Nanno_123 schreef:dat het vergoed word zegt niets..
ik ben ook wel eens bij een magnetiseur?? geweest, nou wat die meneer deed was echt belachelijk.. eerste je klachten vragen in een gesprek, vervolgens je voeten ergens opzetten en dan komen er grafiekjes die je zelf ook met je pc kan maken en dan verklaren waar je last van hebt terwijl je dat net zat te vertellen, en ja dat werd ook vergoed!!
ik ben 1 keer bij een osteopaat geweest voor mijn rug(dezelfde meneer die voor mijn paard kwam) maar ik heb er totaal geen baad bij gehad, ik kwam zelfs bijna zijn tafel niet meer af van de rugpijn, maar hij had het niet verergert maar ook totaal niet verbeterd. Iemand anders die bij mij op stal stond was lyrisch over hem..
denk niet dat je ze allemaal over 1 kam kan scheren en denk ook dat het voor iedereen per persoon per klacht zal verschillen maar ik zal ook niet snel meer gaan!
ik ben ook magnetiseur... ik werk enkel met mijn blote handen. Vraag geen rare vragen, maak geen rare grafiekjes en of iemand er wel of niet in gelooft doet beslist niet ter zake voor het resultaat. Neen ik kan niet alles genezen/ oplossen en dat zal ik ook nooit beweren. Dat het werkt voor mens en dier staat voor mij zeker wel vast. Dat ik zaken door krijg die ik niet kan weten maakt mensen wat bang.
Maar een goede magnetiseur houdt zich enkel bezig met de klacht en de oorzaak daarvan en niet meer dan dat.
On topic: Zelf zou ik ook eerst de reguliere gezondheidszorg raadplegen, maar daarnaast kan het alternatieve circuit wel helpen. Het is geen vervanger, maar biedt niet zelden wel uitkomst waar de reguliere gezondheidszorg het niet weet. Zelf heb ik geen ervaring met een osteophaat, wel met een manueel therapeut en dat is mij goed bevallen, als ook het (laten) magnetiseren.