Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Celiien schreef:Ik heb er nogmaals over nagedacht...
Stel, ik zou opeens ongeneeslijk ziek zijn (bijv kanker). En men doet een oproep voor mij voor kaartjes
Weet je wat ik dan 1000000x liever heb? Maak het over naar eeb goed doel zoals in dat geval kankeratichting of kika oid . Ik ben zelf geen voorstander van goede doelen, maar een kaart kost toch al gauw incl verzenden 2,-, en dan staat die 2,- 'nutteloos' in de kast.... Als mensen dan 400 kaarten krijgen, tel uit je winst...
burl schreef:Ik stoor mij er ook aan. Het lijkt soms wel een wedstrijd wie het meeste medelijden met iemand kan hebben.
Er worden kaarsjes gebrand, gehuild en heel veel aan zieke of zielige bokkers 'gedacht'. Ik vind het rot als iemand ziek is of verdriet heeft maar ik vind dat heel veel bokkers zich te veel mee laten slepen. Ik wed dat de meeste bokkers elkaar niet eens in real live kennen.
Maar er zijn ook bokkers die hun hele hebben en houden op bokt schrijven. Dat begrijp ik ook niet.
burl schreef:Ik stoor mij er ook aan. Het lijkt soms wel een wedstrijd wie het meeste medelijden met iemand kan hebben.
Er worden kaarsjes gebrand, gehuild en heel veel aan zieke of zielige bokkers 'gedacht'. Ik vind het rot als iemand ziek is of verdriet heeft maar ik vind dat heel veel bokkers zich te veel mee laten slepen. Ik wed dat de meeste bokkers elkaar niet eens in real live kennen.
Maar er zijn ook bokkers die hun hele hebben en houden op bokt schrijven. Dat begrijp ik ook niet.
Mootje schreef:burl schreef:Ik stoor mij er ook aan. Het lijkt soms wel een wedstrijd wie het meeste medelijden met iemand kan hebben.
Hier ben ik het wel mee eens
Ik doe hier ook niet aan mee en snap eerlijk niet gezegd dat dit gefaciliteerd wordt door een site als Bokt.
Laurabyoux schreef:Ik heb er zelf een opgestart vd week.
Ik heb toestemming gevraagd aan de ouders van het meisje, de eerste kaarten zijn binnen en wat is ze er ongelooflijk BLIJ!!!!!!!!!! mee, dat is niet in woorden uit te drukken, ze heeft idd een kaartenteller, ze spaart ze en hoe mooi is het, dat je er dan iemand in een moeilijke periode blij mee kan maken? Zo veel medeleven voor een bijzonder sterk meisje of persoon.