Sofia Vergara laat vriendin baby baren

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Armario

Re: Sofia Vergara laat vriendin baby baren

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 03:56

Het verbaast me keer op keer hoeveel mensen zo'n roddels geloven (net zoals Beyonce haar zwangerschap fake zou zijn. En dat was toch ook echt.). Dan klagen celebrities elke keer weer over al die gossip die verspreid wordt en ik denk dan 'niemand die dit gelooft toch?'. Maar uit dit topic blijkt alleen al dat 9 van de 10 mensen klakkeloos alles aannemen.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-13 20:20

Sneu voor haar, ze ontneemt zichzelf een van de meest betekende ervaringen die een vrouw kan opdoen.

dwaallicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 15:17

Ik denk dat je dan een stukje binding met het kind zal missen. Normaalgesproken ontstaat er door al die zwangerschapshormonen toch een soort roze wolk? Kan me niet voorstellen dat je dat vrijwillig wilt missen (tenzij je een helse zwangerschap zult hebben e dat al vantevoren weet..)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 15:21

Leven en laten leven. Als het waar is neem ik aan dat ze niet in 1 nacht over ijs is gegaan. Wie zijn wij om te beoordelen of iets goed of fout is?

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 15:29

Urielle schreef:
Sneu voor haar, ze ontneemt zichzelf een van de meest betekende ervaringen die een vrouw kan opdoen.

Goh, ben ik dan ook sneu? Want ik wil geen kinderen. :Y)

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 15:39

dwaallicht schreef:
Ik denk dat je dan een stukje binding met het kind zal missen. Normaalgesproken ontstaat er door al die zwangerschapshormonen toch een soort roze wolk? Kan me niet voorstellen dat je dat vrijwillig wilt missen (tenzij je een helse zwangerschap zult hebben e dat al vantevoren weet..)

Waarom dan? Er zijn ook genoeg kinderen geadopteerd en ik geloof niet dat die minder zijn dan eigen kinderen qua liefde en binding.

_JTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 15:47

En wat dan nog als ze haar kind door een draagmoeder laat komen? Ik snap niet waar iedereen zich zo druk om maakt. Het is háár leven, háár kind dus ook háár manier (nou ja, samen met haar man dan).

Overigens heeft ze al een zoon van 21 jaar dus ze weet hoe het is om zwanger te zijn en te moeten bevallen.

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 15:55

Ik snap niet dat mensen hier over oordelen op een negatieve manier. Wat hebben jullie ermee te maken?
Ze moet toch zelf weten wat ze doet?

En niet zwager kunnen zijn (dikke buik) ivm met je werk betekend niet dat ze ook het kind niet op gaat voeden.

dwaallicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 16:21

_San87_ schreef:
dwaallicht schreef:

Waarom dan? Er zijn ook genoeg kinderen geadopteerd en ik geloof niet dat die minder zijn dan eigen kinderen qua liefde en binding.

Ik wist dat deze zou komen... wie heeft het over minder zijn? Bij een adoptiekind zal er ook veel moeite moeten worden gedaan om een goede hechting te krijgen. Dat gaat allemaal niet vanzelf. Er zijn veel problemen geweest met hechting bij adoptiekinderen. Bovendien is een adoptie vaak niet gepland in die zin. En daar bedoel ik mee dat een adoptiekindje vaak niet bij de ouders kan blijven omdat zij er niet voor kunnen zorgen. Hele andere situatie.

Zwangerschapshormonen en het meteen op de buik leggen bij de moeder zorgen voor een band tussen moeder en kind en de beide ouders. Niet voor niets zijn ze het beleid in ziekenhuizen aan het veranderen bij bv keizersnede. Omdat de bevalling anders is komt de band tussen moeder en kind soms moeizamer op gang en daarom leggen ze het kindje nu meteen bij 1 van de ouders op de borst, vaak de moeder, en als het nog ff niet kan bij paps.

Anyways, ieder zijn keuze, maar ik zou het zelf niet willen missen omwille van m'n werk.

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 16:24

Als ik de centen had zou ik daar ook voor kiezen
het gaat anders wel ten koste van je eigen lichaam
en het is inderdaad wel heel handig als je zonder problemen door kan werken terwijl de kleine op komst is :j

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 16:39

shilady schreef:
Als ik de centen had zou ik daar ook voor kiezen
het gaat anders wel ten koste van je eigen lichaam
en het is inderdaad wel heel handig als je zonder problemen door kan werken terwijl de kleine op komst is :j

Commercieel draagmoederschap is verboden. Je kunt wel een vriendin vragen dus.

