Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_rosita_ schreef:Moskeeen, kerken....persoonlijk vind ik het niet nodig. geloven doe je maar lekker thuis, daar heb ik totaal geen moeite mee. Ik mag op zondag mn auto niet poetsen, maar om 9.15 gaat de kerkklok een kwartier lang! hoezo rust?
zon site daarentegen vind ik weer onzin. denk dat er belangrijkere zaken zijn waar de politiek zich druk om mag maken..
Geryon schreef:Nou sorry hoor, ik spreek gewoon de waarheid. Door hun cultuur (het eten etc.) ruiken zij gewoon ontzettend anders als de meeste Nederlandse burgers. Andersom kunnen zij ons weer vinden stinken.
Ik heb in mijn hele post niets tegenover moslims zelf gezet, alleen dat ik ze vind stinken. Net buiten de moskee en vooral in de moskee stinkt het gewoon erg en dat zou ik echt niet naast mijn huis moeten hebben.
Geryon schreef:Nou sorry hoor, ik spreek gewoon de waarheid. Door hun cultuur (het eten etc.) ruiken zij gewoon ontzettend anders als de meeste Nederlandse burgers. Andersom kunnen zij ons weer vinden stinken.
judith370 schreef:Lekker kortzichtig zeg, hoezo iedereen over een kam scheren
Hoe zou jij het vinden als ik zeg dat ik blij ben dat ik niet naast 'ordinaire' kampers woon?
gewoon even een voorbeeldje
vuurneon schreef:Geryon schreef:Nou sorry hoor, ik spreek gewoon de waarheid. Door hun cultuur (het eten etc.) ruiken zij gewoon ontzettend anders als de meeste Nederlandse burgers. Andersom kunnen zij ons weer vinden stinken.
Ik heb in mijn hele post niets tegenover moslims zelf gezet, alleen dat ik ze vind stinken. Net buiten de moskee en vooral in de moskee stinkt het gewoon erg en dat zou ik echt niet naast mijn huis moeten hebben.
Nee, het is geen feit. Je presenteert je mening op een negligerende manier. Je vindt het toch ook niet tof als iemand zegt; kampersstank?![]()
Bedenk hoe je de mening neerzet, dat zegt meer over jou dan over diegene die je veroordeelt.
vuurneon schreef:Ik zou het toppunt van betutteling vinden, als de overheid bepaalt dat er geen moskee meer bij mag komen.
Moskeeën hebben een belangrijke functie; daar worden jongeren ook aangesproken op hun gedrag. Wie voert er nog controle uit, als er geen plek is voor geschikte samenkomst? Het heeft een hoge sociale functie, niet alleen gebedsfunctie.
Geryon schreef:knetterhard schreef:Net alsof een 'Nederlander' niet uit zijn mond kan stinken?
Ik ken er namelijk genoeg (helaas).
Daarom heb ik ook 'als de meeste' gedaanMaar het is niet de mond. Het is de hele huid dat anders ruikt, hetgeen wat uit de poriën komt.
vuurneon schreef:Ik zou het toppunt van betutteling vinden, als de overheid bepaalt dat er geen moskee meer bij mag komen.
Moskeeën hebben een belangrijke functie; daar worden jongeren ook aangesproken op hun gedrag. Wie voert er nog controle uit, als er geen plek is voor geschikte samenkomst? Het heeft een hoge sociale functie, niet alleen gebedsfunctie.
Geryon; zoek eens voor de gein de betekenis van het woord 'feit' op