje op 15-04-13 23:50, in het totaal 1 keer bewerkt

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-13 23:20

dovish schreef:
Oh, wat een heftig

[...]

Dat was een quote van mij, die er raar uitzag ivm meer dan twee quotes in een post.

Die foto had ik beter niet kunnen bekijken, mijn maag komt acuut in opstand...

Maar ik leef niet in angst. Als het komt, dan komt het en ik kan er niets tegen doen. Als ik dat kon, zou ik het zeker doen. Maar leven in angst gaat me niet helpen. Ik geniet van elke dag die ik heb. Ik kan me wel heel goed voorstellen dat niet iedereen dit van zich af kan zetten. Ik negeer het ook niet, zoals ik al zei zou ik graag iets doen tegen dit soort gebeurtenissen, maar ik leef niet met de vrees voor mijn eigen leven.
Laatst bijgewerkt door Appelflapje op 15-04-13 23:50, in het totaal 1 keer bewerkt

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-13 23:22

oh mijn god die foto is dat van nu
? heel schokkend waarschuwing voor als je hem kijkt , [...]
Laatst bijgewerkt door Appelflapje op 15-04-13 23:52, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Beschrijving van de verwijderde foto verwijderd

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-13 23:22

Heel bizar, heb daar tijdlang om de hoek gewoond en je kan je niet voorstellen dat zoiets gebeurd... Hoop dat het dodental niet oploopt en het niet het begin van een reeks aanslagen is :n

dovish

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-13 23:23

Je kan het ook eigenlijk niet meer negeren, het hele nieuws gaat er live over en met interneren is alles zo 'in tour face'. Ik word er niet echt bang van, maar als er nu een evenement of grote mensenmassa is, kijk ik wel om me heen waar je weg zou kunnen..

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-13 23:24

Ik kan veel foto's zien maar dit en zeker als het een marathon loper was , ontzettend eng

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-13 23:25

ze laten hem net aangpast zien met tekst erbij en doorheen

unihorses

nu rtl 4 kijken....

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Ik zit ook met verbijstering te kijken.

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-13 23:27

:r :n

Mandy517

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-13 23:28

Ik zit ook te kijken..

my_precious

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-13 23:29

ik zit al de hele tijd naar het nieuws te kijken op CNN maar heb nog niets horen zeggen wat de vermoeden zijn, meestal zijn ze er toch snel bij.

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-13 23:29

my_precious schreef:
ik zit al de hele tijd naar het nieuws te kijken op CNN maar heb nog niets horen zeggen wat de vermoeden zijn, meestal zijn ze er toch snel bij.

mischien weten ze het wel al , maar houden ze het stil?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-13 23:30

Gets die foto :r , vreselijk weer in amerika...