Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ess_Ramona schreef:Ik heb trouwens deze:
ethinylestradiol/cyproteronacetaat 0,035 mg 2mg. Dit is de merkloze variant ervan hoorde ik toch? Maar mijn vraag, is deze pil dan ook risico groep?
xxxJulia schreef:Ess_Ramona schreef:Ik heb trouwens deze:
ethinylestradiol/cyproteronacetaat 0,035 mg 2mg. Dit is de merkloze variant ervan hoorde ik toch? Maar mijn vraag, is deze pil dan ook risico groep?
Ik slik precies dezelfde, ben een tijdje gestopt en net weer begonnen. Omdat dit eigenlijk gewoon de enigste werkende oplossing is voor mijn acné. Ik heb hem hiervoor al wel zo'n 2 jaar gebruikt en eigenlijk nooit klachten gehad.
Wat ik me nu dus afvroeg: Zijn er mensen die doorgaan met slikken of stapt iedereen over op een andere? Want ik ben heel erg aan het twijfelen....
xxxJulia schreef:Nee dat snap ik ook niet. Ik heb nergens last van als ik de pil slik, ik krijg alleen mn acné veel erger terug als ik er weer mee stop. Maar iedereen waar mee ik het er over heb, die beginnen gelijk dat ik er mee moet stoppen. Dan denk ik echt van 'kom op, het gaat om 4 doden in 25 jaar, wat loop iedereen hier nou te doen als of hij zelf dokter is?'
Ess_Ramona schreef:Ik heb trouwens deze:
SaskiaKa schreef:De pest met trombose/bloedpropjes is, dat je jaaaaaren nergens last van hoeft te hebben. Het is een sluipmoordenaar. Mijn man zijn beste vriend is naast hem in de auto overleden doordat een bloedpropje zijn hartklep dichtdrukte. Had zich twee weken ervoor volledig medisch laten doorlichten in een kliniek. Vriendin van mij lag kantje-boord na een plotselinge longembolie. Heeft ook niets aan zien komen. Dus als door gebruik van deze pil de kans hierop ook maar enigzins verhoogd wordt, kies ik toch eieren voor mijn geld... Waarom niet een alternatief proberen met minder risico's?