Helemaal met Goof eens maar dan hoef je nog niet zo te schelden en te vloeken.. Vreemde personen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Goof schreef:Captain schreef:Helemaal met Goof eens maar dan hoef je nog niet zo te schelden en te vloeken.. Vreemde personen.
Oh nee, absoluut mee eens. De manier van uiten is verre van normaal.
eilleen333 schreef:Oh, bij mij is ook heel veel k*t, kl*te of f*ck. Maar schelden met geloof of ziekte vind ik echt weer iets heel anders. Daarmee kan je mensen persoonlijk kwetsen, en we hebben een heel scala aan andere scheldwoorden, dus dan gebruik ik die wel als ik mijn kleine teen weer eens stoot aan de tafelpoot
Maflinger_S schreef:Volgens mij zijn die eerste berichten allemaal van deelnemers aan een spelletje waarin ze 2 vooraf vastgestelde woorden in 1 zin van minimaal 5 woorden moeten gebruiken toch?
eilleen333 schreef:Oh, bij mij is ook heel veel k*t, kl*te of f*ck. Maar schelden met geloof of ziekte vind ik echt weer iets heel anders. Daarmee kan je mensen persoonlijk kwetsen, en we hebben een heel scala aan andere scheldwoorden, dus dan gebruik ik die wel als ik mijn kleine teen weer eens stoot aan de tafelpoot
daar komt dan nog bij dat ik eigenlijk nooit online scheld. dan gaat het meestal over de pokke trein ofzo, maar niets waarvan ik denk dat het iemand kan kwetsen of erg onbeleefd is.
Peppertree schreef:Ja....En die mensen mogen ook stemmen.. Eng idee wel.