Echt een vreselijk verhaal.. alle berichten die je er over leest.. Voor de ouders en familie wel fijn dat hij snel terecht is en dat ze niet zo lang in onzekerheid hoeven te zitten.. Ook al is dit het meest vreselijke wat je als ouders wilt horen..
Het komt op deze manier ook wel heel erg dichtbij
Caesar
Geplaatst: 07-02-13 14:58
Nu gaan er ook al "geruchten" over zelfmoord omdat dit kind gepest werd... Wat een trieste bedoeling!
ga mijn dochter dit wel vertellen, ze vind me altijd kinderachtig als ze ergens niet alleen naar toe mag, heb haar al heel veel keren verteld dat het niet aan haar ligt maar aan andere dingen
Je kan je kinderen niet tegen alles beschermen, op enig moment moet je ze toch loslaten en zijn ze zonder jou in de grote, boze wereld. Dan kunnen ze maar beter weerbaar zijn. Hoe verschrikkelijk het ook is, de kans dat je kind om het leven komt door een ziekte of verkeersongeluk is vele malen groter.
ElenaJuna
Geplaatst: 07-02-13 15:04
Ik schrok wel toen ik het hoorde, aangezien ik 2 dorpen naast Wassenaar woon en daar toch zo'n 4 dagen in de week ben denk je toch, misschien had het jou wel kunnen overkomen. En omdat Wassenaar echt een dorp is waar je dit niet verwacht. Wat wonen er toch verschrikkelijke mensen in dit land die dit doen,