Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
quera schreef:Dus al mijn cliënten mogen niet meer sporten. Want Tsja IQ heik ken zowel mensen met een laag IQ als hoog IQ en allebei kunnen ze uit hun plaat gaan.
Cassidy schreef:quera schreef:Dus al mijn cliënten mogen niet meer sporten. Want Tsja IQ heik ken zowel mensen met een laag IQ als hoog IQ en allebei kunnen ze uit hun plaat gaan.
Sport is gezond. Met sport is niets mis. Maar als je met het competitieverband niet om kunt gaan, heb je op een sportveld en in een teamsport en op wedstrijden niets te zoeken.
Anne_GTI schreef:Cassidy, ik vind dat je volledig de plank misslaat.
Margaretha, ik heb idd gevoetbald. Was best goeie laatste "man" maar ik heb altijd mijn handen thuis gehouden en getackeld op de bal. Ik ging alleen niet aan de kant en was lastig te passeren. Na de wedstrijd gaven we iedereen een hand; zo werden wij opgevoed.
Mootje1980 schreef:En dat de goeden dan onder de kwaden moeten lijden vind ik nogal overdreven. Kom op zeg, één keer geen officiële wedstrijd spelen (bij mijn weten mogen ze best een onderling partijtje spelen) wat is dat nou voor 'lijden' in vergelijking met wat de grensrechter en zijn familie is overkomen. Kom op zeg!!!