Het is een afschuwelijk verhaal, zeker ook voor de nabestaanden . En ik heb geen goed woord over voor degenen die dit stel aangereden hebben, maar op zich vind ik het toch ook wel weer heel mooi dat de baby en de ouders nu samen zijn (waar ze dan ook mogen zijn). Zo zie ik het dan maar..........
Urielle
Geplaatst: 05-03-13 10:22
Woogy schreef:
vind het nog steeds ziekelijk om baby's uit dode mensen te halen...
In dit geval was het een keizersnee, maar het had ook een 'stress ejection' kunnen zijn. Als een vrouw aan het bevallen is en ze raakt gestresst, dan zijn er twee mogelijkheden: ofwel stoppen de weeen en heeft zij kans om te vluchten en op een rustige plaats haar bevalling voort te zetten, ofwel wordt het kindje er met enorme kracht uitgeperst en heeft zij de kans met kind en al naar een veilige plaats te vluchten.
Ontopic: heel heel heel triest verhaal. Voor de baby denk ik wel het beste, maar voor de familie een grote verschrikking en een enorm verdriet. Wat een verlies, man/vrouw/baby tegelijk
Twiggy2008
Geplaatst: 05-03-13 10:29
Als moeder zijnde, zou ik ook hebben gewild dat mijn baby gehaald zou zijn als men had moeten kiezen tussen mij of mijn kind of als het kind nog een kans had. Hopende dat het kindje het natuurlijk overleefd. Maar ja, dat weet je altijd pas achteraf.......