Heb jij dat ook?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 19:43

Die eerste personen moeten per direct gecastreerd worden.. Zulke mensen mogen zich niet voortplanten.. :n

Helemaal met Goof eens maar dan hoef je nog niet zo te schelden en te vloeken.. Vreemde personen.

FD_horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 19:44

Jeetje zeg, hou er helemaal niet van als mensen met het ' kk ' woord schelden..

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 19:45

Captain schreef:
Helemaal met Goof eens maar dan hoef je nog niet zo te schelden en te vloeken.. Vreemde personen.

Oh nee, absoluut mee eens. De manier van uiten is verre van normaal.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 19:46

Goof schreef:
Captain schreef:

Oh nee, absoluut mee eens. De manier van uiten is verre van normaal.

Ohh, ik bedoelde het ook niet als in de zin dat jij het wel normaal vond om te vloeken of te schelden.. Staat er een beetje vreemd. Excuus. :+

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 19:47

Nadeel van de social media; in mijn tijd schold je docenten gewoon uit tegen vriendinnen. Ging niet op het internet, hooguit op een papiertje over de k*t docent, die tyfus les gaf. (ja, ik ben ook jong en 'wild' geweest haha) Nee, ook niet normaal maar wel een beetje tekenend voor de leeftijd.
Tja, nu gaat het de hele wereld over.... Van mij part gaan ouders verplicht elke tweet controleren van hun kind, ook voor hun eigen bescherming. Want wat nu stoer is, kan je achtervolgen als je een verstandige volwassene bent.

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 19:50

Oh, bij mij is ook heel veel k*t, kl*te of f*ck. Maar schelden met geloof of ziekte vind ik echt weer iets heel anders. Daarmee kan je mensen persoonlijk kwetsen, en we hebben een heel scala aan andere scheldwoorden, dus dan gebruik ik die wel als ik mijn kleine teen weer eens stoot aan de tafelpoot ;)

daar komt dan nog bij dat ik eigenlijk nooit online scheld. dan gaat het meestal over de pokke trein ofzo, maar niets waarvan ik denk dat het iemand kan kwetsen of erg onbeleefd is.
Laatst bijgewerkt door eilleen333 op 29-01-13 19:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Tazziexxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 19:51

Het eerste gaat gewoon echt te ver! :(
Dat is gewoon respectloos

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 19:56

eilleen333 schreef:
Oh, bij mij is ook heel veel k*t, kl*te of f*ck. Maar schelden met geloof of ziekte vind ik echt weer iets heel anders. Daarmee kan je mensen persoonlijk kwetsen, en we hebben een heel scala aan andere scheldwoorden, dus dan gebruik ik die wel als ik mijn kleine teen weer eens stoot aan de tafelpoot ;)

Tja, aan tyfus gingen/gaan mensen ook dood aan en kolere is ook een rotziekte (cholera).

Gaat mij er meer dat mensen die pittige statements maken over diegene die te tweets plaatsen (zag al castratie voorbij komen :') ) ook nadenken over hun eigen taalgebruik.
Hoewel die tweets hoe dan ook niet netjes zijn en onbeschoft.

diegene die Beatrix zo beledigen, mogen van mij levenslang worden uitgesloten van koningsdag }>
Laatst bijgewerkt door vuurneon op 29-01-13 19:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 19:58

Welkom in Nederland :roll:
Met onze knuffelpolitiek etc.
Laatst bijgewerkt door Blacky94 op 29-01-13 19:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 19:58

ik heb totaal niks met Bea , zal t nooit willen ook! Ik vind haar 3 x niks :n

maar om nou zo te vloeken met de meest gruwelijke ziekte gaat mij ook echt te ver
als mijn dochter ooit zo praat krijgt ze bij elke keer dat zeggen van mij een blok zeep in d'r waffel!

Maflinger_S

Re: Heb jij dat ook?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 20:02

Volgens mij zijn die eerste berichten allemaal van deelnemers aan een spelletje waarin ze 2 vooraf vastgestelde woorden in 1 zin van minimaal 5 woorden moeten gebruiken toch?

Schemerdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 20:03

hmm, ik vind het wel onbeleefd, en dan vooral om met zo'n woord te schelden. maar dat is volgens mij wel typisch nederlands want ik hoor hier in belgië niemand schelden met kanker.

maar aan de andere kant vind ik het ook wel belachelijk dat er 2u over wordt gepraat en dat je niet naar je programma kan kijken.

maar censuur; dat gaat ook een stap te ver. ik ben voor vrije meningsuiting, en tja idioten die hun taaltje niet kunnen gebruiken op facebook of twitter, dan het wel ergens anders.

