Website Mosknee; wat vindt Bokt?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

knetterhard

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 20:15

Woow, wat praten sommigen hier respectloos...

Tiggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 20:15

_rosita_ schreef:
Moskeeen, kerken....persoonlijk vind ik het niet nodig. geloven doe je maar lekker thuis, daar heb ik totaal geen moeite mee. Ik mag op zondag mn auto niet poetsen, maar om 9.15 gaat de kerkklok een kwartier lang! hoezo rust?

zon site daarentegen vind ik weer onzin. denk dat er belangrijkere zaken zijn waar de politiek zich druk om mag maken..

Heb jij niet ooit een topic geopend over vooroordelen tegen kampers?

Leven en laten leven, ik woon tussen twee kerken en kan dus nooit uitslapen op zondag door de kerkklokken. Bovendien maken die mensen herrie. Zie niet in waarom dat minder erg is dan 'moskeegeluid'.

Maar we hadden al even niets meer gehoord van Wilders, dus dit komt niet onverwacht.

Snadrem

Re: Website Mosknee; wat vindt Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 20:17

Misschien moeten we eens een ander initiatief doen tegen Geert Wilders: Geert Tammers of zo. Dat hij wat rustiger leert nadenken over al die vreemde dingen die hij roept en wat dat doet met mensen/ complete bevolkingsgroepen.

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 20:18

Nou ben ik geen voorstander van nieuwe moskeeën, maar evenmin van nieuwe kerken. Er zijn in mijn ogen voldoende middelen/gebouwen om je geloof te kunnen uiten. Waarom altijd maar meer en meer en groter en groter, is het nou niet eens gewoon genoeg? Iedereen zijn kerk, ieder zijn ding. Nederland hoeft niet volgebouwd te worden

dancer_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 20:18

Snadrem schreef:
Misschien moeten we eens een ander initiatief doen tegen Geert Wilders: Geert Tammers of zo. Dat hij wat rustiger leert nadenken over al die vreemde dingen die hij roept en wat dat doet met mensen/ complete bevolkingsgroepen.

Haha goed initiatief :j

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 20:19

Nou sorry hoor, ik spreek gewoon de waarheid. Door hun cultuur (het eten etc.) ruiken zij gewoon ontzettend anders als de meeste Nederlandse burgers. Andersom kunnen zij ons weer vinden stinken.

Ik heb in mijn hele post niets tegenover moslims zelf gezet, alleen dat ik ze vind stinken. Net buiten de moskee en vooral in de moskee stinkt het gewoon erg en dat zou ik echt niet naast mijn huis moeten hebben.

knetterhard

Re: Website Mosknee; wat vindt Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 20:21

Vooroordelen, vooroordelen, vooroordelen... pfff :(

Abracadabra9

Ruiken ze anders? ..... Gebruiken ze misschien ander wasmiddel dan jij? Deze mensen gebruiken vaak meet kruiden en wat ik ken van het buitenland lijkt het meer een soort 'aroma'. Mijn buren en vrienden ruiken allemaal hetzelfde hoor, nederlander, marokkaan, turk, noem maar op. Weet je waar een luchtje aan zit? Aan jou. geryon.

Judass

Lekker kortzichtig zeg, hoezo iedereen over een kam scheren :n

Hoe zou jij het vinden als ik zeg dat ik blij ben dat ik niet naast 'ordinaire' kampers woon?

gewoon even een voorbeeldje ;)

vuurneon

Geryon schreef:
Nou sorry hoor, ik spreek gewoon de waarheid. Door hun cultuur (het eten etc.) ruiken zij gewoon ontzettend anders als de meeste Nederlandse burgers. Andersom kunnen zij ons weer vinden stinken.

Ik heb in mijn hele post niets tegenover moslims zelf gezet, alleen dat ik ze vind stinken. Net buiten de moskee en vooral in de moskee stinkt het gewoon erg en dat zou ik echt niet naast mijn huis moeten hebben.

Nee, het is geen feit. Je presenteert je mening op een negligerende manier. Je vindt het toch ook niet tof als iemand zegt; kampersstank? :)

Bedenk hoe je de mening neerzet, dat zegt meer over jou dan over diegene die je veroordeelt.
Laatst bijgewerkt door vuurneon op 25-01-13 20:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 20:22

Geryon schreef:

Hahaha nou dit slaat toch echt alles :') Ik heb vaak zat met moslims van doen maar ze ruiken toch echt niet anders. Ja, of je moet ze net na het eten treffen, maar dan stinkt mijn oerhollandse blonde moeder ook wel eens naar knoflook.