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 16:42

zwangerschap paste niet in haar planning....maar een kind wel dan?
Nee ik heb ze nooit gehad....omdat ik vermoedde dat ze helemaal niet in mijn planning paste :+

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 16:59

dwaallicht schreef:
_San87_ schreef:

Ik wist dat deze zou komen... wie heeft het over minder zijn? Bij een adoptiekind zal er ook veel moeite moeten worden gedaan om een goede hechting te krijgen. Dat gaat allemaal niet vanzelf. Er zijn veel problemen geweest met hechting bij adoptiekinderen. Bovendien is een adoptie vaak niet gepland in die zin. En daar bedoel ik mee dat een adoptiekindje vaak niet bij de ouders kan blijven omdat zij er niet voor kunnen zorgen. Hele andere situatie.

Zwangerschapshormonen en het meteen op de buik leggen bij de moeder zorgen voor een band tussen moeder en kind en de beide ouders. Niet voor niets zijn ze het beleid in ziekenhuizen aan het veranderen bij bv keizersnede. Omdat de bevalling anders is komt de band tussen moeder en kind soms moeizamer op gang en daarom leggen ze het kindje nu meteen bij 1 van de ouders op de borst, vaak de moeder, en als het nog ff niet kan bij paps.

Anyways, ieder zijn keuze, maar ik zou het zelf niet willen missen omwille van m'n werk.

Jij hebt het over stukje binding missen op deze manier. Lijkt me helemaal niet nodig, vooral niet omdat het kind zodra het geboren is meteen bij Sofia kan worden gelegd.

Ik snap het probleem niet zo, als zij het zo wil doen, helemaal prima :).

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 19:42

Amaris schreef:
Urielle schreef:

Goh, ben ik dan ook sneu? Want ik wil geen kinderen. :Y)

Niet per se. Maar iemand die kinderen wil, heeft neem ik aan toch ook ontluikend moedergevoel. En dat fladderen van binnen in je buik, een inieminie voetje tegen je hand via de buikwand, dat oergevoel van bevallen wat je helemaal op de grens van je kunnen brengt en dat ongelofelijke gevoel als je baby er net uit is, op je buik komt en je kijkt naar die oogjes en dat zoekende mondje... erg zonde om te missen. Dat weegt echt op tegen je zwangerschapsstriemen en flubberende buik :P De hormonen die je doormaakt tijdens de zwangerschap en de bevalling zorgen echt voor extra binding.
Bij mijn tweede bevalling ging het bijv. te snel en maakte ik geen endorfine aan. Daardoor miste het compleetvandewereldverliefde gevoel wat ik bij de andere twee wel had. Natuurlijk komt dat in de loop der tijd goed, anders hadden adoptiekinderen ook een totaal andere band met hun ouders, maar het heeft toch echt veel meer moeten groeien.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 19:59

No offence, maar ik krijg enkel misselijke gevoelens als ik bovenstaande lees :P.

unicorn_kiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-13 13:07

Dat iedereen hier nu echt gelooft dat het enkel en alleen maar gaat om de 'drukte van haar carrière': je kan toch zelf wel bedenken dat het vast heel wat meer redenen heeft dan dat?
De kans is groot dat dit een weloverwogen moeilijke beslissing is geweest, maar bokt is er niet vies van om maar te veroordelen op basis van een simpele roddel. Niet alleen is ze niet meer van de jongste, de showbizz is keihard en ik kan me zeker voorstellen dat haar lichaam zeer belangrijk is om aan de bak te blijven (denk maar aan de rol van sexy echtgenote in modern family)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-13 20:23

Ach ze hebben de centen er voor, dus waarom niet. Heeft de draagmoeder ook weer inkomen.

Wij mensen vinden het voor sportpaarden wel heel erg acceptabel en voor andere dieren. Maar als het voor de vrouw wordt geopperd, is het opeens een verschrikking? Ik zie geen verschil.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-13 20:26

unicorn_kiss schreef:
Dat iedereen hier nu echt gelooft dat het enkel en alleen maar gaat om de 'drukte van haar carrière': je kan toch zelf wel bedenken dat het vast heel wat meer redenen heeft dan dat?
De kans is groot dat dit een weloverwogen moeilijke beslissing is geweest, maar bokt is er niet vies van om maar te veroordelen op basis van een simpele roddel. Niet alleen is ze niet meer van de jongste, de showbizz is keihard en ik kan me zeker voorstellen dat haar lichaam zeer belangrijk is om aan de bak te blijven (denk maar aan de rol van sexy echtgenote in modern family)

Je spreekt jezelf wel wat tegen in deze post. Eerst noem je dat het toch niet kan gaan om zo iets futiels als haar werk in de showbiz en de drukte daarvan, maar later toch wel weer?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-13 20:30

Urielle schreef:
[
Niet per se. Maar iemand die kinderen wil, heeft neem ik aan toch ook ontluikend moedergevoel. En dat fladderen van binnen in je buik, een inieminie voetje tegen je hand via de buikwand, dat oergevoel van bevallen wat je helemaal op de grens van je kunnen brengt en dat ongelofelijke gevoel als je baby er net uit is, op je buik komt en je kijkt naar die oogjes en dat zoekende mondje... erg zonde om te missen. Dat weegt echt op tegen je zwangerschapsstriemen en flubberende buik :P De hormonen die je doormaakt tijdens de zwangerschap en de bevalling zorgen echt voor extra binding.
Bij mijn tweede bevalling ging het bijv. te snel en maakte ik geen endorfine aan. Daardoor miste het compleetvandewereldverliefde gevoel wat ik bij de andere twee wel had. Natuurlijk komt dat in de loop der tijd goed, anders hadden adoptiekinderen ook een totaal andere band met hun ouders, maar het heeft toch echt veel meer moeten groeien.

