blij dat hij opzout

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
alex66 schreef:zo doet hij eindelijk iets goed ....het zal tijd worden, na jaren lang kindermisbruik ontkennen, condoom's verbieden en dus hiv versprijden om het nog maar niet over de homohaat te hebben deze kerkvorst heeft verkondigd![]()
blij dat hij opzout
Tieneke schreef:Ik ga niet beweren dat deze man geen uitspraken heeft gedaan die hij beter niet gedaan had, maar ik vind wel dat hij respect verdient als mens. Om hem idioot oid te noemen, moet je zelf wel idioot zijn, en het toont zeker dat je geen idee hebt wat die man, buiten paus-zijn, op zijn palmares heeft.
Ik vind het in elk geval wel een verstandige beslissing om ermee te stoppen nu hij nog bij volle verstand is.
Joolien schreef:Dus...![]()
Die hele pauszooi moeten ze afschaffen, met hun stomme discriminerende uitspraken. Hoe bedoel je haat en verderf zaaien.
Tieneke schreef:Er is geen mens die de 10 geboden kan naleven. En de eerste mens die geen idiote uitspraken heeft gedaan in zijn leven, moet ik ook nog tegenkomen. Maakt dat de mensen zelf idioot? Dan zou iedereen een idioot zijn, voor mij prima hoor.
Als je dat echt wilt weten, hoe zijn loopbaan/studie/leven eruit zag, kan je je daar beter eens in verdiepen, want dat is niet zo eenvoudig uitgelegd. Het is wel gemakkelijk om iemand af te rekenen op dingen die in de media zijn verschenen, en dan ben je natuurlijk ook erg goedgelovig. Doe maar gerust, maar weet dat je dan zelf geen haar beter bent. Er is zo'n gezegde, uit de bijbel dan nog, over een balk en een splinter...
Ik beschouw mezelf niet tot de katholieken, maar ik heb wel respect voor hen en ik ga hun leider niet belachelijk maken of de grond instampen. Dat is zo ongelooflijk gemakkelijk en laag, wat zijn fouten ook geweest zijn.
Tieneke schreef:Er is geen mens die de 10 geboden kan naleven. En de eerste mens die geen idiote uitspraken heeft gedaan in zijn leven, moet ik ook nog tegenkomen. Maakt dat de mensen zelf idioot? Dan zou iedereen een idioot zijn, voor mij prima hoor.
Als je dat echt wilt weten, hoe zijn loopbaan/studie/leven eruit zag, kan je je daar beter eens in verdiepen, want dat is niet zo eenvoudig uitgelegd. Het is wel gemakkelijk om iemand af te rekenen op dingen die in de media zijn verschenen, en dan ben je natuurlijk ook erg goedgelovig. Doe maar gerust, maar weet dat je dan zelf geen haar beter bent. Er is zo'n gezegde, uit de bijbel dan nog, over een balk en een splinter...
Ik beschouw mezelf niet tot de katholieken, maar ik heb wel respect voor hen en ik ga hun leider niet belachelijk maken of de grond instampen. Dat is zo ongelooflijk gemakkelijk en laag, wat zijn fouten ook geweest zijn.
Wendy schreef:Winged schreef:Over het ouderdom en niet meer functioneren, de paus hiervoor was ook meer een hoopje ellende in de loop van de tijd.
Dan is het toch juist een hele verstandige beslissing om het niet uit te zitten, maar gewoon te stoppen? Ik kan daar eigenlijk alleen maar respect voor hebben.