Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yv_ schreef:Inderdaad, het zit tussen de oren wat je wel en niet eet.
Zo zal ik geen beest op mn bord willen waar ík een band mee heb. Zal dus ook nooit bewust kat, hond of paard eten. Voor al het andere sta ik open, mocht ik ooit eens in china zijn en ze bieden me hersenen van apen aan: kom maar op![]()
. Vind het altijd wel leuk om mee te proeven van andere culturen
.
Cowgirl schreef:Yv_ schreef:Inderdaad, het zit tussen de oren wat je wel en niet eet.
Zo zal ik geen beest op mn bord willen waar ík een band mee heb. Zal dus ook nooit bewust kat, hond of paard eten. Voor al het andere sta ik open, mocht ik ooit eens in china zijn en ze bieden me hersenen van apen aan: kom maar op![]()
.
Houd er dan wel rekening mee dat je de aap levend voor je krijgt en zo de hersentjes eruit mag eten.![]()
![]()
Cowgirl schreef:Kreeften vind ik echt, die eet ik ook niet.
Vond nog een apenartikel uit 1998.....niet voor gevoelige persoontjes.
http://www.maxent.org/ch/monkey_brains_ad.html
Yv_ schreef:Ja, maar FiV is niet overdraagbaar op mensen..
Hoe dat zit met de variant voor apen weet ik niet.
Cowgirl schreef:Yv_ schreef:Inderdaad, het zit tussen de oren wat je wel en niet eet.
.
Houd er dan wel rekening mee dat je de aap levend voor je krijgt en zo de hersentjes eruit mag eten.![]()
![]()