auto onder de trein, hulp kost man zijn leven!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Paan

Re: auto onder de trein, hulp kost man zijn leven!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 21:18

Het betreft hier de man van een kennisje van mij. Echt heel heftig. Hij laat een vrouw en dochtertje achter.

dito

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-12 21:37

Jeetje Paan wat heftig, vooral als het zo dichtbij is. Volgens mij dringt het niet eens tot hun door, zo onverwacht als dit gegaan is pffff

mowgli7

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 21:51

ik vind het zo mega zielig voor die man.
krijg er gewoon kippenvel van.

;(

Boncho

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 00:03

Nu ik dit lees weer kippenvel!
Net als Paan ken ik zijn vrouw. Is een oud stalgenootje.
Zij blijft achter met hun 10 maanden oude dochtertje...
Geen woorden voor...

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 01:53

No_No schreef:
In mijn vorige woonplaats stond er een waarschuwingsbord bij het spoorovergang met vlak daar achter een rotonde. Als er auto's aan de andere kant van het spoor stil stonden licht het bord op met " overweg vrijlaten" oid. Werkt uitstekend. Zoals ik het lees is dit misschien iets voor die plek?

Het zou wel iets zijn voor deze plek, maar het had in deze situatie niet geholpen. Dit was een hoogbejaarde man die dacht dat het spoor de weg was waar hij in moest slaan. Toen hij zijn fout inzag was het te laat en raakte hij in paniek waardoor de auto afsloeg.

Laptopmuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 17:05

Denk dat die hoogbejaarde man het gewoon niet gezien heeft,... maar ongelukken gebeuren snel...

Heb ook ooit een treinongeluk zien gebeuren. Helaas hoorde ik een aantal weken geleden ook dat die jongen overleden was.
Was op het spoor bij echt:http://www.l1.nl/nieuws/177827-man-zwaargewond-bij-ongeval-met-trein-echt#.UOGn-ne97Ms
Ik stond op het perron te wachten en ik zag de spoorbomen dichtgaan. Achter me stond die stoptrein richting Roermond dus stil en iedereen stapte in en uit. Ik zag aan de overkant twee jongens met rugzakken rennen.. terwijl de spoorbomen dus dicht waren. Één jongen ging onder de spoorbomen door (zag ik nog gebeuren) en toen kwam de intercity in volle vaart... hoorde hem nog toeteren... en ik zag de jongen niet meer. Eventjes stond me hart stil... dacht eerst dat die teruggelopen was tot ik verderop een hoopje langs het spoor zag liggen. Niemand had het door, behalve zijn vriend. De intercity reed ook gewoon door? Terwijl de machinist het duidelijk gezien had, anders had die niet getoeterd.
Ik hoorde de conducteur van de stoptrein fluiten, dus in volle vaart rende ik naar hem toe (het is namelijk een station met enkel een bloemenwinkeltje, verder is er geen ns-balie of dergelijke). Hij dacht dat ik de trein wilde halen maar toen riep ik dat er een jongen was aangereden en wees die kant op. Opeens brak de volle paniek uit omdat die mensen die achter de conducteur stonden het ook hoorde. Conducteur belde de ambulance (was niet eens in me op gekomen op dat moment...). Zag de jongen nog bewegen.. maar omdat ik het hele drama niet wilde zien ben ik teruggelopen naar de kinderboerderij.

Daar heb ik mijn moeder gebeld en die is me komen ophalen. Heb verder nooit meer wat over het hele ongeluk gehoord en er is ook nooit iets aan de spoorweg gedaan. Nu nog zie ik soms mensen nog snel over rennen om die trein te halen...

dito

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-12 23:50

Ow laptopmuis wat heftig! jeetje dat verhaal heeft lang in je hoofd afgespeeld denk? Gatsie waarom heeft men ook zo'n haast....

Jeetje boncho een dochtertje van 10 mnd, wat erg!

tribeworld

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-13 19:41

Deijs schreef:
He bah Barneveld is hier niet ver vandaan, hier in Nunspeet hebben we ook een ontzettend gevaarlijke overgang daar is vorigjaar ookal iemand bij om het leven gekomen.

die overgang is idd verschrikkelijk heb er ook echt een hekel aan elke keer weer dat ik erover heen moet.
heb al tig keer gehad dat de bomen dicht gingen als ik er net overheen reed bah.

maar dit is gewoon verschrikkelijker probeer je iemand te redden kost het je eigen leven.
een klein kindje die nooit haar papa zal kennen verschrikkelijk gewoon.

BugsFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-13 19:52

Geloof me, je wil niet weten hoe vaak mensen nog even gauw onder de bomen door gaan....
Heb toch vaak een paar keer per week.
Vooral bij Hilversum Sportpark richting Utrecht CS daar gaat het echt nog een keer enorm fout...

xJennifx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-13 19:54

Wat een kippenvel verhaal, treurig hoor!

Brechtje_A

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-13 19:56

Wat vreselijk!
Ik kom daar twee keer per dag langs omdat ik daar op school zit.
Moet niet aan het idee denken dan ik dat misschien gezien had kunnen hebben!
Die man mag zeker een held genoemd worden!

lisa_pluisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-13 20:30

BArts17 schreef:
Wat vreselijk!
Ik kom daar twee keer per dag langs omdat ik daar op school zit.
Moet niet aan het idee denken dan ik dat misschien gezien had kunnen hebben!
Die man mag zeker een held genoemd worden!

Had liever gehad dat we konden zeggen "daar loopt die lafaard" dan "daar ligt die held"
nu moet zijn gezin maar zien hoe ze verder moeten.
Oudere mensen horen beter gekeurd te worden voor hun rijbewijs, die zijn gewoon niet capabel genoeg meer dat blijkt maar weer.

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-13 20:56

tribeworld schreef:
Deijs schreef:
He bah Barneveld is hier niet ver vandaan, hier in Nunspeet hebben we ook een ontzettend gevaarlijke overgang daar is vorigjaar ookal iemand bij om het leven gekomen.

die overgang is idd verschrikkelijk heb er ook echt een hekel aan elke keer weer dat ik erover heen moet.
heb al tig keer gehad dat de bomen dicht gingen als ik er net overheen reed bah.

maar dit is gewoon verschrikkelijker probeer je iemand te redden kost het je eigen leven.
een klein kindje die nooit haar papa zal kennen verschrikkelijk gewoon.

Ja ik heb precies hetzelfde, niks aan die overgang

Manon_vdv

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 21:06

jeetje heel erg.... vreselijk

XMandylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 21:08

Wat super erg !!