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 20:04

Maflinger_S schreef:
Volgens mij zijn die eerste berichten allemaal van deelnemers aan een spelletje waarin ze 2 vooraf vastgestelde woorden in 1 zin van minimaal 5 woorden moeten gebruiken toch?

Hoezo spelletje? Volgens mij als je op twitter gaat zoeken en deze 2 woorden samen intikt krijg je alle zinnen waarin deze 2 woorden samen worden gebruikt :)

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 20:07

schandalig dit...en de ouders weten van niets,die weten vaak nieteens wat hun kinderen het net op pleuren.
Vroeger dacht je dit soort dingen,nu slinger je iedere gedachte of ongenoegen het net op.
Vreemde wereld....kruip weer onder mijn steen.

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 20:13

Die mensen hebben zoiets nog nooit van dichtbij mee gemaakt.. stelletje kokosnoten 8)7

Pieter25

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 20:33

*diepe zucht* |o |o

milatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-13 20:35

Pff.. waar gaat het heen? Echt belachelijk dat er zo gereageerd wordt.. |o
Ik moet toegeven dat ik gisteravond ook baalde dat GTST niet door ging, maar de dubbele aflevering van vanavond maakt het goed. *\o/*

Rosannee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 11:55

vond de tweets over Friso nog veel erger := :=

yenopi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 11:59

Tjonge , t zou mijn dochter niet moeten zijn als ze zoals schreef .... onrespectloos .....

yenopi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 12:00

Traber schreef:
Nou ik kan geen kanker meer krijgen,ik heb het al,dat scheelt :+

Ik vind het gewoon heel erg dom,en zielig,als mensen dat voor op hun tong hebben liggen.
Zegt wat over hun niveau.

Knap mens dat je zo reageert ! Daar heb ik veel bewondering voor !

Kyarahh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 12:01

eilleen333 schreef:

daar komt dan nog bij dat ik eigenlijk nooit online scheld. dan gaat het meestal over de pokke trein ofzo, maar niets waarvan ik denk dat het iemand kan kwetsen of erg onbeleefd is.

Hier sluit ik me helemaal bij aan!

Denk dat zulke mensen wel anders zullen praten als ze zelf kanker krijgen, of iemand uit hun familie. Ben ervan overtuigd dat ze het dan ineens een stuk minder leuk vinden om met deze of andere ziektes te schelden. Ik vind het ook écht respectloos, walg van dat soort mensen :r.

Traber

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 15:41

Klopt hoor,mijn kinderen kunnen ook vd kaart raken op een slechte dag als kinderen op school zo schelden.Ze leven al geen onbezorgde jeugd,omdat ze weten dat ze hun moeder er aan gaan verliezen,alleen weten ze niet wanneer.Leven met een tijdbom die elk moment af kan gaan.

En het heeft ook een boel met opvoeding te maken.
Ook toen ik nog niet ziek was,hoefden ze hier niet met die teut aan te komen.
1 keer heeft mijn oudste gescholden met iets heel ergs,en ik heb haar mond gewassen met zeep.Die ene keer was genoeg.Ze vergeet het nooit weer.

We leven helaas steeds meer in een ikke ikke ikke maatschappij.
Zo belangrijk om je kinderen wat begrip voor een ander bij te brengen....

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 15:45

Peppertree schreef:
Ja....En die mensen mogen ook stemmen.. Eng idee wel.

Haha, ik moet ook altijd hieraan denken als ik in contact komt met mensen die gewoon ronduit triest zijn. :')

Die tweets van Bea en GTST had ik al gezien, ik vind dat ze daar best wat mee mogen doen. Dat soort mensen snappen het gewoon echt allemaal niet.

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-13 16:22

Vond de reacties ook echt te belachelijk voor woorden :n

Het is niet zo dat de wereld vergaat als GTST een dagje niet kan draaien :roll:
Dat zijn echt van die levenloze mensen die geen andere hobbies hebben om de tijd door te komen..

Albion

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-13 01:42

Miracle_ schreef:
Die mensen hebben zoiets nog nooit van dichtbij mee gemaakt.. stelletje kokosnoten 8)7

Sommigen wel hoor.. Ik hoor vaak zat mensen om me heen die schelden met kanker, terwijl ze daar een familielid of iemand anders bekends aan verloren hebben. Is imo nóg dommer.. :=