Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Wendy schreef:Kahawa schreef:Mijn vagina voelt zich gekwetst als mensen schelden met 'poedersuiker' en voelt zich lelijk en ongewenst en vraagt zich af wat mensen tegen vaginas hebben terwijl ze juist zoveel voor de mensen hebben betekent.
Ellie_F schreef:Ik geloof dat het voor jou kwetsend is Ts, en dat is begrijpelijk. Maar niet de hele wereld kan zich aanpassen naar het verdriet wat jij hebt ervaren. Als iemand is opgenomen in een kliniek wegens psychische redenen en daarna wordt er een keer een geintje gemaakt "je bent gek joh", dan kan dat ook kwetsend zijn. Toch staan we daar niet continu bij stil. Kan ook niet.
Needje schreef:kan·ke·ren (werkwoord; kankerde, heeft gekankerd)
1
voortdurend mopperen
Misschien NL maar aanklagen dat ze er zelfs een ww van hebben gemaakt TS....
LoveUggs schreef:Needje schreef:kan·ke·ren (werkwoord; kankerde, heeft gekankerd)
1
voortdurend mopperen
Misschien NL maar aanklagen dat ze er zelfs een ww van hebben gemaakt TS....
Wat een AARDIGE reactie weer '-_-
Vraag wel een slotje voor dit topic ofzo, aangezien er geen begrip voor is. Dit zijn namelijk niet alleen MIJN ideeën en gevoelens over het schelden met kanker, maar ook die van anderen.
LoveUggs schreef:Ik snap niet hoe iedereen er zo makkelijk over kan doen =S das ook zeker niet de reden waarom ik een topic heb geopent. Het is namelijk WEL kwetsend. Maar zelfs op Bokt begrijpen mensen dat niet.
Wendy schreef:LoveUggs schreef:Ik snap niet hoe iedereen er zo makkelijk over kan doen =S das ook zeker niet de reden waarom ik een topic heb geopent. Het is namelijk WEL kwetsend. Maar zelfs op Bokt begrijpen mensen dat niet.
In hoeverre je iets als kwetsend ervaart is heel persoonlijk. Je stelling dat het kwetsend IS klopt daarmee dus ook al niet.
Heb je mijn reacties trouwens gelezen TS? Want volgens mij heb ik iets meer reden van spreken dan jij.
Fitzroy schreef:Ik ben het wel met TS eens. Waarom zou je schelden met een ziekte die vaak ongeneeslijk is en die 1 op de 3 mensen krijgt? Wat is het nut daarvan? Hebben we niet genoeg aan kl... k.. en andere scheldwoorden?
Ik vind het geen ziekte waar je mee kunt spotten en ik vind het echt naar als er mee gescholden wordt. Gelukkig leef ik mogelijk in een beschaafdere omgeving dan de meesten hier, want ik hoor het eigenlijk nooit als scheldwoord en dat zou ik graag zo houden.
LoveUggs schreef:Wendy schreef:In hoeverre je iets als kwetsend ervaart is heel persoonlijk. Je stelling dat het kwetsend IS klopt daarmee dus ook al niet.
Heb je mijn reacties trouwens gelezen TS? Want volgens mij heb ik iets meer reden van spreken dan jij.
Ja heb ik gelezen. Vind ik erg vervelend.
Misschien dat ik het dan verkeerd opgeschreven heb, maar naar mijn idee IS het voor veel mensen kwetsend.
Voor sommigge misschien niet, maar voor de meeste wel.