Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Winged schreef:Amanda: Al zou het de helft zijn van hetgene wat hij nu verdient.... Hij krijgt een megabedrag omdat hij toevallig lid is van een bepaalde familie. (overigens, met die link die werd gegeven zie je nog meer megabedragen...)
spicegirl schreef:dit verdient ie niet, dit krijgt hij.verdienen doe je door hard werken.
alle kosten voor onderhoud/huizen ,personeel en beveiliging valt er buiten. die worden ook door ons betaald. want daar "verdient "ie niet genoeg voor.
overigens krijgt Maxima ook nog een aardig bedrag..
Amanda schreef:Ik ben het ook zeker wel eens met bezuinigen en/of belasting. Maar 150.000 voor zo'n functie vind ik echt niet reëel.
En ja, 24/7. Zelfs op vakantie moeten ze persmomenten inplannen, anonimiteit zit er niet in, je moet altijd beschikbaar zijn voor je land. En dat voor ongeveer je hele leven.
ingedebruijn schreef:Van mij mag dat hele koningshuis weg.. vind het echt een bak geld hoor.. Ze kunnen ook afstand doen van de troon als ze dat hele gebeuren niet willen. Een heel stuk minder zou ik op zn plaats vinden. Iedereen wordt gekort en zij krijgen het nog belastingvrij ook!