Je zult maar een keizersnede hebben en je kind gaat eerst met de kinderarts mee.

unicorn_kiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 12:26

Mindim schreef:
unicorn_kiss schreef:

Je spreekt jezelf wel wat tegen in deze post. Eerst noem je dat het toch niet kan gaan om zo iets futiels als haar werk in de showbiz en de drukte daarvan, maar later toch wel weer?

Ik heb nergens gezegd dat zij geen kind wil baren door de drukte van haar carrière. misschien wel door de showbizzdruk, maar drukte en druk zijn 2 héél verschillende woorden
Daarnaast kan ik me heel goed voorstellen dat er meer redenen waren, ik opper zelf ook maar wat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 13:30

unicorn_kiss schreef:
Ik heb nergens gezegd dat zij geen kind wil baren door de drukte van haar carrière. misschien wel door de showbizzdruk, maar drukte en druk zijn 2 héél verschillende woorden
Daarnaast kan ik me heel goed voorstellen dat er meer redenen waren, ik opper zelf ook maar wat.

Dus beide werkgerelateerd toch? Alleen vind je de ene werkgerelateerde reden niet oke en de andere wel, dat vind ik tegenstrijdig.

Er zijn veel grotere sterren dan mevrouw Vergara, die prima zelf hun kinderen hebben gebaard en nog prima mee draaien in de showbizz, dus ik vind het eigenlijk een kul argument.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 13:35

MarisdB schreef:
Een tv-actrice is niet klaar met een paar maanden zwangerschapsverlof. Die kan al niet meer werken zodra het maar een beetje zichtbaar is dat ze zwanger raakt,

Dit is niet waar... Enige idee hoeveel zwangerschappen er met brede truitjes of speciale shots worden verborgen. Of zelfs worden ingeschreven in het verhaallijn... Denk aan Law & Order, Charmed, Bones, Married with Children?

Films.. ja films is vaak wel een ander verhaal, maar series (zoals modern family) e.d. zeker niet. Films zijn sowieso momentopnames en duren vaak maar enkele maanden en moeilijk uit te stellen of aan te passen zijn. In het contract staat vaak dan ook dat zwangerschappen niet de ''bedoeling'' zijn. Maar bij series zou het zeer zeker geen probleem op moeten leveren, aangezien de opnames ook maar enkele maanden duren. Maar wel flexibeler in te delen zijn.

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 13:41

heel begrijpelijk

ik wil zelf nooit kinderen
maar misschien als een ander ze voor me uitbroed dat ik het ooit wel wil overwegen ....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 13:58

little_birdy schreef:
heel begrijpelijk

ik wil zelf nooit kinderen
maar misschien als een ander ze voor me uitbroed dat ik het ooit wel wil overwegen ....

Als dat jouw insteek is, wil je wel kinderen, maar niet zwanger zijn. Wil je geen kinderen, wil je ze ook niet als een ander ze uitbroedt. Want de uitkomst is hetzelfde, je zit met kinderen en dat wil je immers niet.

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 17:13

Sammie schreef:
MarisdB schreef:
Een tv-actrice is niet klaar met een paar maanden zwangerschapsverlof. Die kan al niet meer werken zodra het maar een beetje zichtbaar is dat ze zwanger raakt,

Dit is niet waar... Enige idee hoeveel zwangerschappen er met brede truitjes of speciale shots worden verborgen. Of zelfs worden ingeschreven in het verhaallijn... Denk aan Law & Order, Charmed, Bones, Married with Children?

Films.. ja films is vaak wel een ander verhaal, maar series (zoals modern family) e.d. zeker niet. Films zijn sowieso momentopnames en duren vaak maar enkele maanden en moeilijk uit te stellen of aan te passen zijn. In het contract staat vaak dan ook dat zwangerschappen niet de ''bedoeling'' zijn. Maar bij series zou het zeer zeker geen probleem op moeten leveren, aangezien de opnames ook maar enkele maanden duren. Maar wel flexibeler in te delen zijn.

Ik denk eerlijk gezegd dat het typetje van haar niet echt t type is voor brede truitjes. en met haar figuur kan je het denk ik niet verbergen :=