En alsof je ze ruikt als ze in hun moskee zitten, seriously... als jij zo'n ontzettend sterk ontwikkeld reukorgaan hebt, moet je eens wat nuttigs met dat talent gaan doen. :j

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 20:23

judith370 schreef:
Lekker kortzichtig zeg, hoezo iedereen over een kam scheren :n

Hoe zou jij het vinden als ik zeg dat ik blij ben dat ik niet naast 'ordinaire' kampers woon?

gewoon even een voorbeeldje ;)

Ik zou blij voor je zijn want ik zou ook niet naast kampers willen wonen :')

vuurneon schreef:
Geryon schreef:

Nee, het is geen feit. Je presenteert je mening op een negligerende manier. Je vindt het toch ook niet tof als iemand zegt; kampersstank? :)

Bedenk hoe je de mening neerzet, dat zegt meer over jou dan over diegene die je veroordeelt.

Voor mij en vele anderen is het wel een feit. Door hun eten ruiken zij anders, vooral tijdens de ramadan (lege maag enz.). En die geur vinden velen gewoon stank.

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 20:24

Ik moet eerlijk zeggen, dat gejodel mag wel achterwege blijven!
Net als de kerkklokken van de christenen..

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 20:25

:') Meer woorden zal ik verder niet vuil maken aan Geryon :')
Ohja: :(:)

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 20:26

Ik zou het toppunt van betutteling vinden, als de overheid bepaalt dat er geen moskee meer bij mag komen.
Moskeeën hebben een belangrijke functie; daar worden jongeren ook aangesproken op hun gedrag. Wie voert er nog controle uit, als er geen plek is voor geschikte samenkomst? Het heeft een hoge sociale functie, niet alleen gebedsfunctie.

Geryon; zoek eens voor de gein de betekenis van het woord 'feit' op ;)

xTammyy

Mij maakt het niet uit als ze die dingen bouwen, zolang er maar geen overlast komt.
Hier loopt op zondag heel het dorp uit naar de kerken, 3 keer op een dag, hoe die lui dan kijken als ik naar mn paard fiets.. 8)7
Van mij mogen die dingen wel weg, rotherrie dat ze maken op de vroege ochtend :Y)

Ailill

Hmmm, ik weet niet of dit een goed idee is. . . maar nóg meer kerken/moskeeën/tempels en wat nog meer bouwen lijkt me ook niet slim, we zijn pas net uit die verzuiling.

knetterhard

Net alsof een 'Nederlander' niet uit zijn mond kan stinken?
Ik ken er namelijk genoeg (helaas :+).

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 20:27

Zeg geryon, schaam jij je niet voor jezelf..?
Iedereen mag denken wat hij/zij wilt maar sommige opmerkingen hou je gewoon voor je.
Zoals jij verkondigd dat je moslims vind stinken, zijn veel mensen weer niet gediend van 'kampers' in de buurt. Vind jij ook niet leuk om te horen.

Pff beetje respect is tegenwoordig wel veel gevraagd overal geloof ik.. :n

Snadrem

vuurneon schreef:
Ik zou het toppunt van betutteling vinden, als de overheid bepaalt dat er geen moskee meer bij mag komen.
Moskeeën hebben een belangrijke functie; daar worden jongeren ook aangesproken op hun gedrag. Wie voert er nog controle uit, als er geen plek is voor geschikte samenkomst? Het heeft een hoge sociale functie, niet alleen gebedsfunctie.

Amen! (hoe "toepasselijk")

Geryon

knetterhard schreef:

Daarom heb ik ook 'als de meeste' gedaan :') Maar het is niet de mond. Het is de hele huid dat anders ruikt, hetgeen wat uit de poriën komt.

Snadrem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 20:28

Geryon schreef:
knetterhard schreef:

Daarom heb ik ook 'als de meeste' gedaan :') Maar het is niet de mond. Het is de hele huid dat anders ruikt, hetgeen wat uit de poriën komt.

Zoals bij iemand die flink rookt? Die stinken namelijk wél.

vuurneon

Wat zou het volgende PR punt zijn van Wilders? Hiep hiep hoera, alle donkere mensen terug naar Afrika? :')

knetterhard

Laatst bijgewerkt door knetterhard op 25-01-13 20:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Ailill

vuurneon schreef:

Geryon; zoek eens voor de gein de betekenis van het woord 'feit' op ;)

Maar moskeeën (en kerken) zijn er niet voor jongeren om aangesproken te worden op hun gedrag, daar heb je ouders/scholen/jeugd-wijkcentra voor.