Winged schreef:Sok: Het is aan jouzelf of je het leest of niet.
I know

Maar ik begrijp die verknipte, ontzettend sensatiebeluste verslaggeving van de televaag hier gewoon niet..
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Babootje schreef:Of Jasper haar wel of niet heeft vastgebonden is nu punt van discussie. Jasper zegt "heb ik niet gedaan" maar Marianne had striemen om haar pols Ook heeft Jasper S haar kleding losgesneden. 1 + 1 = 2 zegt de rechter. Blijkbaar belangrijk punt in de zaak.
Sok schreef:Winged schreef:Sok: Het is aan jouzelf of je het leest of niet.
I knowIk kan er persoonlijk prima tegen.
Maar ik begrijp die verknipte, ontzettend sensatiebeluste verslaggeving van de televaag hier gewoon niet..
Authentic schreef:Moet ik me dan voorstellen dat die 'journalist' serieus in de rechtszaal zit te twitteren?
Notities maken voor een serieus verslag heb ik geen bezwaar tegen, maar gelijk alle sappige dingen op internet gooien... Nee. Ik had eigenlijk ook wel verwacht dat er in de gemiddelde rechtszaal een "mond dicht en opletten" mentaliteit zou gelden. Ik heb voor m'n studie meerdere zittingen meegemaakt waarvan ook één die werkelijk waar te gruwelijk was voor woorden. Ik heb geen seconde overwogen om dat (direct) op internet te gooien, ik zou ook heel raar opkijken als degene naast me zat te twitteren.
Als die korte zinnetjes nou gebruikt zouden worden om een serieus, naar Marianne respectvol, verslag te maken... Dan wacht ik maar even voordat ik de details weet.
Nouja het zal wel aan mij liggen dan.
Sok schreef:Jolliegirl schreef:Kap er dan ook over Sok zoals je zelf aangeeft.
Bokt is een openbaar forum en ook hier mag je (zo goed als) zeggen wat je wilt. Dankje.
Citaat:Laten we vooral niet dit topic, waarin alle mensen graag de meest gruwelijke details over een moord willen lezen, verder vervuilen met een discussie als deze.
Jolliegirl schreef:Sok schreef:Bokt is een openbaar forum en ook hier mag je (zo goed als) zeggen wat je wilt. Dankje.Citaat:Laten we vooral niet dit topic, waarin alle mensen graag de meest gruwelijke details over een moord willen lezen, verder vervuilen met een discussie als deze.
Je zegt net zelf dat we het topic niet moeten vervuilen.
Nok er dan ook mee ipv dat je zelf doorgaat.
milou123 schreef:Authentic schreef:Is dit tegenwoordig normaal? Dat details van rechtzaken via twitter gedeeld worden?
Jeps.
Het zijn openbare zittingen dus in principe voor iedereen toegankelijk.