Onderzoek toont aan: je bent wat je 'liket' op Facebook

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-13 13:24

MacavityL schreef:
Ga nu toch maar even snel The Godfather, Lord of the Rings en The Daily Show liken! :+

Like! :D

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-13 13:12

lieveli schreef:
Ik like eigenlijk nooit iets, krijg ik alleen maar irritante updates van.

Wist je, dat kun je instellen :7 Bij sommige dingen vind ik het wel handig om de updates te krijgen, dus daar laat ik het aan staan.

http://www.facebook.com/#!/pages/blijf- ... 9837681304
Dit is ook zo'n typische pagina.

anneliesdj schreef:
Duh dat hadden we zelf nooit kunnen verzinnen zeg.

Echt he, had zelf nooit bedacht dat zo'n open deur nog een onderzoek genoemd zou worden. :+

Of nouja, dan zou de conclusie eerder moeten zijn dat dit nu ook echt door onderzoek bevestigd is. Zou het leuker vinden als ze wat andere kleine verbanden hadden onderzocht die je niet zo gauw zo verwachten en waarvan je dan gaat nadenken, hee ja eigenlijk klopt dat wel. :D Maar iets wat je zelf niet zo gauw had opgemerkt.

Marloez

Re: Onderzoek toont aan: je bent wat je 'liket' op Facebook

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 14:24

Ik like altijd lekker impulsief echt alles wat ik leuk vind. Eigenlijk vind ik het juist wel grappig dat ze zo kunnen zien wat voor type je bent. Ik heb niks te verbergen dus maak me nergens druk om. :P

xAnthea

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-13 19:13

Ik like gewoon dingen die ik leuk vind, daar zal wss niet veel uitkomen haha! Dat zijn dan mn lievelingsfilms en -series, fotografie pagina's, celebs etc :)

Breghje

Re: Onderzoek toont aan: je bent wat je 'liket' op Facebook

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-13 13:29

Ik moet hier ook idd vet om lachen, ik ken mensen die op Feestbroek (vleeshoek _O- _O- _O- ) zitten die zo asociaal zijn als je maar kan voorstellen (loooove de blokkeringsknop), en andersom ook. Ik like alles wat ik leuk vindt, en dat is heel divers. Dus de heren onderzoekers zullen er in elk geval achter komen dat ik van katten en paarden en sarcastische humor houdt. En van spelletjes!! Laten we die vooral niet vergeten, of komt daar ooit nog een ander onderzoek voor, zodat ook daar weer marketingtechnisch aan gelinkt kan worden.

Bedoel...elke scheet die je laat op inet staat voor eeuwig vast, en ik kon me er al niets bij voorstellen dat dat niet gebruikt zou worden voor commerciele doeleinden...